Проходження уніма веб-квесту для засвоєння матеріалу вивченого у розділі "Молекулярна фізика"

Про матеріал
Розробка веб-квесту для учнів 10 класу. Метод для проведення цікавого інтерактивного уроку до розділу "Молекулярна фізика".
Перегляд файлу

РОЗРОБКА ВЕБ-КВЕСТУ

Загальна інформація

ПІБ автора (авторів),

освітній заклад

Лешко Василина Ігорівна

Назва квесту

«Таємниці води»

Клас

10 клас

Розділ навчальної

програми

«Молекулярна фізика і термодинаміка», фізика

Тип квесту

Веб-квест

Мета квесту

Навчальна: удосконалити знання учнів про звичайну воду;

Розвиваюча: розвивати увагу, кмітливість та уяву; розширювати загальний кругозір, комунікабельність, креативне мислення;

Виховна: виховати почуття поваги до іншої людини, її вибору й думки; виховати дух змагання.

Організаційний момент

Термін проведення

1 заняття

Необхідне обладнання

/матеріали /ресурси

Інтернет ресурси, гаджети, роздрукований матеріал

Сервіси Веб 2.0

Онлайн сервіс для створення вправ

Як будуть надаватися завдання

Роздрукований матеріал

Як будуть отримуватися відповіді

Надсиланням на електронну пошту вчителя

wasulun3@gmail.com

                                                    Основна частина

Сюжет

 Вода може існувати без участі життя, але життя без води не можливе!

 В історії нашої планети вода відіграє важливу роль. Ніяка інша речовина не може зрівнятися з її впливом на процеси, що відбувалися протягом мільйони років її існування. 

 Мандрівники в заморських країнах, алхіміки в лабораторіях настирливо шукали еліксир життя та джерело вічної молодості. Та вони й не здогадувалися, що вода – це і є той таємничий еліксир.

 Тому саме сьогодні вам надається можливість зануритися в таємниці води. З’ясувати її походження, розширити знання про властивості та сфери застосування води. Тому вперед до пошуку цікавого!!!

 

Група « Лаборанти »

Завдання 1

 Дивовижний випадок стався у 60-ті роки в одній із лабораторій Німеччини. Лаборант випадково впустив капсулу з сильнодіючою отрутою в ємність з водою і забув про неї. Через кілька днів капсула була виявлена, цією водою напоїли лабораторних мишей, а згодом вони виявилися мертвими. Вода була піддана детальному аналізу, результати якого показали, що вона абсолютно чиста. Якимось неймовірним чином властивості сильнодіючої отрути передалися воді, але при цьому капсула з речовиною була повністю герметична. Цей випадок дуже зацікавив учених та сприяв початку проведення низки досліджень у цьому напрямі.

Перегляньте відеоролик і дайте відповідь на наступні питання:

  1. Яке фізичне явище ви побачили у досліді?
  2. Результат досліду залежав від деякої величини. Що це за величина?
  3. Пояснити чому в одному випадку рідини поміняли колір, а в іншому ні?

Завдання 2

Усі речовини під час нагрівання розширюються, а при охолодженні стискаються

      1. Чи стискається вода?

      2. При якій температурі вода найважча?

Завдання 3

Як за допомогою води зважити слона?

Відповідь на це питання виз найдете в історії стародавнього Китаю « Цао-Чун зважує слона ».

Для закріплення виконайте вправу « Знайди слова

Група « Дослідники »

Завдання 1

В усіх морях і океанах вода має гірко-солоний смак. Солоного смаку їй надає кухонна сіль, гіркий – солі магнію. У водах океану виявлено алюміній, мідь, срібло, золото. Загальна кількість розчинених речовин величезна: якщо випарувати всю воду, вони вкриють дно океану шаром завтовшки 60 м. Але лише чотири речовини, в промислових масштабах, із неї добувають – це кухонна сіль, магній, бром і прісна вода.

Перегляньте відеоролик і дайте відповідь на наступні питання:

  1. Як ви думаєте, що впливає на солоність води?
  2. Яку фізичну величину розглядають у відео?
  3. Що потрібно зробити, щоб яйце спливло в солоній воді тільки наполовину?

 

Завдання 2

Співаючі бокали.

Перегляньте відео

  1. Як називається продемонстроване явище з точки зору фізики?
  2. У якому з бокалів звук буде більший, повністю заповненим водою чи наполовину?

Завдання 3

Чи можна напитися води із чашки у космосі?

Відповідь на це питання ви знайдете переглянувши відеоролик про експерменти з водою в умовах низької гравітації.

Для закріплення виконайте вправу « Знайди парочку! »

 

Критерії оцінювання

Завдання 1

Відповіді на запитання – 3 бали

Всьго – 3 бали

 

Завдання 2

Відповіді на запитання – 2 бали

Всього – 2 бали

 

Завдання 3

Відповідь на запитання – 5 балів

Виконання вправи – 5 балів

Всього – 10 балів

 

Максимум за квест: 15 балів

 

Група « Лаборанти » отримала :

Група « Дослідники » отримала:

ПІБ хто аналізує

Войтків Г.В.

Стратегія 3-2-1

 

 

Після квесту:

перегляд цікавого відео «Як вода потрапила на Землю?»

Домашнє завдання:

Створіть електронну презентацію про основні фактори забруднення Світового океану.

 

docx
Додано
18 грудня 2021
Переглядів
262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку