РОЗРОБКА ВЕБ-КВЕСТУ
Загальна інформація |
|
ПІБ автора (авторів), освітній заклад |
Лешко Василина Ігорівна |
Назва квесту |
«Таємниці води» |
Клас |
10 клас |
Розділ навчальної програми |
«Молекулярна фізика і термодинаміка», фізика |
Тип квесту |
Веб-квест |
Мета квесту |
Навчальна: удосконалити знання учнів про звичайну воду; Розвиваюча: розвивати увагу, кмітливість та уяву; розширювати загальний кругозір, комунікабельність, креативне мислення; Виховна: виховати почуття поваги до іншої людини, її вибору й думки; виховати дух змагання. |
Організаційний момент |
|
Термін проведення |
1 заняття |
Необхідне обладнання /матеріали /ресурси |
Інтернет ресурси, гаджети, роздрукований матеріал |
Сервіси Веб 2.0 |
Онлайн сервіс для створення вправ |
Як будуть надаватися завдання |
Роздрукований матеріал |
Як будуть отримуватися відповіді |
Надсиланням на електронну пошту вчителя wasulun3@gmail.com |
Основна частина |
|
Сюжет |
Вода може існувати без участі життя, але життя без води не можливе! В історії нашої планети вода відіграє важливу роль. Ніяка інша речовина не може зрівнятися з її впливом на процеси, що відбувалися протягом мільйони років її існування. Мандрівники в заморських країнах, алхіміки в лабораторіях настирливо шукали еліксир життя та джерело вічної молодості. Та вони й не здогадувалися, що вода – це і є той таємничий еліксир. Тому саме сьогодні вам надається можливість зануритися в таємниці води. З’ясувати її походження, розширити знання про властивості та сфери застосування води. Тому вперед до пошуку цікавого!!!
|
Група « Лаборанти » |
|
Завдання 1 |
Дивовижний випадок стався у 60-ті роки в одній із лабораторій Німеччини. Лаборант випадково впустив капсулу з сильнодіючою отрутою в ємність з водою і забув про неї. Через кілька днів капсула була виявлена, цією водою напоїли лабораторних мишей, а згодом вони виявилися мертвими. Вода була піддана детальному аналізу, результати якого показали, що вона абсолютно чиста. Якимось неймовірним чином властивості сильнодіючої отрути передалися воді, але при цьому капсула з речовиною була повністю герметична. Цей випадок дуже зацікавив учених та сприяв початку проведення низки досліджень у цьому напрямі. Перегляньте відеоролик і дайте відповідь на наступні питання:
|
Завдання 2 |
Усі речовини під час нагрівання розширюються, а при охолодженні стискаються 1. Чи стискається вода? 2. При якій температурі вода найважча? |
Завдання 3 |
Як за допомогою води зважити слона? Відповідь на це питання виз найдете в історії стародавнього Китаю « Цао-Чун зважує слона ». Для закріплення виконайте вправу « Знайди слова!» |
Група « Дослідники » |
|
Завдання 1 |
В усіх морях і океанах вода має гірко-солоний смак. Солоного смаку їй надає кухонна сіль, гіркий – солі магнію. У водах океану виявлено алюміній, мідь, срібло, золото. Загальна кількість розчинених речовин величезна: якщо випарувати всю воду, вони вкриють дно океану шаром завтовшки 60 м. Але лише чотири речовини, в промислових масштабах, із неї добувають – це кухонна сіль, магній, бром і прісна вода. Перегляньте відеоролик і дайте відповідь на наступні питання:
|
Завдання 2 |
Співаючі бокали.
|
Завдання 3 |
Чи можна напитися води із чашки у космосі? Відповідь на це питання ви знайдете переглянувши відеоролик про експерменти з водою в умовах низької гравітації. Для закріплення виконайте вправу « Знайди парочку! »
|
Критерії оцінювання |
Завдання 1 Відповіді на запитання – 3 бали Всьго – 3 бали
Завдання 2 Відповіді на запитання – 2 бали Всього – 2 бали
Завдання 3 Відповідь на запитання – 5 балів Виконання вправи – 5 балів Всього – 10 балів
Максимум за квест: 15 балів
Група « Лаборанти » отримала : Група « Дослідники » отримала: |
ПІБ хто аналізує |
Войтків Г.В. |
Стратегія 3-2-1 |
|
Після квесту:
перегляд цікавого відео «Як вода потрапила на Землю?»
Домашнє завдання:
Створіть електронну презентацію про основні фактори забруднення Світового океану.