УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ДІБРІВСЬКА ГІМНАЗІЯ
МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Протокол
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
17.01.2024 р. с. Дібрівка № 3
Голова засідання:
Секретар:
Присутні:
директор;
класний керівник 3 класу;
асистент учителя 3 класу;
вчитель англійської мови;
вчитель музичного мистецтва;
мама учня.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Моніторинг динаміки розвитку учня 3 класу _________ за підсумками І семестру 2023/2024 навчального року, згідно поставлених цілей ІПР.
І. СЛУХАЛИ:
_________, заступника директора з навчальної роботи, яка привітала присутніх із початком ІІ семестру нагадала присутнім, що індивідуальні навчальні програми та індивідуальна програма розвитку ( ІПР ) були розроблені відповідно до особливостей розвитку учня. Та запропонувала перейти до аналізу навчальних досягнень учня й обговорити результати роботи.
І. ВИСТУПИЛИ:
1.___________, асистент вчителя, яка довела до відома присутніх, що інтерес до освітнього процесу учня 3 класу знижений. На уроках учень дуже швидко втомлюється, погано утримує увагу на навчальному предметі і завданнях. Зорова і слухова пам`ять розвинені на низькому рівні. Виконання вправ потребує збільшення часу, додаткового заохочення і стимуляції.
2.__________, класний керівник 3 класу, розповіла про академічні успіхи учня. Правильно визначає сусідів числа, розв’язує приклади з допомогою педагога, правильно порівнює числа. Може виміряти і порівняти відрізки. Рахує десятками до 100. З допомогою вчителя розв’язує прості задачі. Називає кольори, розміри. Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує деякі геометричні фігури. Спілкується переважно простими реченнями. Звернене мовлення розуміє. Словниковий запас збіднений. Володіє деякими узагальнюючими поняттями. Може утворювати зменшувально-пестливі слова. Іменники з дієсловами, числівниками, прикметниками узгоджує. Складає прості речення за малюнком. Розуміє зміст прослуханого тексту, може переказати з допомого педагога. Знає деякі літери (А, О,У,М,Б), намагається складати склади з ними з допомогою педагога ( Навички читання та письма не сформовані ). Може переписувати з рукописного тексту ( змальовує букви не розуміючи значення самого слова та назв букв). В ситуації спілкування орієнтується на побутовому рівні, підтримує діалог. Знає назву населеного пункту, в якому проживає, свій вік, клас в якому навчається, пору року. Самостійно групує предмети за родовими і функціональними ознаками, бачить чого не вистачає на зображеннях, виключає 4-й зайвий, з допомогою дорослого пояснює зв'язок між предметами. Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і
живої природи ( з допомогою педагога ). Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини.
3.__________, вчитель англійської мови, повідомила, що учень Може працювати в парі чи групі над простими завданнями. Повторює слова за вчителем. Виконує вправи з підказками, але не розуміє що саме пише (змальовує букви ). Не читає. Не може висловити свою думку.
4._________, фахівець-консультант ІРЦ, зазначила, що спостерігається прогрес у розвитку уваги, уяви, наполегливості. Відмітила належну роботу всіє КППС.
5. ______, мама учня, поділилась своїми спостереженнями щодо позитивних змін у поведінці сина, навчальній та мовленнєвій діяльності.
І УХВАЛИЛИ:
1. Подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей потреб.
2. Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2023/2024 н.р., учня 3 класу _________ позитивною.
Голосували: «за» – 8 членів команди психолого-педагогічного супроводу
«проти» – немає
«утримались» – немає
Голова зборів
Секретар зборів
Заступник директора з НВР
Асистент учителя
Учитель
Учитель
Учитель
Учитель
Мама
Фахівець-консультант ІРЦ