"Програмування в Scratch 1.4 - Огляд заняття 1"

Про матеріал
На цьому занятті діти ознайомляться безпосередньо з середовищем програмування, з поняттями «Спрайт», «Сцена», «Скрипт» вбудованим графічним редактором (растровим, векторним). Основи: Вік: 7-10 років Час: 2*45хв. Мета: ознайомити з середовищем програмування, дати визначення поняттям «Спрайт», «Сцена», «Скрипт», навчити працювати з «бібліотекою спрайтів» та з вбудованим графічним редактором, пояснити відмінності між векторною та растровою графікою, розвивати вміння критичного мислення, комунікації. Додаткові матеріали: комп’ютери, проектор, роздатковий матеріал для слухачів.
Перегляд файлу

Огляд заняття 1

На цьому занятті діти ознайомляться безпосередньо з середовищем програмування, з поняттями «Спрайт», «Сцена», «Скрипт» вбудованим графічним редактором (растровим, векторним). 

Основи:

Вік: 7-10 років

Час: 2*45хв.

Мета: ознайомити з середовищем програмування, дати визначення поняттям  «Спрайт», «Сцена», «Скрипт», навчити працювати з «бібліотекою спрайтів» та з  вбудованим графічним редактором,  пояснити відмінності між векторною та растровою графікою, розвивати вміння критичного мислення, комунікації.

Додаткові матеріали: комп’ютери, проектор, роздатковий матеріал для слухачів.

Історія про Кота, який боїться темряви

Створіть історію про Кота, який  боїться темноти (кожен спрайт та сцена програмується):

  1. Намалюйте 2-а образи сцени (світло, темно):

  1. Створіть образи Коту:

 

  1. Додайте (намалюйте) ще спрайт Сонце з образм Місяць

При програмуванні Спрайтів необхіно коротко пояснити про поняття «подія», «повідомлення», використовуючи асоціативні порівняння. Нпр., «повідомлення» - лист з повідомленням, що пересилається від одного Спрайта до іншого, чи до Сцени… Тут необхідно наголосити, що ці поняття більш детально будуть розлядатися в наступних проектах.

  1. Запишіть скрипти до Спрайтів та Сцени.
    1. Спрайт1 (Кіт) програмується двома скриптами, що починаються з подій:
    2. Спрайт2 (Сонце). Тут треба створити повідомлення (Оповіщення), яке буде передаватися при натисканні на заданий Спрайт Сцені. В результаті і Сцена і Спрайт змінюють свої образи

 

 

 

 

 

 

 

с. Сцену програмуємо так:

 

 

 

 

 

 

  1. Продовжіть історію та додайте Спрайти, нпр., зорі, що з’являються в ночі і зникають в день ,  та запрограмуйте їх.

 

Додаткове завдання:

Намалюйте ще спрайт «Дерево» або «Кущ», який має власний образ сірих відтінків «в темряві ». Напишіть до нього Скрипт, за допомого якого під час темряви даний Спрайт змінював би свій образ на «образ в темряві» і навпаки, коли настає «світло» змінює свій «образ на світлі».

Підведення підсумків (тут можна додати запитання, що стосуються виконання практичної частини роботи ):

  • Які можливості програмного середовища Скретч?
  • Які Спрайти було додано  при створені історії з Котом?
  • Що називають скриптом?
  • Який у вас настрій?

 

docx
Додано
3 грудня 2022
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку