Огляд заняття 1
На цьому занятті діти ознайомляться безпосередньо з середовищем програмування, з поняттями «Спрайт», «Сцена», «Скрипт» вбудованим графічним редактором (растровим, векторним).
Основи:
Вік: 7-10 років
Час: 2*45хв.
Мета: ознайомити з середовищем програмування, дати визначення поняттям «Спрайт», «Сцена», «Скрипт», навчити працювати з «бібліотекою спрайтів» та з вбудованим графічним редактором, пояснити відмінності між векторною та растровою графікою, розвивати вміння критичного мислення, комунікації.
Додаткові матеріали: комп’ютери, проектор, роздатковий матеріал для слухачів.
Історія про Кота, який боїться темряви
Створіть історію про Кота, який боїться темноти (кожен спрайт та сцена програмується):
При програмуванні Спрайтів необхіно коротко пояснити про поняття «подія», «повідомлення», використовуючи асоціативні порівняння. Нпр., «повідомлення» - лист з повідомленням, що пересилається від одного Спрайта до іншого, чи до Сцени… Тут необхідно наголосити, що ці поняття більш детально будуть розлядатися в наступних проектах.
с. Сцену програмуємо так:
Додаткове завдання:
Намалюйте ще спрайт «Дерево» або «Кущ», який має власний образ сірих відтінків «в темряві ». Напишіть до нього Скрипт, за допомого якого під час темряви даний Спрайт змінював би свій образ на «образ в темряві» і навпаки, коли настає «світло» змінює свій «образ на світлі».
Підведення підсумків (тут можна додати запитання, що стосуються виконання практичної частини роботи ):