Профорієнтаційний захід з елементами економічного виховання "Бухгалтерія - Чарівниця"

Про матеріал

Тема: «Формування економічного мислення та працелюбності, як важливої соціалізації та професійної орієнтації через казку " Бухгалтерія – Чарівниця»".

Виховний профорієнтаційний захід з елементами економічного виховання «Бухгалтерія - Чарівниця» є прикладом поєднання ранньої професійної орієнтації з економічною освітою дошкільнят. Його можна використовувати також в позакласних заходах з профорієнтаційної роботи в початковій школі.


Перегляд файлу

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\26.02.14\герб МПТУ.JPG

ДПТНЗ «МПТУ»

 

Конкурс: «Профорієнтаційний вектор»

Номінація: «Система профорієнтаційної діяльності в ПТНЗ»

Категорія: Профорієнтаційний захід з елементами економічного виховання

 

Назва: «Формування економічного мислення та  працелюбності, як важливої соціалізації та професійної орієнтації через казку " Бухгалтерія – Чарівниця»".     

 

смт. Межова 2017

 Автор: Соловйова І.П. – викладач економічних дисциплін ДПТНЗ МПТУ

 

Співавтори:

Осьмуха Г.О. – заступник директора з НВР

Янжула О.Д. – бухгалтер ДПТНЗ «МПТУ»

 

Учасники заходу: педагогічний колектив ДПТНЗ «МПТУ» та учні навчальних груп, працівники та вихованці ДНЗ, педагоги та учні  шкіл селища

 

 

ЗМІСТ

Вступ

1) Вибір та обґрунтування теми виховного заходу

2) Формулювання  цілей виховного заходу

3) Визначення форми проведення заходу

4) Проведення заходу

5) Підведення  підсумків

Використані джерела

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

Додаток 4

 

 

 

 

Вступ

Що таке професійна орієнтація? Це система заходів, спрямованих на виявлення індивідуальних особливостей, інтересів і здібностей у кожної людини для надання їй допомоги в розумному виборі професії, найбільш відповідних її індивідуальним можливостям. Це стосується не тільки випускників шкіл. Трирічна дитина вже проявляє себе як особистість. У неї проявляються здібності, нахили, певні потреби в тій чи іншій діяльності. Знаючи психологічні та педагогічні особливості дитини в дитячому віці можна прогнозувати її особистісне зростання в тому чи іншому виді діяльності. Ми можемо розширити вибір дитини, давши їй більше інформації і знань у якійсь конкретній галузі, наприклад області сільськогосподарських професій, професій економічного спрямування.

В рамках наступності з профорієнтації дитячий садок є початковою ланкою в єдиній системі безперервної освіти. Дошкільний заклад - перша сходинка у формуванні базових знань про професії. Саме в дитячому садку діти знайомляться з різноманіттям і широким вибором професій. Ці елементарні знання допомагають дітям розширити свої пізнання про роботу батьків, бабусь і дідусів, ближче познайомитися з робочим місцем мами і тата, дізнатися, що саме вони виконують на роботі. Професійна орієнтація пов’язана з економічною освітою. Адже життя кожної дитини безпосередньо пов'язане з економікою відповідно, і вибір професії можна віднести до елементу формування економічних знань. В ранньому віці дитина має потреби в їжі, одязі, житлі, іграшках, книжках. Дитина бере участь в економічних процесах. Вона разом з батьками ходить в магазин, іноді сама робить покупки, хочемо ми чи не хочемо, вона все одно отримує економічний досвід. Тому нашим завданням є не тільки дати який-небудь об’єм економічних знань, але й, що дуже важливо, навчити правильно користуватися цими знаннями, тобто виховувати економіста, господаря, хазяїна свого життя.

Цілком зрозуміло, що чим раніше ми розпочнемо економічну освіту дітей, тим усвідомленішими, раціональнішими та розумнішими будуть їхні дії та вчинки, тим  обдуманішим буде вибір подальшого професійного шляху.

Ознайомлюючи дітей з основами економіки, ми допомагаємо їм збагнути багато життєвих істин: чому дорослі мають працювати, чому діти повинні допомагати батькам (прибирати, готувати їжу і т.д.), чому треба бути ощадливими і що означає це слово та чому їм самим необхідно буде працювати в дорослому житті.

 

Виховний профорієнтаційний захід з елементами економічного виховання «Бухгалтерія - Чарівниця» є прикладом поєднання ранньої професійної орієнтації з економічною освітою дошкільнят.  Його можна використовувати також  в позакласних заходах з профорієнтаційної роботи в  початковій школі.

 

 

 

1) Вибір та обґрунтування теми виховного заходу

Ознайомлення з працею та професіями дорослих — це один із засобів формування життєвої компетентності дитини. На сучасному етапі розвитку освіти в Україні профорієнтація дошкільнят та молодших школярів є дуже актуальною темою.

Після проведеної нами промо – акції «Професії нашого регіону» до дирекції ДПТНЗ «МПТУ» надійшли запити від керівників Межівських ДНЗ з пропозиціями подальшої співпраці в організації та проведенні профорієнтаційних заходів в дошкільних закладах селища та району. (Додатки 1,2,3)

Творча група   викладачів та майстрів виробничого навчання  Межівського ПТУ  прийняла рішення розробити низку виховних заходів для ранньої профорієнтації вихованців ДНЗ та молодших школярів.

Розроблений мною, в співпраці з колегами, профорієнтаційний захід «Бухгалтерія – Чарівниця» є одним з цих заходів. Тему заходу обрала не випадково. По – перше,  я викладаю економічні дисципліни в закладі; по – друге, в нашому суспільстві профорієнтації за професіями економічного типу, особливо для малят та молодших школярів, приділяється дуже мало уваги; по – третє, мені подобається професія бухгалтер і я хочу, і буду позиціонувати її  імідж.

Проект реалізуємо на базі старших дошкільників та учнів початкової школи, учасниками проекту є педагоги та  учні ДПТНЗ «МПТУ», спеціалісти ДНЗ та шкіл, діти.

2) Формулювання  цілей заходу

Мета цієї розробки:

  •  Розширити знання дітей про професію бухгалтера, як одну з  економічних професій.
  • Показати дітям важливість самостійного вибору.
  • Прищеплювати прагнення до досягнення мети.
  • За допомогою залучення дітей до економічних знань, стимулювати в них прояви ініціативи у вирішенні ситуацій економічного характеру, розвивати вміння налагоджувати співробітництво задля досягнення кращих результатів.
  • Виховувати інтерес до нового та надзвичайного, розуміння того,що працелюбність є показником людської гідності та здатності вдосконалювати себе.
  • Сприяти:

-    усвідомленню суспільних відносин;

-    формуванню економічного досвіду;

  • Навчати :

-    планувати дії;

-    передбачати можливі наслідки;

  • Розвивати:

-    самоконтроль;

-    вміння взаємодіяти та колективно мислити.

 

3) Визначення форми проведення заходу

Практика свідчить, що діяльності, пов'язаній з профорієнтацією, найбільше сприяють такі форми: зустрічі з представниками різних професій, екскурсії на виробництво, гра-конкурс "Чия професія краща?", "Як вибрати професію?", "У світі професій" та ін.

Після консультації з методистами ДНЗ ми вирішили організувати зустріч дошкільнят з дітьми, які  вже зробили свій професійний вибір і навчаються в Межівському ПТУ і власним прикладом довели б важливість розумного вибору та розширили б знання вихованців про професії економічної групи.

Що дитина любить найбільше? Казку! З чого здобуває свої знання? З казки! Кого наслідує? Героїв казок! Отже, і гармонійний розвиток дитини швидше здійснюватиметься через казку, через її неординарні тавтології. Казка — це маленька модель світобудови. З власного досвіду я знаю, як непросто донести дітям інформацію про суть професій економічного характеру. Я вважаю, що віршована казка дозволить розкрити основні економічні категорії в цікавій та доступній для дитячого сприйняття формі та допоможе дітям спростити сприйняття інформації такого плану. В казочці «Бухгалтерія – Чарівниця» я спробувала переплести світ реальний з казковим. Слухаючи казку дітки уявляють себе сестрицями та розуміють, що свої найсміливіші мрії, бажання, фантазії можна втілити в життя, але для цього необхідно прикласти зусилля. 

Провідною діяльністю дітей дошкільного віку є гра. Через сюжетно-рольову гру малюки без примусу знайомляться з різними професіями, «приміряють» на себе різні соціальні ролі (матусі, тата, продавця, лікаря, тощо); реалізують свої соціальні, моральні, естетичні потреби. В процесі виховного заходу діти в формі профорієнтаційної міні – гри «Відгадай професію» знайомляться з професією бухгалтер. З смішариком Крошем в грі економічної спрямованості вони вчаться робити нелегкий економічний вибір між своїми бажаннями та реальними можливостями, виконуючи творчу вправу «Хочу» може зачекати, а без «Треба» - не зрости». А вправи економічної зарядки дозволяють дітлахам  розвивати логічне мислення, тренувати мозок. Ці ігри дають змогу зробити економіку зрозумілою для дошкільнят, забезпечують органічне практичне входження дітей в економічні відносини.

Яку б ми форму виховання не обрали, не можна обійтися без бесіди, розумного проникливого слова. Дуже влучно про значення слова вчителя сказав В.О.Сухомлинський: "Як не можна виховати працелюбство самими словами про працю, так не можна виховати його без серйозних, розумних слів". Для цікавого спілкування з дітьми в розробці задіяно образ Бухгалтерії – Чарівниці, героїні казки, з якою діти спілкуються і яка в простій, доступній формі доносить інформацію про складні речі: про обов’язки бухгалтера, про важливість правильного вибору та віри в власні сили.

4) Проведення заходу

         Тема: Формування економічного мислення та працелюбності, як важливої соціалізації та професійної орієнтації через казку "Бухгалтерія - Чарівниця»".                                         

            Програмовий зміст: Розширити  уявлення дітей про працю дорослих у сім’ї ,  найближчому оточенні. Поглибити знання дітей про працю бухгалтера, та те що необхідно для бухгалтерської роботи, через казку «Бухгалтерія – Чарівниця».

  • Називати знайомі дітям професії батьків, членів родини, близьких людей. Викликати цікавість до процесу праці і її спрямованості.
  • Виховувати доброту, інтерес, вміння слухати.
  • Розвинути в дитині віру у власні сили.

 Попередня робота: ознайомлення з професіями нашого регіону через творчу роботу з розмальовками

Обладнання: презентація «Бухгалтерія – Чарівниця», казка «Бухгалтерія – Чарівниця», профорієнтаційний куточок "Світ професій ”.

Хід заняття

Вступне слово ведучого

  1.               Профорієнтаційна міні-гра «Відгадай професію»
  2.               Творча вправа «Хочу» може зачекати, а без «Треба» - не зрости»
  3.               Економічна зарядка
  4.               Казка « БУХГАЛТЕРІЯ – ЧАРІВНИЦЯ»
  1.               Обговорення казки «БУХГАЛТЕРІЯ – ЧАРІВНИЦЯ»

 

 

«БУХГАЛТЕРІЯ ЧАРІВНИЦЯ»

 

Ведучий. Доброго дня водії і кухарі, лікарі і вчителі, спортсмени і комбайнери, артисти і трактористи, будівельники і захисники Вітчизни. Не дивуйтесь, що я вас так називаю. Пройдуть роки, і саме ви станете водіями, побудуєте затишні будинки, пошиєте гарний зручний одяг і взуття, спечете найсмачніший у світі торт, або збудуєте нове гарне місто…

Професій на світі величезна кількість і всі вони по-своєму важливі та необхідні (СЛАЙД 2), але  ми поговоримо сьогодні про одну з економічних професій.

До вас завітала гостя, та не проста, а чарівна. Давайте ми з вами відгадаємо, що ж це за гостя!

  1. Профорієнтаційна міні-гра «Відгадай професію»

За наведеними підказками спробуємо відгадати про кого йде мова:

Цю особу люблять цифри;

Авторучка, комп’ютер та калькулятор - її добрі, вірні друзі;

Ця людина розумна, дисциплінована, врівноважена, справедлива та уважна.

 

Ця професія для вмілих,

Чесних, мудрих і порядних.

Вони справжні знавці діла.

Справ не мають другорядних  (СЛАЙД 3)

 

Хто ж це діти? (на екран виводимо картинку бухгалтера (СЛАЙД 4) Вірно! Це – БУХГАЛТЕР!

БУХГАЛТЕР-
найкраща професія для розумних
людей!

 

Ведучий: Але у нас сьогодні в гостях не простий бухгалтер, а чарівний. Давайте привітаємо загадкову незнайомку  БУХГАЛТЕРІЮ - ЧАРІВНИЦЮ!

 

БУХГАЛТЕРІЯ ЧАРІВНИЦЯ: Доброго дня, любі малята!

Дуже вам вдячна за вашу кмітливість та спостережливість. Приємно, що вам відомо про існування такої професії як БУХГАЛТЕР. А чи відомо вам, що професія бухгалтера існує вже сотні років і у всі часи ця професія була найбільш шанованою, тому що бухгалтер займається обліком всіх цінностей підприємства і стежить за тим, щоб ні гроші, ні товари не губилися. Без представника цієї професії неможливо уявити ні крихітне підприємство, ні солідну організацію. Чим же конкретно  займається бухгалтер на своєму робочому місці? Бухгалтер займається паперами, які називаються документами, підраховує цифри, нараховує та видає заробітну плату. Та основне його завдання – рахувати гроші!

А скажіть, які ще економічні  професії ви знаєте? Люди яких професій рахують гроші?(Ймовірні відповіді: касир, продавець).

Ми з вами всі трішечки бухгалтера (СЛАЙД 5), тому що постійно стикаємося з необхідністю рахувати гроші, зважувати свої бажання з наявними можливостями. Я до вас завітала не одна, а з помічником смішариком Крошем. Сьогодні всі ми разом навчимося рахувати та робити вірний вибір в непростих економічних ситуаціях. Давайте допоможемо Крошу знайти правильне рішення його проблеми.

 

  1. Творча вправа (СЛАЙД 6). «Хочу» може зачекати, а без «Треба» - не зрости».

 

Ведучий:

Смішарик Крош вирішив зробити подарунки своїм друзям і пішов до крамниці. Він має 9 гривень. М’ячик для Бараша коштує 2 гривні, лійка для Копатича  — 3 гривні, люстерко для Нюші - 2 гривні, кактус  для Їжачка  — 2 гривні, цукерка для себе – 1 гривня.

Полічи, скільки грошей він витратив. Який вибір зробить Крош? Скільки в нього залишилося грошей?

 

БУХГАЛТЕРІЯ – ЧАРІВНИЦЯ: Ви молодці! Дуже добре справилися з цим завданням та допомогли Крошу. А зараз швиденько на зарядку! Та не просту , а економічну! Економічна чарівна зарядка - запорука успіху і гарного настрою, тому не варто нехтувати вправами.

 

Ведучий: Смішарик Крош постійно потрапляє в кумедні та цікаві історії. Але цього разу він потрапив в серйозну Математичну історію з якої він не може вибратися без нашої допомоги.

Давайте всі дружно допоможемо Крошу виконати вправи економічної зарядки.

 

3. Економічна зарядка

 

Вправа 1) Совунья  спекла торт для друзів. Вона розрізала його на шість частин. Одна частина залишилася. Скільки гостей запросила господиня? (СЛАЙД 7)

 

Вправа 2) Копатич приготував для своєї роботи лійку, лопату, відерце, а Совунья — ножиці, голку, котушку ниток, тканину.

У кого предметів більше? На скільки? (СЛАЙД 8)

 

Вправа 3) Совунья працює лікарем, Копатич - садівником, Карич — вчителем, Пін — інженером. Скільки професій названо? (СЛАЙД 9)

 

Вправа 4) Копатич  зібрав в саду ціле відро гарних червоних яблук.

Порахував. Їх виявилося 12. Що можна з них зробити? (СЛАЙД 10)

 

Вправа 5) Нюша попросила Їжачка зробити  книжкові закладки:

для Кроша, Піна, Карича, Лосяша, Бараша, Совуньї та Копатича. Скільки потрібно закладок для всіх? Які інструменти й матеріали потрібні Їжачкові для виготовлення закладок? (СЛАЙД 11)

 

Вправа 6) Нюша захотілося купити булочку. Булочка без родзинок коштує 1 гривню, а булочка з родзинками — 2 гривні.

У Нюші із собою тільки 2 гривні, але поруч раптом опиняється Бараш. Що купить Нюша? (СЛАЙД 12)

 

БУХГАЛТЕРІЯ – ЧАРІВНИЦЯ: Ми з вами вправно попрацювали і подарунком від мене для вас буде казка. Щоб стати гарним бухгалтером необхідно багато вчитися: спочатку в дитячому садочку, потім – в школі, а далі….А далі уважно слухайте.

 

Казка «Бухгалтерія – Чарівниця»

(Дійові особи:  Перша сестриця

           Друга сестриця

           Третя сестриця

Казкар)

 

1


Три сестриці під вікном

Міркували вечерком

“ Якби я  була цариця,-

Говорить одна сестриця-

Я б в бухгалтери  пішла.

Гроші рахувала б я!

Ось, приміром, потрібен банкет,

Так, щоб справити  ефект.

Що  робити, як вгадати,

Як витрати порахувати ?

Скільки треба осетрів,

Великанів, не мальків,

Та ікри і потрухів,

Сарацинського пшона,

Поросяток та півнів,

Та заморського вина?

Позолочених чарок,

Самобраних скатерок

Припасти для всіх гостей!

Якби дивина якась здійснилась

І я швидко всьому навчилась!

Калькулятор я б дістала,

Всі витрати підрахувала,

Дебет з кредитом звела-

І прибуток мала б я!”

 

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png

2

Каже їй друга сестриця:

“ Бухгалтерія-цариця

Всіх практичних наук.

Без неї ми, як без рук!

Ось, приміром, взяти справу -

Полотна на всіх наткати.

Скільки ниток треба різних

І по якій ціні, спробуй вгадати!

Як  обчислити довжину,

Та виміряти ширину,

Вихід тканини, щільність пряжі

В голові усе в напрязі.

Порахувати б я змогла,

Якби бухгалтером  була.

Відразу комп’ютер  в діло

І з цифрами справилася б вміло.

Я б дарма часу не втрачала -

Все до нитки порахувала б!

І одна я полотна

на весь модельний світ би наткала!»

 

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png

3

Третя мовила сестриця:

“Я давно була б цариця

Якби вміла рахувати

І свій бізнес організувати.

Збулися б мої мрії  заповітні

Всі мені були б підзвітні.

А на острові Буяні,

Що на морі-окияні,

Білка пісні б не співала,

Для неї  інша була б справа -

Щоб горіхи не прості,

Та шкарлупки золоті

Акуратно спакувала,

Порахувала, записала!

В річний звіт, квартальний -

Все щоб  було ідеально!”

І вирішили три сестриці

Звернутися до БУХГАЛТЕРІЇ – Чарівниці

Шановна пані Чарівниця!

Наші мрії здійснити допоможіть

І в світ Ваш чарівний

Нас проведіть! (СЛАЙД 13)

 Хоч на кухні, хоч в імперії,

Не прожити без бухгалтерії!

 

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png

4

І пішли вони навчатися,

Розуму набиратися. (СЛАЙД 14)

В Межівське ПТУ вони прийшли,

Початкову бухгалтерську освіту здобули.

Море вспінилось бурхливо -

Промайнуло кілька літ.

Вчитись далі пішли сміливо,

Розробляти бухгалтерський звіт.

В царстві знань вони зустріли:

Математику на троні,

Економіку в короні.

Двері ще одні відкрили

Статистику з Аналізом узріли.

Всі науки їм підкорилися

І двері в Бухгалтерський світ -

Відчинилися...

 

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png

5

В синім небі зірки сяють,

В синім морі хвилі грають,

Дівчина по ресторану ходить

Дорогого гостя по - ньому водить. (СЛАЙД 15)

Пропонує йому кальмарів

Та заморських великих омарів.

Пан Коцький за стіл сідає

І в господині питає:

«Звідки взялося царство сіє

Що підкорило серце моє!»

І мовила перша сестриця:

“Це заслуга  Бухгалтерії - Чарівниці!”

 

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png

6

Вітер по Франції гуляє

В модний бутік заглядає

І стоїть там друга сестриця

Світу моди цариця. (СЛАЙД 16)

Леді Гагу одягає,

Нові тренди відкриває,

А сама то величава,

Виступає немов пава.

Звідки ж взялося це  заморскеє диво,

Що одягає людей красиво?

І мовить друга сестриця:

«Це заслуга Бухгалтерії - Чарівниці!”»

 

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png

7

Вітер весело шумить

І до третьої сестриці вмить

Переносить нас.

І диво…

Вона в офісі крутому

Сидить в костюмі

діловому,

Папери перебирає

І вміло банком управляє. (СЛАЙД 17)

І мовить третя сестриця:

“Це заслуга Бухгалтерії - Чарівниці!”

 


 

На цьому казочці кінець

Хто її зрозумів - той

молодець!

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/924/94924211_R52.png

 

  1. Обговорення казки «БУХГАЛТЕРІЯ – ЧАРІВНИЦЯ»

 

БУХГАЛТЕРІЯ – ЧАРІВНИЦЯ:  То як, дітки? Зрозуміли чим допомогла Бухгалтерія - Чарівниця трьом сестрицям? В чому ж чари? Чи змогли б сестриці без зусиль, без знань, без праці стати видатними особами?

Вірно, діти. Щастя людини залежить від неї самої. До свого щастя героїні  йшли довго. Їх шлях пролягав через зусилля та працю.

Бухгалтерія – Чарівниця дала сестрицям можливість здобути знання з бухгалтерського обліку, якими вони вміло скористалися в процесі кропіткої праці. Їхня старанність та наполегливість допомогла їм зайнятися своєю улюбленою справою. Та не тільки цього вони досягли.  Їх улюблені заняття принесли їм вигоду, прибуток, багатство. Дуже важливо, щоб улюблена справа приносила достаток.

Суть казки така: роби самостійний вибір, прагни до досягнення мети і нехай шлях не легкий, але ти добивайся свого. Адже ти здатний на багато що і це твоє життя.

5) Підведення  підсумків

Сучасні умови розвитку суспільства вимагають від робітника високого рівня розвитку, великої кількості знань у своїй сфері діяльності та бажання працювати. Але це можливо за умови гарної підготовленості спеціаліста, відповідності його вимогам професії.

Цього можна досягти за умови відповідального ставлення до вибору професії  і починати процес самовизначення змалку.

Дослідження виявили, що у дітлахів  погано розвинуті знання про професії, про їх призначення. Діти пов’язують професію з місцем де відбувається діяльність, а не з самим змістом діяльності. Також дослідження виявили, що батьки половини дітей не обговорюють з ними ані свою власну професійну діяльність, ані професії взагалі. Тобто сімейний інститут не вважає за потрібне ознайомлювати молодше покоління зі станом на ринку професій, з визначенням деяких із них, з обговоренням перспектив самовизначення.

Також, згідно досліджень, деякі діти мають викривлене поняття про професії. Визначення, що вони дають професії не відповідає дійсності. Тобто хибне поняття унеможливлює адекватне сприйняття дитиною професії.

Дана розробка покликана підказати дитині що таке професія, в чому полягає зміст роботи бухгалтера, що треба робити, обравши професію бухгалтер. Вона покликана активізувати бажання дитини, підштовхнути її до пошуку. Так, ненав’язливо, в «казковій» формі, захід сприяє осягненню світу дорослих та може спонукати дитину до самовизначення у майбутньому.

Таким чином, дитина зможе набувати певних навичок з молодшого віку, що позитивно відобразиться на майбутньому професійному виборі.

Дана розробка дозволяє нам підвести дітей до важливого висновку, що правильний вибір професії визначає життєвий успіх. Гарна робота, цікава професія – велике благо! Професіонала, майстра свого діла, який вміє добре і чесно заробляти свої гроші поважають люди.

 

Використані джерела

Дошкільна педагогіка: навч. посіб. / Т. І. Поніманська. – К. : Академвидав, 2008. – 456 с.

Сазонова Т. Економічне виховання дітей старшого дошкільного віку / Т. Сазонова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2009. – № 4. – С. 49-54.

Швайка Л. А. Організація трудової діяльності в дитячому садку. – Х. : «Основа», 2008. – 187 с.

https://yandex.ua/images/search?text=%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%88%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8&img_url=http%3A%2F%2Fsmeshariki-mir.ru%2Foficial%2Fcs_001kr.jpg&pos=3&rpt=simag

https://yandex.ua/images/search?text=%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%20%D1%84%D0%B5%D1%8F%20%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B8

https://yandex.ua/images/search?p=1&nomisspell=1&text=%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8C%D0%BA%D1%96%20%D0%B4%D1%96%D0%B2%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%B0%20%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BD%D0%BA%D0%B8&img_url=http%3A%2F%2Fpicstons.ru%2Fimg%2Fpicture%2FMay%2F04%2F5ddd73fed1d4da0878fb72a940cafe6b%2F8.jpg&pos=41&rpt=simage

 

Додаток 1G:\img142.jpg

 

Лист - запит від завідуючої СКЗО "Межівський  ДНЗ №3 "Барвінок"

Додаток 2

 

G:\img141.jpg

 

 

Лист - запит від в.о. завідуючої СКЗО «Межівський ДНЗ №1 "Сонечко"

Додаток 3

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\ПОЧТА\31-01-2017\Scan00024.bmp

Лист – запит від завідуючої СКЗО «Межівський» ДНЗ №2 «Малятко»

Додаток 4

 

Презентація профорієнтаційного заходу з елементами економічного виховання «Бухгалтерія – Чарівниця»

      

Слайд 1                                   Слайд 2

 

     

Слайд 3                                   Слайд 4

 

     

 Слайд 5                                 Слайд 6

      

 Слайд 7                                  Слайд 8

 

     

 Слайд 9                                 Слайд 10

 

     

 Слайд 11                               Слайд 12

 

 

        

 Слайд 13                          Слайд 14

 

     

Слайд 15                            Слайд 16

 

     

 Слайд 17                          Слайд 18

 

     

 Слайд 19                           Слайд 20

1

 

docx
Додано
19 листопада 2018
Переглядів
1507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку