Програма "Школа партнерства" для всіх учасників освітнього процесу

Про матеріал
Програма "Школа партнерства" містить мету, основну ідею, перспективний план роботи з батьками на ІІ семестр
Перегляд файлу

                                                                              ПОГОДЖЕНО

                                                                              Директор   Чорнобаївської

                                                                              санаторної  загальноосвітньої

                                                                              школи-інтернату І-ІІІ ступенів

                                                                              Херсонської обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма «Школа партнерства»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019 рік

 

Співпраця між учителем, учнями і батьками - основа педагогіки партнерства в Новій українській школі. Діалог між цими усіма учасниками освітнього процесу - запорука нового освітнього середовища, в якому діти почуватимуть себе комфортно, впевнено, захищено.

В основі Педагогіки партнерстваспілкування, взаємодія, співпраця між учителем, учнем, батьками.

Учитель має бути другом, а родина залучена до побудови освітньої траєкторії.

 

 

 

 

 

  • об’єднані спільними цілями та прагненнями;
  • добровільні й зацікавлені спільники;
  • рівноправні учасники освітнього процесу;
  • відповідальні за результат.

 

 

 

 

Активізація взаємодії батьків з учителями, інтеграція засобів громадського та сімейного виховання школярів.

Школа ініціює нову, глибшу  залученність родини до побудови освітньої траєкторії дитини.

 

 

 

 

 

  • створити сприятливі умови для взаємодії усіх учасників освітнього процесу з метою подальшої плідної співпраці;
  • включити батьків в освітній процес як активних суб'єктів;
  • поглибити психолого-педагогічну компетенцію батьків
  • цінувати компетентністю батьків, їхню ініціативу, заохочувати досягнення й особистий внесок кожного з них в освітню діяльність навчального закладу,
  • попередження міжособистісної напруги,  конфліктності, протистояння;
  • своєчасне наданням дитині щоденної допомоги, її різнобічної підтримки.

 

 

 

 

 

 

 

  • виховання цілісної особистості, що зумовлене співпрацею усіх учасників освітнього процесу;
  • реалізація авторських ініціатив здобувачів освіти;
  • володіння навичками ділової комунікації, рольової взаємодії, толерантної поведінки, інформаційного обміну інформацією;
  • згуртування класних колективів шляхом змістовного спілкування в неформальній обстановці;
  • володіння специфічними навичками навчальної праці (здатність до самоосвіти), нормами та еталонами соціальної життєдіяльності (вихованість);
  • розширення світогляду та поглиблення педагогічної, психологічної та виховної компетенції батьків.

 

 

Як же розвивати партнерство в закладі освіти?

 

 

Ефективне партнерство можливе за сформованості у батьків готовності до взаємодії зі школою на паритетних засадах, з опорою на розуміння того, яку діяльність краще виконає школа, а яку - сім'я.

 

 

 

 

 

 

І. Організаційно-інформаційний

Цей етап триває два місяці (вересень, жовтень), його мета - вивчення сімей учнів, їх виховного потенціалу. Опрацювання  відомостей про родини, в яких діти виховуються, про склад сім'ї, кількість дітей у родині, місце роботи батьків або осіб, що їх заміняють довідок про стан здоров׳я дітей, особливості взаємин між членами родини, провідних інтересів в сім'ї, дозвілля родини, ставлення до праці, дотримання норм і правил суспільного життя.

Створюється база даних про можливих партнерів з числа батьківської громадськості для проведення просвітницьких заходів для школярів.

 

ІІ. Психолого-педагогічна освіта для батьків.

Поглибити  психолого-педагогічну компетенцію батьків через роботу:

  • Університету педагогічних знань для батьків - заняття проводяться один раз на тиждень. Кожен тиждень має свою форму проведення та тематику. Всі теми розроблені відповідно до вікових особливостей здобувачів освіти та на основі  аналізу відомостей про родини.
  •  клубу «Вулиця щасливих батьків» - з метою підвищення психологічної компетентності батьків, забезпечення ефективності зв’язку сім’ї та школи.

 

ІІІ. Практичний

Оптимальний вибір методів та засобів для досягнення мети, залучення батьків до спільної роботи в різних напрямках діяльності закладу освіти.

 

 

 

 

 

Назва

Місяць

1

Заняття Університету педагогічних знань для батьків

Постійно

1 раз на тиждень

2

Робота клубу «Вулиця щасливих батьків»

 

Постійно

3

МК від батьків «Я – шеф-кухар»

 

Лютий

4

Екскурсії в установи та на підприємства

 

Постійно

5

Ярмарок солідарності «Букет «Солодка фантазія»

 

Лютий

6

Ярмарок з нагоди Масляної

 

Лютий

7

Конкурс-виставка "Я і мама: своїми руками"

 

Березень

8

Конкурс на кращий календар сімейних свят

 

Березень

9

Виставка «Бабусин рушник»

 

Березень

10

Шоу «Танці з батьками»

 

Березень

11

Всеукраїнський суботник «За чисте довкілля»

 

Квітень

12

Освітній хакатон для батьків

 

Квітень

13

Консультації з медико-педагогічним колективом

Постійно

14

Батьківський тиждень «Відкрита школа»

Травень

15

Дужній арт-пікнік

Травень

16

Уроки мудрості від батьків «Навчання впродовж життя».

Постійно

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
29 січня 2020
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку