Прект допоможе закріпити лексику (назви навчальних предметів) у межах тематики ситуативного спілкування «Школа» (School), повторити лексику за темами “Days of the week”, “Colours”.
Рівень володіння англійською: інтродуктивний (АІ).
Вік: 8-10 років.
Тип проекту: індивідуальний практичний.
Тема: закріпити лексику (назви навчальних предметів) у межах тематики ситуативного спілкування «Школа» (School), повторити лексику за темами “Days of the week”, “Colours”.
до навчальних предметів;
Очікуваний результат проекту (кінцевий продукт): розклад уроків, написаний англійською мовою.
Вчитель готує заздалегідь: роздавальний матеріал.
Коментарі: учні мають вивчити теми “Subjects” (Шкільні речі), “Days of the week”(Дні тижня), “Colours” (Кольори)
Рекомендації:
1. Підготовчий етап 1.1. Виконати завдання 1.
Поєднати назви уроків і слова, які мають відношення до них. Maths English words Reading a song English a ball Sport a book Art paints Ukrainian language a ruler Music a copy book
1.2. Виконати завдання 2. Напишіть у стовпчик назви шкільних предметів. Поряд напишіть речі, які вам потрібні на цих уроках.
Maths (a ruler, a book, a pencil, a copy book, a pen) Reading (a book) English ( a book, an activity book, a copy book, English vocabulary) Sport ( trainers, sport suit, rug) Art ( album, paints, a brush, pencils, crayons) Ukrainian language ( a pen, a book) Music ( sheet music) Handicraft ( paper, glue, scissors, plasticine)
1.3. Виконати завдання 3. Запропонувати дітям записати дні тижня, добрати колір веселки і написати колір.
M _ _ _ _ _ _____________
T _ _ _ _ _ _ _____________
W _ _ _ _ _ _____________
T _ _ _ _ _ _ _____________
F _ _ _ _ _ _____________
S _ _ _ _ _ _ _____________
1.4. Виконати завдання 4. Вставити пропущені слова: 1 – день тижня, 2 – шкільний предмет.
I go to school on (1) ___________________. I have my (2) ____________lesson today. Hooray! Hooray! It is my favourite day. |
Очікуваний результат етапу: створено дружню атмосферу, учні зосередились на тематиці проекту, повторити мовний матеріал за темами
2. Ідеї для проекту. 2.1. Зібрати ідеї для проекту.
2.2. Продемонструвати зразок розкладу.
Очікуваний результат етапу: зібрані ідеї щодо змісту проекту «Веселка розкладу».
3. Планування.
3.1. Опрацювати чітку схему проекту. Вчитель користується схемою або бере її за основу.
3.2. Вирішити остаточно, що саме вносити до розкладу уроків. Пропонуємо такі складові змісту: дні тижня, уроки. Додаткові складові: слова за певною тематикою на вибір учня, кольори.
3.3. Наповнити схему конкретним змістом. Познайомити учнів з критеріями оцінювання.
3.4. Кожний учень самостійно визначає слова та малюнки для оформлення розкладу уроків, а також вибирає колір для кожного предмета, малює веселку.
3.5. Вирішити, що потрібно для оформлення розкладу уроків.
Очікуваний результат етапу: опрацювати схему розкладу уроків, спланувати роботу.
4. Створення розкладу.
Записати в зошитах розклад уроків за визначеною схемою.
Очікуваний результат етапу: написаний розклад уроків, закріпити вміння писати окремі слова.
5. Консультація вчителя.
Учитель заохочує до подальшої роботи, допомагає учням уникнути помилок, задає домашнє завдання оформити розклад, підготувати презентацію (розповідь про улюблений день тижня).
6. Створення остаточного варіанта.
Учитель може запропонувати учням зробити розклад уроків за схемою:
Очікуваний результат етапу: створено та оформлено розклад уроків за проектом «Веселка розкладу», учні розвинули мовленнєву компетенцію щодо написання окремих слів (назви шкільних предметів).
7. Підготовка і проведення презентації проекту «Веселка розкладу».
7.1. Учні готують розповіді про свій улюблений день у школі. Вони використовують фрази:
7.2. Учні показують свої розклади уроків, розповідають про свій улюблений день.
7.3. Проекти вивісити для одягу.
8. Підбиття підсумків.
8.1. Оцінювання проекту в цілому.
8.2. Вчитель оцінює проект: