Мета профільного навчання Профільне навчання спрямоване на формування ключових компетентностей старшокласниківнабуття навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльностірозвиток інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостейформуванняпрагнення до саморозвитку розвиток прагнення до самоосвіти. НМЦ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
природничо-математичний (математичний, фізико-математичний, хіміко-біологічний, хіміко-фізичний, географічний, біолого-географічний, еколого-географічний, екологічний)спортивний (гімнастика, плавання, туризм, легка атлетика, спортивні ігри)філологічний (українська чи іноземна філологія) Напрямки профільного навчаннятехнологічний (виробничі технології, комп’ютерні технології, менеджмент, побутове обслуговування, проектування та конструювання, агро-технологічний )суспільно-гуманітарний (навчальні профілі: правовий, історико-правовий, економічний, філософський, педагогічний, юридичний)художньо-естетичний (хореографічний, музичний, театральний, мистецтвознавство)філологічний (українська чи іноземна філологія)філологічний (українська чи іноземна філологія)
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯслайд 11 Створення умов для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів старшої школи в процесі їхньої загальноосвітньої підготовки.2 Забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення старшокласників, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯслайд 2 4 Формування загальнокультурної, соціальної, комунікативної,інформаційної, громадянської, технічної,здоров’язбережноїкомпетенцій учнів на допрофесійному рівні,спрямування молоді щодо майбутньої професійної діяльностіЗабезпечення наступно-перспективних зв’язків між загальною середньою і професійною освітою відповідно до обраного профілю. 5
Вивчення в класах різного профілю курсу Всесвітньої історії, курсу Історії України та правознавства. Доо. Рівеньстандарту Академічнийрівень суспільно-гуманітарний напрям, філологічний профіль, художньо-естетичний напрям. Профільний рівеньтехнологічний, природничо-математичний, спортивний, суспільно-гуманітарний напрям, історичний, історико-філологічний, правовий, філософський профілі