Програма Рібцун 2 клас.

Про матеріал
Календарно - тематичне планування програма Рібцун 2 клас 3 рази на тиждень.
Перегляд файлу

Корекція розвитку –  5 клас

На тиждень – 3 години.

п/п

Дата

Зміст

 

Примітки.

 

1.

 

 

Діагностика розвитку пізнавальних процесів.

 

2.

 

Діагностика розвитку пізнавальних процесів

 

 

 

Гнозис. Види.

 

3.

 

Удосконалення предметного зорового, лицьового зорового, зорово-просторового, сукцесивного слухового, сомато-просторового гнозису, стереогнозу.

 

4.

 

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення.

 

5.

 

Розвиток аналітико-синтетичноїдіяльності.

 

6.

 

 

Розвиток кінетичного пальцевого праксису.

 

7.

 

Розвиток короткочасної, довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвоїпам’яті.

 

8.

 

Розвиток основних видів мовлення (індикативного, говоріння, слухання, читання);

 

9.

 

Корекція первинних порушень психофізичного розвитку.

 

10.

 

Виховання вміння бачити і виправляти помилки.

 

Праксис. Види.

 

11.

 

Удосконалення кінетичного та кінестетичного символічного, локомоторного, мануального, пальцевого, графічного, конструктивно-просторового, сомато-просторового,праксису

 

12.

 

Удосконалення.орального, мімічного, афферентного артикуляційного, еферентного артикуляційного праксису.

 

13.

 

Удосконалення вміння узгоджувати власні рухи з мовленням.

 

14.

 

Удосконалення фонематичного, лексичного,морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення.

 

15.

 

Розвиток довільної слухової та зорової уваги.

 

16.

 

Розвиток поточного, кінцевого, зорового та рухового контролю.

 

17.

 

Корекція первинних порушень психофізичного розвитку.

 

18.

 

Виховання чуття ритму, бажання бути сильними, спритними і здоровими.

 

Мислення. Види.

 

19.

 

 Удосконалення  логічного, наочно-образного мислення.

 

20.

 

Удосконалення  вербально-логічного, просторово-часового мислення.

 

21.

 

 Удосконалення вміння узагальнювати групи предметів за видородовими ознаками

 

22.

 

Удосконалення  лексичного, синтаксичного коду імпресивного  мовлення.

 

23.

 

Удосконалення експресивного усного мовлення

 

24.

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

25.

 

Корекція первинних порушень психофізичного розвитку.

 

26.

 

Виховання інтересу до мовленнєво – пізнавальної діяльності.

 

Мислення. Форми.

 

27.

 

Формування понять, суджень, умовиводів шляхом індукції та
дедукції.

 

28.

 

Формування орфографічної пильності.

 

29.

 

Удосконалення гностичного та смислового структурного рівня мовлення.

 

30.

 

Удосконалення фонематичного, лексичного, синтаксичного коду імпресивного  мовлення.

 

31.

 

Удосконалення експресивного усного мовлення.

 

32.

 

Розвиток свідомої довготривалої, зорово-предметної, слухомо - вленнєвої пам’яті.

 

33.

 

Розвиток довільної слухової та зорової уваги.

 

34.

 

Корекція первинних порушень психофізичного розвитку.

 

35.

 

Виховання бажання вербально спілкуватися, користуючись фонетично, лексично і граматично правильним зв’язним мовленням.

 

Мислення.Операції.

 

36.

 

Удосконалення пізнавальної та мовленнєвої активності.

 

37.

 

Удосконалення ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу,
абстрагування, узагальнення.

 

38.

 

Удосконалення конкретизації, обмеження, класифікації,
систематизації.

 

39.

 

Удосконалення гностичного, праксисного та смислового
структурного рівня мовлення.

 

40.

 

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного  усного мовлення.

 

41.

 

Удосконалення орфографічної пильності.

 

42.

 

Розвиток поточного та кінцевого зорового, слухового, рухового контролю.

 

43.

 

Корекція первинних порушень психофізичного розвитку.

 

44.

 

Виховання уважності, кмітливості.

 

Свідомість. Рівень.

 

45.

 

Удосконалення алгоритмів, узагальнених способів мисленнєвої діяльності.

 

46.

 

Удосконалення смислового структурного рівня мовлення.

 

47

 

Удосконалення лексичного , імпресивного та експресивного усного мовлення.

 

48

 

 

 

 

 

Розвиток міжпівкульної взаємодії, зорово – просторового, сомато – просторового гнозису.

 

49

 

 

 

Розвиток міжпівкульної взаємодії, довільної слухової та зорової уваги.

 

50

 

 

Розвиток міжпівкульної взаємодії, пізнавальної та комунікативної функції мовлення.

 

51

 

Розвиток міжпівкульної взаємодії, основних видів мовлення.

 

52

 

Розвиток міжпівкульної взаємодії, корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку.

 

53

 

Розвиток міжпівкульної взаємодії, корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку.

 

54

 

Розвиток міжпівкульної взаємодії, корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку.

 

55

 

Виховання уважного ставлення до однокласників.

 

56

 

Удосконалення основних форм відтворення.

 

57

 

Удосконалення основних форм відтворення (впізнавання).

 

58

 

Удосконалення основних форм відтворення (спогаду).

 

59

 

Удосконалення основних форм відтворення (пригадування).

 

60

 

Удосконалення імпресивного та експресивного усного і писемного мовлення.

 

61

 

Удосконалення імпресивного та експресивного усного і писемного мовлення.

 

62

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

63

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

 64

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

65

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії, аналітико – синтетичної  діяльності.

 

66

 

Розвиток довільного осмисленого , відтворювання та пригадування.

 

67

 

Розвиток довільного ,мимовільного , заучування, зберігання, впізнавання.

 

68

 

Розвиток довільного ,мимовільного , заучування, зберігання, впізнавання.

 

69

 

Розвиток довільного ,мимовільного , заучування, зберігання, впізнавання.

 

70

 

Розвиток  довільної слухової та зорової уваги.   

 

71

 

Розвиток основних видів мовлення говоріння, читання ,письма.

 

72

 

Розвиток основних видів мовлення говоріння, читання ,письма.

 

73

 

Розвиток основних видів мовлення говоріння, читання ,письма.

 

74

 

Розвиток основних видів мовлення говоріння, читання ,письма.

 

75

 

Розвиток образної зорової, слухової, довготривалої пам’яті.

 

76

 

Розвиток образної зорової, слухової, довготривалої , вербальної словесно – логічної пам’яті.

 

77

 

Розвиток образної зорової, слухової, довготривалої , вербальної словесно – логічної, слухо – мовленнєвої пам’яті.

 

78

 

Формування елементарних навичок користуватися мнемотехнічними прийомами для запам’ятовування навчального матеріалу.

 

79

 

Формування елементарних навичок користуватися мнемотехнічними прийомами для запам’ятовування навчального матеріалу.

 

80

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

81

 

Уточнення уявлень про нейтральні, позитивні, негативні емоції.

 

82

 

Позбавлення психоемоційного напруження

 

83

 

Розвиток адекватних емоційних між осібних стосунків

 

84

 

Виконання диференційованих дій за словесною інструкцією.

 

85

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії, аналітико – синтетичної  діяльності.

 

86

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії, аналітико – синтетичної  діяльності.

 

87

 

Удосконалення орфографічної пильності.

 

88

 

Розвиток аналітико – синтетичної діяльності.

 

89

 

Розвиток працездатності.

 

90

 

Діагностика.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
31 березня 2021
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку