ПРОПУСКИ ЕЛЕМЕНТІВ ПРИ З’ЄДНАНІ БУКИ.

Про матеріал
Прочитайте пари слів. Порівняйте їх за науковим складом, графічним зображенням і смисловим значенням. Усно складіть з кожним словом словосполучення. З поданих слів утворіть нові слова, в яких букву р замініть буквою п. Запишіть пари слів, виділяючи букви р і п відповідним кольором. Усно складіть три пари речень (за вибором). На долоні лівої руки, натискаючи вказівним пальчиком правої, напишіть буквосполучення ау, чітко промовляючи відповідні звуки.
Перегляд файлу

ПРОПУСКИ ЕЛЕМЕНТІВ ПРИ З’ЄДНАНІ 11 БУКИ.

ЯКІ МІСТЯТЬ ОДНАКОВІ ЕЛЕМЕНТИ

 

  1. Розгляньте і порівняйте малі рукописні букви а, у. Які елементи цих букв однакові? (Букви написані на дощці або на папері, відповідно синім і червоним кольором).
  2.   Послухайте слова і назвіть звук на початку слова
  3.   Підніміть відповідну букву.

    Абетка, абрикос, адреса, айстра, армія.

Україна, укол, учитель, учень, узор, успіх.

Африка , Армения , астрономия , айсберг, август, апрель, аллея, Америка, Австралия, астролог , агент , аист, Апельсин, аптека, адрес, Автор, автобус, автовокзал, автомобиль, аренда.

 

Сучасні слова на літеру "и":

  • ива;
  • идол;
  • инжир;
  • индичина;
  • ирститися;
  • икатися;
  • иначий.

 

Напишіть у зошиті два рядки другого елементу букви а, у, з’єднавши його з буквою у і два рядки з’єднаних букв ау відповідно синім і червоним кольором, чітко промовляючи відповідні звуки.

При написанні буквосполучень ау після написання букви а робіть маленьку зупинку, а потім пишіть букву у.

Цих вказівок радимо дотримуватись і при написанні буквосполучень: ши, иш, пи.

 

  1. На долоні лівої руки, натискаючи вказівним пальчиком правої, напишіть буквосполучення ау, чітко промовляючи відповідні звуки.

 

  1. Прочитайте слова і запишіть тільки ті, в яких є сполучення букв ау, виділяючи їх відповідним кольором. (Слова написані на дошці).

Афіша, аул, ангіна, атом, аудиторія, маузер, атака, аукати, камінець, капуста, наука, пауза, Лаура.

 

  1. Напишіть диктант. У всіх словах сполучення букв ау обведіть відповідно синім і червоним кольором.

А) Каучук — смолиста речовина, з якої виготовляють гуму. 2. Лауреат — це звання, яке надається за видатні заслуги. 3. Вчитель географії записав Олені зауваження у щоденник. 4. Мій батько науковець. 5. Від несподіваної похвали вчителя Миколка заусміхався. 6. Від водяного прохолодного пилу дівчата заухкали. 7. Прізвище мого товариша Науменко.

Б) Прочитайте пари слів. Порівняйте їх за науковим складом, графічним зображенням і смисловим значенням. Усно складіть з кожним словом словосполучення.

В) З поданих слів утворіть нові слова, в яких букву р замініть буквою п. Запишіть пари слів, виділяючи букви р і п відповідним кольором. Усно складіть три пари речень (за вибором).

 

речення — печення

курка — ... ,

річка — ...

робити — ...

заривати — ...

кора — ...

корито — ...

ручка — ...

робив — ...

  1. Запишіть речення під диктовку, виділяючи букви р і п відповідним кольором.

1.Петрик подарував Юркові книгу.

2. Взимку помідори, огірки і редиску вирощують у парниках.

3. Прокотився над землею перший весняний грім.

    4. Важкі краплини залопотіли по дахах, метелики пурхають над квітами.

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку