Прогулянка-квест "Золота осінь"

Про матеріал

Спостереження за змінами в природі у формі прогулянки-квест. Використовувати даний матеріал можна у групі продовженого дня та інтегрованого уроку природознавства та трудового навчання.

Перегляд файлу

Прогулянка

(Форма проведення квест)

Тема. Золота осінь.

Мета. Спостереження за змінами в неживій та живій природі, розширення практичних навиків орієнтування в природі, розвивати пошукові здібності, уміння визначати основне, систематизувати, працювати в парі, виховувати почуття відповідальності  за інших.

Обладнання: маршрутний лист, завдання, торбинки, дріт.

 

Хід

I.  Організаційний момент. Повторення правил поведінки у парку.

II. Мотивація.

1. Бесіда

- Діти, сьогодні ми йдемо на прогулянку до осіннього парку, ми подивимося які зміни відбулися в природі, як змінилися дерева та кущі з настанням осені, але у нас буде не проста прогулянка. Ми повинні пройти маршрутом, який надіслала нам Осінь. Вона сховала завдання у схованках,

коли ми знайдемо їх і виконаємо, то зможемо отримати скарб.

- Будемо  шукати?

III. Основна частина.

1. Бесіда

- Діти, ми підійшли до парку.

- Якими кольорами він виблискує на сонці?

- Чому листя жовтіє, червоніє?

- Яке небо? Як гріє сонечко? Що приносять вітри?

- Вдихніть повітря. Яке воно? Чим пахне?

- Які гриби їстівні, а які не можна їсти?

- А зараз послухайте загадку і впізнайте дерево,яке жовтіє одне із перших.

Стрімко вибігли на гору

дві подружки білокорі.

Дощик їм полощить кіски.

Звуть тих подружок……….(берізки)

Завдання 1.

Знайдіть берізку, яка росте в центрі парку на 100 кроків від входу у парк. На ній шукайте наступне завдання.

Завдання 2.

Визначте сторони горизонту.

Від берізки на Зх. Пройдіть 150 кроків. Ви побачите дерево, ягоди якого полюбляють снігурі. Знайдіть наступне завдання.

Завдання 3.

Нарвіть плоди горобини в торбинку.

Від горобини на Пн. зробіть 50 кроків. Побачите дерево, яке скидає листя останнім. Зберіть його плоди та листя. Шукайте завдання під деревом.

Завдання 4.

Від дуба на Сх. Пройдіть 80 кроків. Знайдете кущ з лікувальними плодами. Нарвіть їх. Там  же шукайте і завдання.

Завдання 5.

Рухайтесь на Сх. і біля криниці знайдете кущ – рослинний символ України. Виконайте таночок і заспівайте пісню. Нарвіть листочків з куща. Рухайтесь далі від куща на Пд. (90) кроків. Знайдете дерево, яке шанують в Канаді. Назбирайте листків. Знайдіть на дереві схованку.

Завдання 6.

Поверніть Пд.Зх. і пройдіть30 кроків, ви побачите дерево, яке прикрашає нашу столицю. Знайдіть схованку. Рухайтесь на Пд.Зх. по стежці, яка виведе вас із парку.

IV. Підсумок прогулянки.

  •                   Діти, ми пройшли за маршрутом, назбирали листя, плоди, знайшли дріт.
  •                   Навіщо нам все це дала  Осінь?
  •                   Що можна зробити з цього?
  •                   Буси? Для кого? Чому це скарби?
  •                   Тож давайте зробимо буси.

V. Рефлексія.

- Чи сподобалось вам збирати осінні буси? Що було важко?

- Хто допомагав вам у пошуках? Як ви працювали?

- Чому ви змогли зібрати буси?

VI. Організоване повернення до школи.

docx
Додано
6 листопада 2018
Переглядів
1475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку