Програма ПР-акцій для просування спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності»

Про матеріал
Для того щоб зацікавити абітурієнтів на спеціальність « Менеджмент соціокультурної діяльності», я розроблю певний перелік заходів, таких як, презентація, день відкритих дверей, виставка, конкурс, фестиваль, бал, концерт. Моя ціль заходу зацікавити абітурієнтів спеціальністю «Менеджмент соціокультурної діяльності».
Перегляд файлу

Програма ПР-акцій для просування спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності»

Розробіть детальну програму ПР-акцій (спеціальних подій, із переліком всього необхідного) для просування спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності» СумДУ в аудиторії потенційних абітурієнтів.

 

Для того щоб зацікавити абітурієнтів на спеціальність « Менеджмент соціокультурної діяльності», я розроблю певний перелік заходів, таких як, презентація, день відкритих дверей, виставка, конкурс, фестиваль, бал, концерт.

Моя ціль заходу зацікавити абітурієнтів спеціальністю «Менеджмент соціокультурної діяльності».

Склад учасників: абітурієнти

Потрібно розіслати запровадження до аудиторії на день відкритих дверей.

Провести презентацію спеціальності, так щоб вона зацікавила абітурієнтів.

Створити виставку художніх робіт студентів, які навчалися на цій спеціальності.

Провести конкурс на самого кмітливого абітурієнта, щоб не дати засумувати.

Запропонувати відвідати фестиваль хореографічних колективів заснованих в університеті.

В деталях, але швидко розповісти плюси спеціальності, так щоб абітурієнтів зацікавила вона.

Провести каву-брейк, для комфортного та затишного відношення до абітурієнтів.

 

 

docx
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку