ПРОТОКОЛ
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
особи з особливими освітніми потребами
Дата засідання 12.09.2024
Назва закладу освіти :
Присутні: ( П.І.Б.)— заступник директора з НВР; (П.І.Б.)- класний керівник 5-В класу; (П.І.Б.)-учитель української мови та літератури; (П.І.Б.)- учитель математики; (П.І.Б.) — асистент вчителя 5-В класу; (П.І.Б.)- практичний психолог; (П.І.Б)- соціальний педагог; (П.І.Б.)-директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» (назва) міської ради;(П.І.Б.)- мама учениці, яка перебуває на інклюзивній формі навчання.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
ПІБ, заступника директора з НВР, яка ознайомила присутніх з наказом про організацію інклюзивного навчання в (назва) ліцеї № 1 у 2024-2025 навчальному році, та з переліком документів, необхідних для організації роботи в інклюзивному класі; також із складом команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у 5-В класі:
|
Заступник директора з НВР |
|
Класний керівник 5-В класу |
|
Асистент вчителя 5-В класу |
|
Практичний психолог ліцею |
|
Соціальний педагог ліцею |
|
Учитель української мови та літератури |
|
Учитель математики |
|
Директор КУ “ Інклюзивно-ресурсний центр” ( назва) міської ради |
|
Мама учениці з особливими освітніми потребами |
ПІБ, директора КУ “ Інклюзивно-ресурсний центр” (назва) міської ради , яка звернула увагу на деякі питання “ Рекомендацій щодо особливостей організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти“ 2024/2025 навчальному році“ ( лист МОН від 03.09.2024 №6/679-24), та на «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами» ; підкреслила важливість безбар'єрного доступу до закладу освіти дитині з порушенням опорно-рухового апарату.
УХВАЛИЛИ:
1.Інформацію взяти до відома.
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:
За — 9 ( дев'ять), проти- 0 ( нуль), утримались- 0 ( нуль).
ПІБ, класного керівника 5-В класу, яка проінформувала про навчальні досягнення учениці з особливими освітніми потребами як випускниці початкової школи .
ПІБ , асистента вчителя 5-В класу, яка охарактеризувала позитивну та негативну динаміку при вивченні дитиною з особливими освітніми потребами окремих предметів ( математика, англійська) протягом навчання у початковій школі; звернула увагу на важливість мотивації при вивченні окремих тем.
ПІБ, учителя української мови та літератури, яка запропонувала використовувати при вивченні предметів мовно — літературної освітньої галузі у 5- В класі адаптивні матеріали для учениці з особливими освітніми потребами.
ПІБ, практичного психолога ліцею, яка надала декілька порад для кращої адаптації учениці з особливими освітніми потребами у 5 класі; наголосила на застосуванні різних видів практичних методів під час уроку.
УХВАЛИЛИ:
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:
За — 9 ( дев'ять), проти- 0 ( нуль), утримались- 0 ( нуль).
ПІБ, класного керівника 5-В класу , яка повідомила, що для результативної роботи в інклюзивному 5-В класі необхідно розробити індивідуальну програму розвитку для (ПІБ дитини) з урахуванням програм для закладів освіти та індивідуальних особливостей учениці з особливими освітніми потребами.
ПІБ, соціального педагога ліцею, яка наголосила на виконання окремих пунктів індивідуальної програми розвитку учениці з особливими освітніми потребами членами команди супроводу.
ПІБ, асистента вчителя 5 -В класу, яка підкреслила обов'язкову необхідність погодження індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами з батьками учениці.
УХВАЛИЛИ:
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:
За — 9 ( дев'ять), проти- 0 ( нуль), утримались- 0 ( нуль).
Голова засідання (ПІБ)
Секретар засідання (ПІБ)