ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО ТРЕНІНГУ БАТЬКІВСЬКОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ

Про матеріал

Безумовно,найкращим профілактичним засобом збереження психічного здоров'я в період адаптації дітей будь-якого віку є добре ставлення батьків до дітей, розуміння їх внутрішнього світу, проблем, переживань. Відомо, що не існує готових рецептів та моделей виховання, які можна просто взяти і без змін «прикласти» до своєї дитини. Але, незважаючи на це, можна дати деякі рекомендації з полегшення процесу адаптації дітей до школи, допомогти знайти в собі додаткові ресурси. Цей тренінг допоможе вирішити наступні задачі:

  • 1.Допомогти встановити партнерські та довірливі стосунки з учасниками навчально-виховного процесу.
  • 2.Знайомство з сім'ями учнів.
  • 3.Формування навичок пошуку внутрішніх ресурсів для подолання труднощів, які виникають під час НВП.
  • 4.Полегшення адаптації
Перегляд файлу

ПРОГРАМА

НАВЧАЛЬНОГО ТРЕНІНГУ  БАТЬКІВСЬКОЇ  ЕФЕКТИВНОСТІ

Автор: Гончарова Ірина Миколаївна, практичний психолог Лиманської ЗОШ І – ІІІ ст. Старобільської районної ради Луганської області

Тема: «Давайте жити дружньо!»

Мета: підвищення батьківської ефективності.

Задачі:

  1. Встановлення партнерських та довірливих відносин з учасниками навчально-виховного процесу.
  2. Знайомство з сім’ями учнів.
  3. Формування навичок пошуку внутрішніх ресурсів для подолання труднощів, які виникають під час НВП.

Учасники: соціальні педагоги, психологи, класні керівники, педагоги, батьки.

Ресурсне забезпечення: стікери, маркери, ручки, кольорова бумага, скотч, бейджі, яблуко

Оформлення: хмарки, крапельки, яблука, листя, квіти; цегла (фундамент будинку, стіни, труба); черепиця даху, сонце з промінцями (окремо), паркан, дерево, ворота, поштова скринька, правила «Сімейного статуту», плакат з метою та задачами, листи.

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА  ТРЕНІНГУ

з/п

Зміст діяльності

Тривалість

Ресурсне забезпечення

 

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

 

 

  1.  

Актуалізація проблеми: тема, мета, задачі

3 хв.

Плакат

  1.  

Вправа «Знайомство»: Ім’я, візитівка родини по вихованню дитини. Позитивні і (або) негативні риси дитини, ім’я дитини

20 хв.

Бейджі, цеглинки фундаменту

  1.  

Визачення правил Сімейного статуту

3 хв.

Плакат

  1.  

Очікування

5 хв.

Дерево, листя

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

 

  1.  

Вправа: «Наші діти очима батьків»

(досягнення за період навчання у школі)

15 хв.

Цегла стін

  1.  

Вправа «Якості характеру, на які можна спиратися» (групова робота:

  • Суспільство
  • Родина
  • Школа
  • Діти )

5 хв.

Черепиця даху

  1.  

Вправа «Якості характеру, які заважають навчанню»

5 хв.

Паркан

  1.  

Труднощі - допомога

15 хв.

Хмарки - крапельки

  1.  

Вправа «Листи» (яка допомога і підтримка потрібна для вашої дитини)

10 хв.

Поштова скринька, листи

  1.  

Вправа «Разом дружня родина» (Можливості батьків, які стимулюватимуть розвиток дітей і життя у класі).Вправа «Здібності» (окрім навчальної діяльності)

15 хв.

Сонце, промінці.

  1.  

Міні-лекція «Адаптація дитини до школи»

10 хв.

(За потребою діагностичний матеріал)

 

ЗАКЛЮЧНА  ЧАСТИНА

 

 

  1.  

Зворотній зв’язок: «Що дав тренінг?»

7 хв.

Яблука

  1.  

Побажання (класному керівнику)

7 хв.

Яблуко

 

 

1,5 год.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Суботіна Тетяна
    Щасти Вам, хай все буде добре!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Майстер-класи
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
984
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку