Протокол №2 Засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП

Про матеріал
Протокол №2 Засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Перегляд файлу

 

Протокол

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

22.09.2023 р.           № 2

 

Голова засідання:

Секретар:

Присутні:

директор;

заступник директора з НВР;

класний керівник 3 класу;

асистент учителя 3 класу;

вчитель англійської мови;

вчитель музичного мистецтва;

фахівець ІРЦ;

мама учня.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Ознайомлення з результатами спостереження та короткого моніторингу навчальних знань та умінь на початок навчального року, учня 3 класу __________.

2. Про розробку, відповідно до висновку комплексної психолого-педагогічної оцінки та за згодою батьків для дітей з особливими освітніми потребами, індивідуальної програми розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів.

 

1.СЛУХАЛИ:

1.1 ________, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка запропонувала ознайомитися членів Команди з результатами спостереження та короткого моніторингу навчальних знань та умінь на початок навчального року, учня 3 класу Фролкіна В.

 

ВИСТУПИЛИ:

1.1. _______, асистент вчителя звернула увагу на  досягненні позитивного результату у процесі формування адекватної самооцінки учня, здатності звертати увагу на свій внутрішній світ, усвідомлювати свої почуття. Повідомила, що Володимир спілкується переважно простими реченнями. Звернене мовлення розуміє. Словниковий запас збіднений. Володіє деякими узагальнюючими поняттями. Складає прості речення за малюнком. Розуміє зміст прослуханого тексту, може переказати з допомого педагога. Знає деякі літери (А, О,У,М,Б), намагається складати склади з ними з допомогою педагога ( Навички читання та письма не сформовані ).  Може переписувати з рукописного тексту     ( змальовує букви не розуміючи значення самого слова та назв букв). В ситуації спілкування орієнтується на побутовому рівні, підтримує діалог. Правильно визначає сусідів числа, розв’язує приклади з допомогою педагога, правильно порівнює числа. Може виміряти і порівняти відрізки. Рахує десятками до 100. З допомогою вчителя розв’язує прості задачі. Називає кольори, розміри. Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує деякі геометричні фігури. Знає назву населеного пункту, в якому проживає, свій вік, клас в якому навчається, пору року. Самостійно групує предмети за родовими і функціональними ознаками, бачить чого не вистачає на зображеннях, виключає 4-й зайвий, з допомогою дорослого пояснює зв'язок між предметами. Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи ( з допомогою педагога ). Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини.

 

1.2. __________, вчитель англійської мови, зауважила, що Володимир навчальний матеріал засвоює на рівні з однокласниками, але потребує  контролю і допомоги, адже йому важко переходити з одного виду роботи до іншого. Виникають труднощі щодо концентрації уваги. Виконує вправи з підказками, але не розуміє що саме пише (змальовує букви ). Не читає. Не може висловити свою думку.

 

 

1.3. _________, фахівець ІРЦ зазначила, що в учня  підвищена втомлюваність. Якщо завдання зацікавило, то намагається самостійно виконати, хоча не завжди виходить. Акцентувала увагу на тому, що навчальний матеріал потрібно подавати дозовано, не перевантажуючи учня та створюючи ситуації успіху.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Взяти до уваги результи спостереження та короткий моніторинг навчальних знань та умінь на початок навчального року, учня 3 класу ____. Спиратися на спостереження та моніторинг під час розробки ІПР, модифікованих та адаптованих програм.

2. В подальшому моніторити динаміку засвоєння учнем ІПР за адаптованою та модифікованою програмами.

 

2.СЛУХАЛИ:

2.1 _________, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила членів Команди з правилами складання  ІПР та супроводу дитини з ООП. Розробляти програму відповідно до висновку психолого-педагогічної консультації та за згодою батьків для дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх загальних закладів._______,  наголосила на окремих пунктах ІПР.

 

ВИСТУПИЛИ:

2.1. ______, класовод 3 класу,______, асистент вчителя, ознайомили присутніх з внесеними пропозиціями для індивідуальної програми розвитку для учня 3  класу _______, згідно висновків про комплексну  психолого-педагогічну  оцінку та згідно спостережень за учнем в умовах закладу освіти.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Членам команди психолого-педагогічного розглянути індивідуальну програму розвитку.

2. Затвердити ІПР 3 класу_______.

 

Голосували: «за» – 8  членів команди психолого-педагогічного супроводу

                       «проти» – немає

                       «утримались» – немає

 

 

Голова засідання                                                        

Секретар  засідання                                                   

Заступник директора з НВР                                      

Учитель                                                                       

Учитель                                                                       

Асистент учителя                                                                  

Учитель                                                                       

Учитель                                                                       

Мама учня                                                                   

Фахівець ІРЦ                                                              

docx
Додано
13 січня
Переглядів
1102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку