Корекція розвитку – 5 клас
На тиждень – 3 години.
№ п/п |
Дата |
Зміст
|
Примітки. |
|
1. |
|
Діагностика розвитку пізнавальних процесів. |
|
|
2. |
|
Діагностика розвитку пізнавальних процесів |
|
|
|
|
Гнозис. Види. |
|
|
3. |
|
Удосконалення предметного зорового, лицьового зорового, зорово-просторового, сукцесивного слухового, сомато-просторового гнозису, стереогнозу. |
|
|
4. |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення. |
|
|
5. |
|
Розвиток аналітико-синтетичноїдіяльності. |
|
|
6.
|
|
Розвиток кінетичного пальцевого праксису. |
|
|
7. |
|
Розвиток короткочасної, довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвоїпам’яті. |
|
|
8. |
|
Розвиток основних видів мовлення (індикативного, говоріння, слухання, читання); |
|
|
9. |
|
Корекція первинних порушень психофізичного розвитку. |
|
|
10. |
|
Виховання вміння бачити і виправляти помилки. |
|
|
Праксис. Види. |
|
|||
11. |
|
Удосконалення кінетичного та кінестетичного символічного, локомоторного, мануального, пальцевого, графічного, конструктивно-просторового, сомато-просторового,праксису |
|
|
12. |
|
Удосконалення.орального, мімічного, афферентного артикуляційного, еферентного артикуляційного праксису. |
|
|
13. |
|
Удосконалення вміння узгоджувати власні рухи з мовленням. |
|
|
14. |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення. |
|
|
15. |
|
Розвиток довільної слухової та зорової уваги. |
|
|
16. |
|
Розвиток поточного, кінцевого, зорового та рухового контролю. |
|
|
17. |
|
Корекція первинних порушень психофізичного розвитку. |
|
|
18. |
|
Виховання чуття ритму, бажання бути сильними, спритними і здоровими. |
|
|
Мислення. Види. |
|
|||
19. |
|
Удосконалення логічного, наочно-образного мислення. |
|
|
20. |
|
Удосконалення вербально-логічного, просторово-часового мислення. |
|
|
21. |
|
Удосконалення вміння узагальнювати групи предметів за видородовими ознаками |
|
|
22. |
|
Удосконалення лексичного, синтаксичного коду імпресивного мовлення. |
|
|
23. |
|
Удосконалення експресивного усного мовлення |
|
|
24. |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
|
25. |
|
Корекція первинних порушень психофізичного розвитку. |
|
|
26. |
|
Виховання інтересу до мовленнєво – пізнавальної діяльності. |
|
|
Мислення. Форми. |
|
|||
27. |
|
Формування понять, суджень, умовиводів шляхом індукції та |
|
|
28. |
|
Формування орфографічної пильності. |
|
|
29. |
|
Удосконалення гностичного та смислового структурного рівня мовлення. |
|
|
30. |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного, синтаксичного коду імпресивного мовлення. |
|
|
31. |
|
Удосконалення експресивного усного мовлення. |
|
|
32. |
|
Розвиток свідомої довготривалої, зорово-предметної, слухомо - вленнєвої пам’яті. |
|
|
33. |
|
Розвиток довільної слухової та зорової уваги. |
|
|
34. |
|
Корекція первинних порушень психофізичного розвитку. |
|
|
35. |
|
Виховання бажання вербально спілкуватися, користуючись фонетично, лексично і граматично правильним зв’язним мовленням. |
|
|
Мислення.Операції. |
|
|||
36. |
|
Удосконалення пізнавальної та мовленнєвої активності. |
|
|
37. |
|
Удосконалення ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу, |
|
|
38. |
|
Удосконалення конкретизації, обмеження, класифікації, |
|
|
39. |
|
Удосконалення гностичного, праксисного та смислового |
|
|
40. |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення. |
|
|
41. |
|
Удосконалення орфографічної пильності. |
|
|
42. |
|
Розвиток поточного та кінцевого зорового, слухового, рухового контролю. |
|
|
43. |
|
Корекція первинних порушень психофізичного розвитку. |
|
|
44. |
|
Виховання уважності, кмітливості. |
|
|
Свідомість. Рівень. |
|
|||
45. |
|
Удосконалення алгоритмів, узагальнених способів мисленнєвої діяльності. |
|
|
46. |
|
Удосконалення смислового структурного рівня мовлення. |
|
|
47 |
|
Удосконалення лексичного , імпресивного та експресивного усного мовлення. |
|
|
48
|
|
Розвиток міжпівкульної взаємодії, зорово – просторового, сомато – просторового гнозису. |
|
|
49
|
|
Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільної слухової та зорової уваги. |
|
|
50
|
|
Розвиток міжпівкульної взаємодії, пізнавальної та комунікативної функції мовлення. |
|
|
51 |
|
Розвиток міжпівкульної взаємодії, основних видів мовлення. |
|
|
52 |
|
Розвиток міжпівкульної взаємодії, корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку. |
|
|
53 |
|
Розвиток міжпівкульної взаємодії, корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку. |
|
|
54 |
|
Розвиток міжпівкульної взаємодії, корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку. |
|
|
55 |
|
Виховання уважного ставлення до однокласників. |
|
|
56 |
|
Удосконалення основних форм відтворення. |
|
|
57 |
|
Удосконалення основних форм відтворення (впізнавання). |
|
|
58 |
|
Удосконалення основних форм відтворення (спогаду). |
|
|
59 |
|
Удосконалення основних форм відтворення (пригадування). |
|
|
60 |
|
Удосконалення імпресивного та експресивного усного і писемного мовлення. |
|
|
61 |
|
Удосконалення імпресивного та експресивного усного і писемного мовлення. |
|
|
62 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
|
63 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
|
64 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
|
65 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії, аналітико – синтетичної діяльності. |
|
|
66 |
|
Розвиток довільного осмисленого , відтворювання та пригадування. |
|
|
67 |
|
Розвиток довільного ,мимовільного , заучування, зберігання, впізнавання. |
|
|
68 |
|
Розвиток довільного ,мимовільного , заучування, зберігання, впізнавання. |
|
|
69 |
|
Розвиток довільного ,мимовільного , заучування, зберігання, впізнавання. |
|
|
70 |
|
Розвиток довільної слухової та зорової уваги. |
|
|
71 |
|
Розвиток основних видів мовлення говоріння, читання ,письма. |
|
|
72 |
|
Розвиток основних видів мовлення говоріння, читання ,письма. |
|
|
73 |
|
Розвиток основних видів мовлення говоріння, читання ,письма. |
|
|
74 |
|
Розвиток основних видів мовлення говоріння, читання ,письма. |
|
|
75 |
|
Розвиток образної зорової, слухової, довготривалої пам’яті. |
|
|
76 |
|
Розвиток образної зорової, слухової, довготривалої , вербальної словесно – логічної пам’яті. |
|
|
77 |
|
Розвиток образної зорової, слухової, довготривалої , вербальної словесно – логічної, слухо – мовленнєвої пам’яті. |
|
|
78 |
|
Формування елементарних навичок користуватися мнемотехнічними прийомами для запам’ятовування навчального матеріалу. |
|
|
79 |
|
Формування елементарних навичок користуватися мнемотехнічними прийомами для запам’ятовування навчального матеріалу. |
|
|
80 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
|
81 |
|
Уточнення уявлень про нейтральні, позитивні, негативні емоції. |
|
|
82 |
|
Позбавлення психоемоційного напруження |
|
|
83 |
|
Розвиток адекватних емоційних між осібних стосунків |
|
|
84 |
|
Виконання диференційованих дій за словесною інструкцією. |
|
|
85 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії, аналітико – синтетичної діяльності. |
|
|
86 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії, аналітико – синтетичної діяльності. |
|
|
87 |
|
Удосконалення орфографічної пильності. |
|
|
88 |
|
Розвиток аналітико – синтетичної діяльності. |
|
|
89 |
|
Розвиток працездатності. |
|
|
90 |
|
Діагностика. |
|
|