Проміжний контроль з української мови за результативністю дистанційного навчання учнів 5 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина)

Про матеріал
Матеріал може бути використаний як проміжний контроль з української мови за результативністю навчання учнів 5 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина) .
Перегляд файлу

Українська мова, 5 клас

ІV блок проміжних контролюючих завдань

Звертання непоширені й поширені. Вставні слова та сполучення слів. Розділові знаки при звертаннях, вставних словах та сполученнях слів

https://www.youtube.com/watch?v=o-fJVVDOws8 

 https://www.youtube.com/watch?v=PD3bGpmed2g 

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.Розстав, де потрібно, розділові знаки.

Мамо іде вже зима. О хмарко грайлива яка ти щаслива. Дякую тобі сину за твою доброту. Кажуть мудрість приходить з роками. Тут все-таки легше дихати. Вибачте будь ласка за турботу.

2.Уважно прочитай речення. Визнач правильне твердження.

Ти, друже мій, мабуть, іще не бачив, як зелено та пишно буває у червні на нашому городі.

а) у реченні два звертання: «ти» і «друже мій»;

б) звертання «друже мій» - поширене;

в) слово «мабуть» є вставним і виражає сумнів;

г) звертання і вставне слово, вжиті у цьому реченні, не виконують синтаксичної ролі.

3. Постав слова чи сполучення слів у форму звертання.

мама-…     пані Катерина -…  

земля-      добродій сусід -…

рідний край -…    добродійка сусідка -…  

Петро Михайлович -…   маля -…

 

V блок проміжних контролюючих завдань

Мовленнєвий розвиток. Ділові папери. Оформлення конверта. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.Уважно ознайомся з матеріалом підручника  «Українська мова, 5 клас» (с. 178-179). Оформи конверт на основі поданої ситуації:

Василенку Дмитру Івановичу, що мешкає в місті Херсоні в будинку № 31 по вулиці Енергетичній, пише Кравець Ірина Олександрівна із села Приморського Скадовського району Херсонської області, яка живе в будинку №14 по вулиці Шевченка.

Адреса відправника

----------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Індекс відправника

      Адреса отримувача

      -------------------------------------------------------------------------------------------

      ------------------------------------------------------------------------------------------

      -------------------------------------------------------------------------------------------

      ------------------------------------------------------------------------------------------

      --------------------------------------------------------------------------------------------

      Індекс отримувача

2. Уважно ознайомся з матеріалом підручника  «Українська мова, 5 клас» (с. 172-173). Напиши лист до рідної людини (родичу, другу, подрузі)  з використанням звертань та вставних слів.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

VІ блок проміжних контролюючих завдань

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком

https://www.youtube.com/watch?v=yh_b4PfD1Bo

 Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.Цифровий самодиктант. Уважно перечитай кожне із тверджень. Якщо воно неправильне – постав після нього «0», якщо правильне – «1».

1. У простому реченні є одна граматична основа.

2. Граматична основа складається з підмета і присудка.

3. У складному реченні є дві чи більше граматичних основ.

4. Між частинами складного речення треба ставити розділовий знак.

5. Перед сполучником  і  завжди ставимо кому.

6. Прості речення у складному з’єднуються тільки за допомогою      сполучників.

 

2. Установи відповідність стрілочками.

1.Осінній день ввірвався в літо, вітрами й холодом дихнув, дощем пройшов несамовито, у димарі старім загув.

 

А. Складне безсполучникове речення

2.Спустила ніч свої пухнасті крила, незримо ткались зоряні мости.

Б. Складне речення зі сполучнтковим та безсполучниковим зв'язком

3.В новорічну ніч я топила піч, і гарячий дух доторкався пліч.

В. Просте речення

4.Незнайко на печі лежить, знайко по дорозі біжить, а я на них дивлюся.

Г. Складне речення зі сполучниковим зв'язком

 

VІІ блок проміжних контролюючих завдань

Контрольна робота №7. Відомості з синтаксису й пунктуації (ІІ частина)

Усі завдання контрольної роботи виконуй у цьому листку. Тестові завдання розгорнутих відповідей не потребують.

1. У якому варіанті представлено речення з однорідними підметами?

а) Над широкими сіножатями, над зеленими ярами встав леге­сенький туман  .

б) Праця чоловіка годує, а лінь марнує.

в) Блакитними очами дивляться мені в очі весна й небо.

 

2. У якому варіанті при узагальнювальному слові ставимо дво­крапку? (Розділові знаки не розставлені)

а) Зима це період зимових свят, подарунків та канікул.

б) Дерева кущі птахи все завмерло навколо.

в) Я зробив усі завдання розв’язав задачі, написав вправу.

 

3. У якому варіанті представлено речення зі звертанням?

а) Мабуть, весна принесе з собою і радість.

б) Сподіваюся, сину мій, ти усе зробив правильно.

в) Поля, ліси, гори – усе сяяло після дощу.

 

4. У якому варіанті правильно розставлені розділові знаки?

а) Усі: вовки, білки, зайці – бігають по снігу і мимоволі мабуть залишають свої сліди.

б) Усі: вовки, білки, зайці – бігають по снігу і мимоволі, мабуть, залишають свої сліди.

в) Усі: вовки, білки, зайці бігають по снігу і мимоволі, мабуть, залишають свої сліди.

 

5. У якому варіанті правильно виділене вставне слово?

а) Ти, напевно знаєш, що у ніч перед Різдвом трапляється щось таємниче.

б) Ти напевно, знаєш, що у ніч перед Різдвом трапляється щось таємниче.

в) Ти, напевно, знаєш, що у ніч перед Різдвом трапляється щось таємниче.

 

6.  У якому варіанті представлене складне речення?

а) У хатинці, як і в твоїй кімнаті, мерехтить іграшками й ліхта­риками святкова ялинка.

б) Життя людське таке коротке, а світ такий чарівний.

в) Засмутилося Літо, а тоді усміхнулося.

7.  У якому варіанті представлене складне речення має безсполучниковий зв'язок?

а) Та ворона, хоч і довго жила й багато бачила, завжди крякала щось неприємне.

б) Сонце заходить, гори чорніють, пташечка тихне, поле німіє.

в) До нас прилетіла на срібних конях всемогутня зима, і скоро випав сніг.

8. У якому варіанті правильно розставлені розділові знаки?

а) Уже відспівав свою мелодію березень, і поплив з гір у долини швидкими потоками.

б) Уже відспівав свою мелодію березень і поплив з гір, у долини швидкими потоками.

в) Уже відспівав свою мелодію березень і поплив з гір у долини швидкими потоками.

 

9. Звертання – це:

а) слово, яке виражає ставлення мовця до висловлюваного ним повідомлення;

б) слово, що називає особу або предмет, до якого звертаються з мовленням;

в) чуже мовлення, передане дослівно, без змін;

 

10. Укажіть речення, у якому вставне слово виражає впевненість.

а) Ви, звичайно, знаєте мою сестру.

б) Отже, що тут багато говорити й сперечатися.

в) Кажуть, юність нерозсудлива й тривожна.

 

11. Укажіть речення з поширеним звертанням.

а) Плач же, серце, плачте, очі, поки не заснули.

б) Кобзарю, знаєш, нелегка епоха оцей двадцятий невгамовний вік.

в)Запалай, мій вогнику крилатий, полум’ям привітним і незлим.

12. Своє ставлення до повідомлюваного мовець висловлює за допомогою:

а) звертань;

б) головних членів речення;

в) дужками або тире.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку