Проектна робота для молодших учнів "Веселка розкладу"

Про матеріал

Прект допоможе закріпити лексику (назви навчальних предметів) у межах тематики ситуативного спілкування «Школа» (School), повторити лексику за темами “Days of the week”, “Colours”.

Перегляд файлу

     

Рівень   володіння   англійською:  інтродуктивний   (АІ).

Вік:   8-10   років.

Тип  проекту:   індивідуальний     практичний.

Тема:                            закріпити    лексику   (назви   навчальних   предметів)   у  межах    тематики    ситуативного   спілкування              «Школа» (School),  повторити   лексику  за  темами     Days  of  the  week”,  Colours”.

  • розвивати   вміння   активно   застосовувати     мову,   що  вивчається;              
  • розвивати   мовленнєву   компетенцію  щодо    написання   окремих    слів;
  • розвивати   навички   говоріння,   формувати   вміння  вільно  висловлювати   ставлення             

до  навчальних   предметів;

  • навчати    підбирати  слова,  які   відповідають  певній  тематиці.

Очікуваний    результат  проекту  (кінцевий   продукт):   розклад   уроків,  написаний   англійською  мовою.

Вчитель    готує   заздалегідь:  роздавальний     матеріал.

Коментарі:  учні   мають   вивчити    теми “Subjects” (Шкільні    речі),  Days   of  the  week”(Дні   тижня),  Colours  (Кольори)

  Рекомендації:

1. Підготовчий    етап         1.1. Виконати  завдання 1.

 Поєднати   назви   уроків  і   слова,   які   мають  відношення   до  них.                                                                                      Maths                                                                      English    words                                                        Reading                                                        a  song                                                                      English                                                        a   ball                                                                      Sport                                                                      a   book                                                                                                                Art                                                                      paints                                                                                                                Ukrainian    language                            a   ruler                                                                                                  Music                                                                      a  copy   book      

1.2.  Виконати   завдання  2.         Напишіть   у  стовпчик   назви   шкільних   предметів.  Поряд  напишіть                речі,   які   вам  потрібні   на  цих  уроках.

Maths      (a  ruler,  a  book,  a  pencil,  a  copy   book,                                                                                                   a  pen)                                                                                                  Reading                                                                      (a  book)                                                                                                  English                                                                      ( a  book,  an  activity  book,  a  copy  book,                                                                                                   English   vocabulary)                                                                      Sport                                                                                    ( trainers,  sport   suit,  rug)                                                        Art                                                                                    ( album,  paints,  a  brush,  pencils,  crayons)              Ukrainian   language                                          ( a  pen,  a  book)                                                                                    Music                                                                                    ( sheet   music)                                                                                    Handicraft                                                                      ( paper,  glue,  scissors,  plasticine)

1.3. Виконати   завдання  3.                                     Запропонувати   дітям  записати  дні  тижня,  добрати   колір  веселки   і              написати    колір.

  M _ _ _ _ _                _____________ 

  T _ _ _ _ _ _               _____________

  W _ _ _ _ _                _____________ 

  T _ _ _ _ _ _               _____________

  F _ _ _ _ _                _____________ 

  S _ _ _ _ _ _                _____________

 1.4.  Виконати   завдання  4.                                     Вставити   пропущені   слова:                                                                                                                              1 – день  тижня,   2 – шкільний   предмет.                                                                                                                             

                                                                                  I  go  to   school   on (1)  ___________________.    I  have   my  (2)  ____________lesson    today.        Hooray!  Hooray!  It  is  my  favourite    day.

 

Очікуваний    результат  етапу:  створено   дружню  атмосферу,   учні  зосередились  на  тематиці   проекту,  повторити  мовний    матеріал  за  темами

2.   Ідеї   для  проекту.                         2.1.  Зібрати  ідеї  для  проекту.

  • Учитель   пропонує    зразок    кінцевого   варіанта  проекту   «Веселка   розкладу»   -  розклад   уроків.  Він   також  пропонує   учням  використати   різні  кольори  веселки   для   кожного  дня  тижня (для   певного  уроку).
  • Запропонувати    учням  висловити   свої  ідеї   щодо   проекту,  що  саме  має  бути   в  розкладі  уроків,  як  оформити,  яким  має  бути  його  вигляд  тощо.   Усі   пропозиції   записуються  на  дошці.  Учитель   допомагає   систематизувати  ідеї   для  проекту.

2.2.   Продемонструвати    зразок   розкладу.

Очікуваний   результат   етапу:   зібрані  ідеї  щодо  змісту  проекту  «Веселка   розкладу».

 

3.  Планування.

           3.1.  Опрацювати   чітку  схему  проекту.   Вчитель   користується   схемою  або  бере   її  за   основу.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

             3.2. Вирішити    остаточно,  що  саме  вносити   до  розкладу  уроків.   Пропонуємо    такі   складові   змісту:  дні  тижня,   уроки.   Додаткові   складові:   слова   за   певною  тематикою  на  вибір   учня,  кольори.

             3.3. Наповнити   схему  конкретним   змістом.  Познайомити  учнів  з   критеріями   оцінювання.

             3.4. Кожний   учень  самостійно  визначає   слова  та  малюнки  для   оформлення  розкладу   уроків,   а  також   вибирає  колір                для  кожного  предмета,   малює   веселку.

             3.5. Вирішити,  що  потрібно  для  оформлення  розкладу  уроків.

 

 Очікуваний  результат  етапу:  опрацювати  схему  розкладу   уроків,   спланувати  роботу.

 

4. Створення   розкладу.          

 Записати  в  зошитах  розклад  уроків  за  визначеною  схемою.

 

 Очікуваний  результат  етапу:  написаний   розклад   уроків,   закріпити   вміння   писати  окремі  слова.

 

5. Консультація   вчителя.          

 Учитель   заохочує   до   подальшої   роботи,   допомагає   учням  уникнути  помилок,   задає   домашнє   завдання   оформити   розклад,   підготувати   презентацію  (розповідь   про  улюблений   день  тижня).

 

6. Створення   остаточного  варіанта.   

 Учитель    може  запропонувати   учням   зробити   розклад   уроків  за  схемою:

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

 Очікуваний   результат   етапу:  створено  та  оформлено  розклад  уроків  за   проектом  «Веселка  розкладу»,     учні  розвинули  мовленнєву  компетенцію   щодо  написання   окремих   слів  (назви   шкільних  предметів).

 

7. Підготовка   і  проведення  презентації     проекту  «Веселка  розкладу».

             7.1. Учні  готують  розповіді  про   свій  улюблений  день  у  школі.   Вони  використовують  фрази:

             7.2.  Учні  показують  свої  розклади   уроків,   розповідають  про  свій   улюблений  день.

            7.3. Проекти   вивісити  для  одягу.

 

8. Підбиття  підсумків.

             8.1. Оцінювання  проекту   в   цілому.        

             8.2. Вчитель   оцінює  проект:

  • розклад    уроків   -  6   балів;
  • слова    за  тематикою   на   вибір   учня   та   речення   з  ними   -   3  бали;
  • презентація   -  3   бали;
  • заохочувальний   бал   -  1-2  бали.
docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
25 квітня 2018
Переглядів
1015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку