Проміжний контроль з української літератури за результативністю дистанційного навчання учнів 5 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина)

Про матеріал
Матеріал може бути використаний як проміжний контроль з української літератури за результативністю навчання учнів 5 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина) .
Перегляд файлу

Українська література, 5 клас

V блок проміжних контролюючих завдань

Мовленнєвий розвиток Є.Гуцало. Оповідання «Лось». Складання портрета літературного героя

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему , встановлюй відповідності тощо.

1.Склади і запиши в табличку портрет одного з героїв оповідання Є.Гуцала «Лось».

1.

Ім'я персонажа,

його приблиз -

ний вік

 

2.

Зовнішній вигляд

 

 

3.

Риси характеру

 

 

 

4.

Моє ставлення до літературного героя

 

 

VІ блок проміжних контролюючих завдань

Контрольна робота №4. Рідна Україна. Світ природи (Т.Шевченко, П.Тичина, Є.Гуцало)

 Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку.

Зверни увагу! Ця тематична контрольна робота – єдина контрольна робота у навчальному році, що має бути виконана у формі письмового твору. Обравши одну із трьох нижче запропонованих тем, продумай зміст власного висловлювання, логіку викладення думок, їх послідовність. Склади і запиши короткий план, пов'язуй допис зі змістом прочитаних творів; не забувай про абзаци. Пильнуй грамотність, адже вона також впливатиме на  оцінювання роботи.

  1. «Дитинство Шевченка» за повістю С.Васильченка «В бур'янах»
  2. «Природа в поезіях П.Тичини»
  3. «Мій улюблений персонаж повісті «Лось»  Є.Гуцала

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

VІІ блок проміжних контролюючих завдань

М.Рильський. «Дощ», «Осінь – маляр з палітрою пишною…»

https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk&t=73s

 Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему , встановлюй відповідності тощо.

1.Виконай тестові завдання, обвівши правильну відповідь.

1.Який жанр вірша «Осінь – маляр з палітрою пишною…»?

а) пейзажна лірика    в) патріотична лірика

б) філософська лірика   г) інтимна лірика

2.Які села зображені в поезії «Дощ»?

а) зелені б) сині  в) білі  г) фіолетові

3.Які художні засоби використовує автор у рядку «Відкривай гарячі груди»?

а) метафору та епітет   в) порівняння та епітет

б) порівняння та метафору   г) персоніфікацію та порівняння

4.Яка назва першої збірки поезій М. Рильського, що побачила світ?

а) «На білих островах»       б) На узліссі»  в) «Жага»           г) «Літо»

5.Що справляє літо у вірші М.Рильського «Осінь – маляр з палітрою пишною…»?

а) свято б) день народження  в) банкет г) Різдво

6.Ким постає земля в поезії М.Рильського «Дощ»?

а) коханою б) матір'ю в) батьком г) другом

 

VІІІ блок проміжних контролюючих завдань

Г.Тютюнник. «Дивак»

https://www.youtube.com/watch?v=uL2Wkpcgtgg

 Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему , встановлюй відповідності тощо.

1.Склади анкету головного героя.

Портрет

 

 Ім'я

 

 Уподобання

 

 Ставлення до природи

 

Вчинки й поведінка

 

Думки й переживання

 

 

Оцінка з боку дорослих

 

 

2. Виконай  одне із завдань (2.1 або 2.2)

2.1.Доповни «доміно» характеристикою головного героя.

Олесь: добрий - незлопам'ятний -………………..- любить………….- чуйний - ……………... – вміє цінувати…………- легковажний – млявий-…………….

2.2. Напиши, у якій галузі міг би у майбутньому працювати дорослий Олесь чи яку б професію обрав. Які саме риси характеру чи особисті якості героя наштовхнули тебе на цю думку?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
2215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку