Програма гуртка з англійської мови

Про матеріал
Матеріал містить програму гуртка з англійської мови, та план роботи гуртка.
Перегляд файлу

            

           

 

 

 

 

                

                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник гуртка:Бровко В.С.

 

Пояснювальна записка

У  ХХІ столітті в українському суспільстві зросла потреба у спілкуванні та співробітництві з іншими народами,представниками інших країн. Знання іноземної мови стало необхідністю. Освітні заклади України перейшли на нові навчальні програми, які передбачають вивчення іноземної мови з першого класу. Залучення дітей дошкільного віку та молодших школярів до вивчення іноземної мови набуло поширення і закріплено в державних документах про освіту. У дитячих садках і позашкільних закладах створюються гуртки з вивчення іноземної мови,призначення яких _ розвивати  творчі здібності дітей,надавати їм можливість удосконалювати  мовні та мовленнєві здібності в напрямі оволодіння  іноземною мовою.

 

Мета програми:

Практичне опанування дітьми мовних і мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для спілкування англійською мовою,створення певної бази для вільного володіння англійською мовою в подальшому.

 

Основні завдання:

забезпечити гармонійний та різнобічний розвиток кожної людини;

створити належні умови для реалізації дошкільником свого природного потенціалу,враховуючи вікові та індивідуальні  особливості кожної дитини;

дотримуватися хронологічності у навчально-виховній роботі;

забезпечити наступність між дошкільною та початковою загальноосвітньою підготовкою.

Вимоги до реалізації програми:

дотримання принципу єдності,виховання та розвитку дитини;

використання сучасних виховних та навчальних технологій;

надати переваги загальному розвитку дитини, а неконкретним знанням,

умінням та навичкам;

турбота про здоров’я дитини та психологічний комфорт.

Навчання англійської мови має розвивати:

ціннісне ставлення кожної дитини до світу природи, культури, людей, самої себе;

пам’ять, увагу,творчу активність;

сенсорні здібності, образні форми пізнання світу;

координацію рухів, загальну та тонку моторику;

почуття, емпатію;

потребу в реалізації власних, творчих здібностей;

природне прагнення дошкільника пізнавати світ та навчатися;

Виховувати:

уміння долати труднощі та досягати успіхів у власній діяльності;

почуття самовпевненості, віри в свої можливості;

 прихильність; доброзичливе ставлення до людей, своєї родини, друзів та живої природи;

інтерес та любов до світової культури.

 У навчанні дошкільнят іноземної мови слід враховувати психофізичні особливості дітей 5-7 років:

конкретне або образне мислення ;

образне сприймання;

нестійкість, мимовільність уваги;

схильність дітей до копіювання та імітації;

підвищену емоційність сприйняття;

тривалість одного заняття для дітей 5 років 25-30 хвилин, 6-9 років 40 хвилин.

Програма передбачає  навчання англійської мови за такими видами мовної та мовленнєвої діяльності: фонетика, лексика, граматика, аудіювання, розвиток діалогічного та монологічного мовлення.

                       

 

 

 

 

 

 

План роботи:

  1. Вступ. Мова людини. Українська та англійська мови. Організаційні питання. (1 год.)
  2. Повторення алфавіту у віршах, написання українських власних назв з використанням англійської графіки. Вивчення скоромовок на звуки. Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви А, В) (1 год.)
  3. Розмовні формули мовного етикету. Ігрова ситуація «Знайомство». Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви С, D) (1 год.)
  4. Словник. Як ним користуватися. Скорочення. Терміни. Умовні позначення. Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви E, F) (1 год.)
  5. Пори року. Місяці. Опис природи. Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви G, H) (1 год.)
  6. Вивчення віршів, загадок, пісень про пори року. Вчимося спілкуванню: діалог на тему «Пори року». Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви І, J) (1 год.)
  7. Конкурс малюнків на тему «Пори року». Представлення своїх робіт. Ігрова ситуація «На прогулянці». Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви K, L) (1 год.)
  8. Світ моїх захоплень. Хобі. Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою»  (Букви M, N) (2 год.)
  9. Діалог, монолог на тему «Хобі». Виставка колекцій. Гра «На виставці». Підготовка до творчого міні-звіту. Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви О, Р) (3 год.)
  10.                    Творчий міні-звіт «Світ моїх захоплень». Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви Q, R) (1 год.)
  11.                    Знайомство з Великобританією. Цікаві факти з історії. Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви S, T) (2 год.)
  12.                    Визначні місця Великобританії (Презентація). Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви U, V) (2 год.)
  13.                    Національні символи Великобританії. Англійські традиції. Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви W, X) (2 год.)
  14.                    Різдво в Англії. Вивчення віршів та пісень про свята. Перегляд  відео «Англійський алфавіт з тітонькою Совою» (Букви Y, Z) (2 год.)
  15.                    Вчимося розмовляти: діалоги на тему «Великобританія». Перегляд мультфільму «Чебурашка Гена» англійською мовою. (1 год.)
  16.                    Тест «Чи знаєш ти Великобританію?»  Вивчення пісень англійською мовою. (1 год.)
  17.                    Свята. Вивчення віршів та пісень про різні свята. Фізкультхвилинки.  (2 год.)
  18.                    Світ казок. Підготовка до інсценізації казки. Рухливі ігри під музику. (6 год.)
  19.                    Інсценізація казки. (1 год.)
  20.                    Повторення вивчених тем.  (2 год.)
  21.                    Підсумкове заняття. Діалог «Що корисного дав мені гурток?», виготовлення «Плакату дружби», бажання гуртківців на наступний рік. Підведення підсумків роботи за рік.  (1 год.)

 

 

 

 

 

                                           

                                                      

                         Прогнозованний результат

               Основні вимоги до знань і вмінь учнів

В процесі навчання діти ознайомляться:

-         з культурою.традиціями.святами англомовних країн;

-         столицями та символікою цих країн;

-         батьківщиною англійської мови-Великобританією,її символікою та столицею-Лондоном;

-         англійськими традиціями,святами.казками,народними піснями,прислів ями та приказками;

Діти навчаться:

-         виконувати вправи на розвиток дихання та вимови англійських звуків;

-         розрізняти мовлення іноземною та рідною мовами;

-         вимовляти звуки англійської мови;

-         володіти ритмікою та мелодикою англійської мови,використовувати інтонацію розповідних,питальних,заперечних і спонукальних речень;

-         вітати одне одного,прощатися;

-         рахувати в межах 12-100;

-         розуміти на слух мовлення викладача,інших дітей.,а також навчальний матеріал у звукозапису;

-         висловлювати з опорою на наочність та за ситуацією;

-         вести бесіду,відповідати на запитання в короткій та повній формі,ставити запитання;

-         читати вірші,розповідати приказки, співати пісні на англійській мові,розуміти їх зміст;

-         інсценувати нескладні казки,виконувати ролі в іграх-діалогах;

-         грати в рухливі ігри,дидактичні,сюжетно-рольові.творчі ігри англійською мовою;

-         розуміти та виконувати розпорядження учителя,своїх друзів,давати розпорядження і висловлювати прохання англійською мовою.

 

 

 

Вимоги щодо практичного оволодіння видами мовленнєвої діяльності та мовного матеріалу

  1.    аудіювання

- сприймання мовного матеріалу у звукозапису(до 2 хвилин);

 - вміння розуміти мову викладача та інших дітей у межах програмного     матеріалу нормальним темпом;

     2) говоріння

     -уміння робити короткі повідомлення з теми(4речення),описувати малюнки.предмети,продовження навчання дітей діалогічного мовлення(6 речень);

     3)мовний матеріал

    -дотримання особливостей англійської мови:наявність довгих і короткиї голосних.злита вимога допоміжних слів з повнозначними;

    -використання нисхідної та висхідної інтонації;

    -знайомство зі знаками фонетичної транскрипції;

    4)лексичні навички

-співставлення лексичних одиниць рідної та іноземної мов,засвоєнниї у процесі навчання(до 250ЛО);
5)  письмо(орфографічні навички)

-формування навичок написання англійських літер;

6) читання

-навчання читання англійських літер та звуків;

7) граматика

-вживання множини іменників;вживання неозначеного та означеного артиклів,вживання прийменників,вживання прикметників;кількісні числівники до 100,вживання в усному мовленні структур із дієсловом to have,

to be і повнозначними дієсловами в Present Simple;стверджувальна ,заперечна і питальна форми(загальні і спеціальні запитання)зазначених структур;стверджувальна форма наказового способу.

 

       Прогнозований результат і методи діагностики

Навчання дітей іноземної мови дітей дошкільного віку за програмою слід розглядати як спеціальний пропедевтичний курс,протягом якого в малюків формуються початкові мовленнєві вміння та мовні навички(розвивається фонетичний слух,розширюється та закріплюється лексичний запас,засвоюються елементарні граматичні структури,формуються орфографічні навички). Вивчення іноземної мови в дошкільних закладах сприяє також культурному. Психічному і фізичному розвитку дитини,засвоєнню елементарних знань з предмета.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2023
Переглядів
351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку