Проміжний контроль з української мови за результативністю дистанційного навчання учнів 7 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина)

Про матеріал
Матеріал може бути використаний як проміжний контроль з української мови за результативністю навчання учнів 7 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина) .
Перегляд файлу

Прізвище, ім'я учня ___________________________ клас _________

Українська мова, 7 клас

IV блок проміжних контролюючих завдань

Прийменник як службова частина мови

https://www.youtube.com/watch?v=fqdE50sIt1Q   – посилання на інтернет - ресурси

https://www.youtube.com/watch?v=ZNexcgYI47c   – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.У кожному реченні  підкресли прийменники. Вкажи (надпиши), які вони - похідні чи непохідні.

 

Сидить батько кінець стола, на руки схилився. Із-за гори місяць ясний на луг поглядає; край берега дівчинонька тихо походжає. Дерева споконвіку поруч нас. Вмирає за людину деревина. Маю жаль я за всім, що плило біля мене й круг мене.  Ідучи назустріч буревію, сам на півдорозі упаду. Поміж двома материками  ліг многоводний океан.  

 

2. Зазнач  в дужках біля словосполучень відмінок іменника, з яким зв'язаний прийменник.

 

Розсипалися по долинах          Пішли по гриби 

Розсипалися на роздоллі                Зробити на виставку

 

 

3.Познач в словах орфограму “Написання прийменників разом, окремо і через дефіс” (над кожною сполукою напиши відповідні букви: р(разом), о(окремо), ч/д(через дефіс).

 

Назустріч долі, навколо нас, попри невдачі, всупереч чуткам,  з-поміж друзів, на відміну від інших, з-попід брів,  залежно від часу, незважаючи на біль, у зв’язку з певними подіями, незалежно ні від чого.

 

   

V блок проміжних контролюючих завдань

Сполучник як службова частина мови

https://www.youtube.com/watch?v=kk6IlU5cx7A – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.Розподіли сполучники за будовою. 

Мов, якби, бо, через те що, після того як, що, щоб, аби, зате, але, незважаючи на те що, хоча, проте, для того щоб, як, ніби, якщо, у зв’язку з тим що, наче, як тільки, нібито, коли, коли б, та, так що, начебто.

 

Прості сполучники

Складні сполучники

складені сполучники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Записати слова, розкриваючи дужки. Пояснити їх правопис.

 

(Не)мов(би), а(би), що(б), все(таки), (через)те(що), ні(би), (з)по(між), дарма(що), (за)те, як(що), (незважаючи)на(те)що, так(що), із(за), (мов)би(то), як(би), (про)те, хто(небудь), тому(що), (для)того(щоб), (ні)як, що(й).

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

VІ блок проміжних контролюючих завдань

 Систематизація знань про прийменник і сполучник та їх написання

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.Випиши у дві колонки сполучення слів з прийменником і зі сполучником.

 

 У гніздах; людям і природі; не тільки любити, а й допомагати; розповісти про природу; екскурсія до лісу; верби й осокори; то хащі, то галявини; вийти на стежину; милуватися чи захоплюватися.

Сполучення слів з прийменником

Сполучення слів зі сполучником

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2.Визнач в реченні сполучники та прийменники, виконай їх морфологічний розбір (підручник С.164, 178)

Відчув тоді, що в його душі розвіялась пустиня попелу і висохли в ній сльози до дна.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку