"Протилежні числа" математика 6 клас (презентація)

Про матеріал
Презентація допоможе сформувати уявлення про зміст поняття «протилежні числа»; навчити знаходити й записувати число, протилежне до даного, розв'язувати рівняння, що передбачають застосування поняття числа, протилежного до даного.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Протилежні числа. Урок математики в 6 класіВчитель: Шимчук Р. П.

Номер слайду 2

051 А-3-66 ВМКР8 Намалюйте координатну пряму, взявши за одиничний відрізок довжину одної клітинки зошита. Позначте на цій прямій точки: А(5), Р(-6), М(6), В(8), К(-3).

Номер слайду 3

01 А-3-66 ВМКРЧому рівна відстань (в одиничних відрізках) від точки О до К?Чому рівна відстань (в одиничних відрізках) від точки О до Р?Чому рівна відстань (в одиничних відрізках) від точки О до М?Які точки однаково віддалені від початку координат?58

Номер слайду 4

01 А-3-66 ВМКР58 Нехай нам потрібно вийти із точки і пройти шлях в 6 км (1км = 1 од. відрізку). В яку точку ми прийдемо? Як потрібно рухатися, щоб потрапити в ці точки?в протилежних напрямках

Номер слайду 5

01 А-3-66 ВМКР58 Отже, числа 6 и -6 будуть протилежними. Спробуйте сформулювати означення, які ж числа називаються протилежними. Означення: Два числа, які відрізняються одне від одного лише знаками, називаються протилежними.

Номер слайду 6

Назвіть число, протилежне:17-17-464653,6-53,6-8,28,200 Яке число, протилежне додатньому числу?Яке число, протилежне від'ємному числу?Яке число, протилежне нулю?

Номер слайду 7

Вкажіть пари протилежних чисел:5,2-5,2-3,8-8,13,88,1-0,40,4

Номер слайду 8

Знайдіть числа, протилежні числам:-276; 124; -321; 62; 9; -1; 1; -7,8; -9; 0,5; -¾; 4 ⅗ ; -3 ⅚ , ⅓.

Номер слайду 9

Тоді можна записати: - (- 2) = 2 Яке число, протилежне числу - 2?Яке число, протилежне числу - 7?Тоді можна записати: - (- 7) = 7 Яке число, протилежне числу - m?Тоді можна записати: - (- m) = m - (- m) = m

Номер слайду 10

Поставте замість * таке число, щоб одержати правильну рівність:-(-4)=*45,1= - *-5,1- (-3,7)= *3,72⅗ = -*-2⅗-(-*)=770= - *0- (-*)= -3-3- (-(-2))= *-2

Номер слайду 11

Якщо х = 32, то –х=-32 Якщо - х = 32, то х=-32 Якщо - х = - 32, то х=32 Якщо х = - ( -32) , то х=32 Якщо -х = - ( -32) , то х=-32 Якщо х = - ( - (-32)) , то х=-32

Номер слайду 12

Назвіть числа, обернені до чисел: ¾; 1,1; 2⅓; -⅖; -6; -⅚

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Повторити § 26 Виконати №884, 886, 894

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Вигоднер Діана Ісаківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Деменко Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 березня 2019
Переглядів
11115
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку