Профільне навчання історії

Про матеріал
Презентація містить визначення "проіфльне навчання"; принципи профільного навчання; мету та напрямки профільного навчання тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконала студентка групи Зім-15 Постоян Валерія Ельдарівна. Профільне навчання історії

Номер слайду 2

Профільне навчання – це вид диференційованого навчання, який передбачає врахування освітніх потреб, нахилів, здібностей учнів; створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення.

Номер слайду 3

Профільне навчання ґрунтується на принципах:диференціаціїваріативності, альтернативності й доступності наступності та неперервності діагностико-прогностичної реалізованості

Номер слайду 4

Мета профільного навчання Профільне навчання спрямоване на формування ключових компетентностей старшокласниківнабуття навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльностірозвиток інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостейформуванняпрагнення до саморозвитку розвиток прагнення до самоосвіти. НМЦ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Номер слайду 5

природничо-математичний (математичний, фізико-математичний, хіміко-біологічний, хіміко-фізичний, географічний, біолого-географічний, еколого-географічний, екологічний)спортивний (гімнастика, плавання, туризм, легка атлетика, спортивні ігри)філологічний (українська чи іноземна філологія) Напрямки профільного навчаннятехнологічний (виробничі технології, комп’ютерні технології, менеджмент, побутове обслуговування, проектування та конструювання, агро-технологічний )суспільно-гуманітарний (навчальні профілі: правовий, історико-правовий, економічний, філософський, педагогічний, юридичний)художньо-естетичний (хореографічний, музичний, театральний, мистецтвознавство)філологічний (українська чи іноземна філологія)філологічний (українська чи іноземна філологія)

Номер слайду 6

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯслайд 11 Створення умов для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів старшої школи в процесі їхньої загальноосвітньої підготовки.2 Забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення старшокласників, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.

Номер слайду 7

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯслайд 2 4 Формування загальнокультурної, соціальної, комунікативної,інформаційної, громадянської, технічної,здоров’язбережноїкомпетенцій учнів на допрофесійному рівні,спрямування молоді щодо майбутньої професійної діяльностіЗабезпечення наступно-перспективних зв’язків між загальною середньою і професійною освітою відповідно до обраного профілю. 5

Номер слайду 8

Зміст і структура навчальних профілівкурси за виборомпрофільні Засвоєння змісту освіти у профільних закладах має забезпечувати: Профіль навчання охоплює предметизагально-освітню підготовку учнівпідготовку до майбутньої професійної діяльностібазові

Номер слайду 9

Вивчення в класах різного профілю курсу Всесвітньої історії, курсу Історії України та правознавства. Доо. Рівеньстандарту Академічнийрівень суспільно-гуманітарний напрям, філологічний профіль, художньо-естетичний напрям. Профільний рівеньтехнологічний, природничо-математичний, спортивний, суспільно-гуманітарний напрям, історичний, історико-філологічний, правовий, філософський профілі

Номер слайду 10

Зміст історичного профілю реалізовується такими навчальними предметами як «історія України», «всесвітня історія», а також курсами за вибором.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Карпенко Алена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 серпня 2020
Переглядів
3199
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку