31 березня о 15:00Вебінар: Викладання хімії в умовах дистанційного навчання

Професіограма вчителя.

Про матеріал
Професіограму вчителя можна подавати при влаштуванні на роботу, вона включає в себе основні моменти вимог професії вчителя.
Перегляд файлу

 

Професіограма вчителя 

  І. Педагогічна спрямованість особистості 

    Любов до дітей:

1.проведення виховної роботи  з дітьми;                                                                                   2 організація позакласних виховних заходів;                                                                          3.ведення дискусіїї. 

Психологічна готовність до викладацької діяльності:

1.навчання різним наукам;                                                                                                   2.пояснення нового матеріалу доступним відповідно до  віку дитини і індивідуальних особливостей;                                                                                                                             3.контроль за засвоєнням матеріалу;                                                                                         4.розробка програми навчання на основі загальних вікових закономірностей розвитку дітей;                                                                                                                                        5.пояснення  поточних соціальних подій і явищ;                                                                                 6.складанні тематичних планів;                                                                                                7.оформленні документації.   

    .Психологічно-педагогічна культура                                                                           1.допомога в розкритті творчого потенціалу, здібностей і можливостей учнів;                                                                       2.виявлення інтересів і схильностей учнів для адекватного підбору програм і методів навчання;                                                                                                                                       3.вивчення індивідуальних особливостей дітей і надання ефективного психолого-педагогічного впливу на них;                                                                                                          4.надання допомоги у формуванні особистості учня;                                                                      5.сприяння розвитку в учнів прагнення до освоєння нових знань                                                                                                         II.Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності:

Здібності:

1.викладацькі здібності;

2.ораторські здібності;

3.організаторські здібності;

4.вербальні здібності (уміння говорити ясно, чітко, виразно);

5.комунікативні здібності (навички спілкування і взаємодії з людьми);

6.високий рівень розвитку пам'яті;

7.високий рівень розподілу уваги (здатність приділяти увагу декільком об'єктам одночасно);

8.психічна й емоційна врівноваженість;

9.здатність до співпереживання.

 

     Особистісні якості, інтереси і схильності:

1.любов до дітей;

2.уміння зацікавити своїм задумом, повести за собою;

3.високий ступінь особистої відповідальності;

4.самоконтроль і урівноваженість;

5.терпимість;

6.інтерес і повага до іншої людини;

7.прагнення до самопізнання, саморозвитку;

8.оригінальність, спритність, різнобічність;

9.тактовність;

10.цілеспрямованість;

11.артистизм;

13.педагогічна інтуїція;

14.педагогічна спостережливість;

15.висока культура мовлення (фонетична чіткість, емоційність, експресія, виразність, змістовність мовлення).

 

      III. Характерологічні і типологічні особливості педагога 

  1. Сила, врівноваженість та рухливість нервово-психічних процесів. 
  2. Комунікативність. 
  3. Педагогічний оптимізм, гуманність. 
  4. Об'єктивність в оцінці учнів і самооцінці. 

      5. Схильність до громадянської діяльності.

      ІV. Галузі застосування професійних знань:

  1. освітні установи (школи, дитячі сади, вузи);
  2. соціальні організації(дитячі будинки, притулки, інтернати, дитячі центри творчості і дозвілля);
  3. робота в правоохоронних органах (дитячі приймачі-розподільники, колонії);
  4. міські і муніципальні учбово-методичні центри.

      V. Протипоказання до педагогічної роботи. 

  1. Дефекти мови, органів слуху й зору;   
  2. неорганізованість;
  3. психічна й емоційна неврівноваженість;
  4. агресивність;
  5. ригідність мислення (нездатність змінювати способи рішення задач відповідно до умов середовища, що змінюється);
  6. егоїстичність;
  7. відсутність організаторських здібностей;
  8. грубість;
  9. безпринципність;
  10. некомпетентність у питаннях виховання і викладання;
  11. вузькість, обмеженість світогляду;
  12. низька морально-духовна культура;
  13. мстивість;
  14. неврівноваженість;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку