Протокол № 1 засідання КППС у 2024-2025 н.р.

Про матеріал
Матеріал містить детальний опис протоколу № 1 засідання команди психолого-педагогічного супроводу на 2024-2025 навчальний рік
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

особи з особливими освітніми потребами

Дата засідання  12.09.2024

Назва закладу освіти  :

Присутні: ( П.І.Б.)— заступник директора з НВР; (П.І.Б.)- класний керівник 5-В класу; (П.І.Б.)-учитель української мови та літератури; (П.І.Б.)- учитель математики;  (П.І.Б.) — асистент вчителя 5-В класу; (П.І.Б.)- практичний психолог; (П.І.Б)- соціальний педагог;  (П.І.Б.)-директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» (назва) міської ради;(П.І.Б.)- мама учениці, яка перебуває на інклюзивній формі навчання.

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Про створення команди психолого- педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
  2. Про рівень досягнень особи з  особливими освітніми потребами на початок 2024-2025 навчального року.
  3. Про розробку індивідуальної програми розвитку з урахуванням навчальних програм закладів освіти.

 

 

  1. СЛУХАЛИ:

 ПІБ, заступника директора з НВР,  яка ознайомила присутніх з  наказом про організацію інклюзивного навчання в (назва) ліцеї № 1  у 2024-2025 навчальному році, та з переліком документів, необхідних для організації роботи в інклюзивному класі; також із складом команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими  освітніми потребами у                      5-В класі:

 

Заступник директора з НВР

 

Класний керівник 5-В класу

 

Асистент вчителя 5-В класу

 

Практичний психолог ліцею

 

Соціальний педагог ліцею

 

Учитель української мови та літератури

 

Учитель математики

 

Директор КУ “ Інклюзивно-ресурсний центр” ( назва) міської ради

 

Мама учениці з особливими освітніми потребами

 ПІБ, директора КУ  “ Інклюзивно-ресурсний центр” (назва) міської ради ,  яка звернула увагу на деякі питання “ Рекомендацій  щодо особливостей організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти“ 2024/2025 навчальному році“ ( лист МОН від 03.09.2024 №6/679-24), та  на «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами» ; підкреслила важливість безбар'єрного доступу до закладу освіти дитині з порушенням опорно-рухового апарату.

 

      УХВАЛИЛИ: 

      1.Інформацію взяти до відома.

  1. Практично використовувати в подальшій роботі зазначені нормативні документи .

 

     РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:

 

    За — 9 ( дев'ять), проти- 0 ( нуль), утримались- 0 ( нуль).

 

  1. СЛУХАЛИ:                                                                                                         

ПІБ, класного керівника 5-В класу,  яка проінформувала про навчальні досягнення учениці з особливими освітніми потребами як випускниці початкової школи .

   

 ПІБ , асистента вчителя 5-В класу, яка охарактеризувала позитивну та негативну динаміку при вивченні дитиною з особливими освітніми потребами окремих предметів  ( математика, англійська) протягом навчання у початковій школі; звернула увагу на важливість  мотивації при вивченні окремих тем.

 

 ПІБ, учителя української мови та літератури, яка запропонувала використовувати при вивченні предметів мовно —  літературної освітньої галузі у 5- В класі адаптивні матеріали для учениці з особливими освітніми потребами.

 

 ПІБ, практичного психолога ліцею, яка надала декілька порад для кращої адаптації учениці з особливими освітніми потребами у 5 класі; наголосила на застосуванні різних видів практичних методів під час уроку.

 

 УХВАЛИЛИ:

  1. Планувати навчальний матеріал для  п'ятикласників, враховуючи особливість інклюзивного класу.
  2. Всі рекомендації та поради взяти до уваги у подальшій роботі.

 

 

    РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:

 

За — 9 ( дев'ять), проти- 0 ( нуль), утримались- 0 ( нуль).

 

 

  1. СЛУХАЛИ:

 ПІБ, класного керівника 5-В класу , яка повідомила, що для результативної роботи в інклюзивному  5-В класі  необхідно розробити індивідуальну програму розвитку для (ПІБ дитини) з урахуванням програм для закладів освіти та індивідуальних особливостей учениці з особливими освітніми потребами.

 

 ПІБ, соціального педагога ліцею, яка наголосила на виконання окремих пунктів індивідуальної програми розвитку учениці з особливими освітніми потребами членами команди супроводу.

 

 ПІБ, асистента вчителя 5 -В класу, яка підкреслила обов'язкову необхідність погодження індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами з батьками учениці.

 

         УХВАЛИЛИ:

 

  1. Всі пропозиції взяти до уваги.
  2.  Завантажити індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами на портал “ Україна.Інклюзія” до 20.09.2024 р.

 

     РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:

 

    За — 9 ( дев'ять), проти- 0 ( нуль), утримались- 0 ( нуль).

 

 

 

 

                    Голова засідання             (ПІБ)            

 

 

                    Секретар засідання                (ПІБ)

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
13 жовтня
Переглядів
725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку