Протокол №3 Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

Про матеріал
Моніторинг динаміки розвитку учня 3 класу за підсумками І семестру 2023/2024 навчального року, згідно поставлених цілей ІПР.
Перегляд файлу

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ДІБРІВСЬКА ГІМНАЗІЯ

МИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Протокол

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

17.01.2024 р.                              с. Дібрівка                                   № 3

 

Голова засідання:

Секретар:

Присутні:

директор;

заступник директора з НВР;

класний керівник 3 класу;

асистент учителя 3 класу;

вчитель англійської мови;

вчитель музичного мистецтва;

фахівець-консультант ІРЦ;

мама учня.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Моніторинг динаміки розвитку учня 3 класу _________ за підсумками І семестру 2023/2024 навчального року, згідно поставлених цілей ІПР.

 

І. СЛУХАЛИ:

_________, заступника директора з навчальної роботи, яка привітала присутніх із початком ІІ семестру нагадала присутнім, що індивідуальні навчальні програми та індивідуальна програма розвитку ( ІПР ) були розроблені відповідно до особливостей розвитку учня. Та запропонувала перейти до аналізу навчальних досягнень учня й обговорити  результати роботи.

І. ВИСТУПИЛИ:

1.___________, асистент вчителя, яка довела до відома присутніх, що інтерес до освітнього процесу  учня 3 класу знижений. На уроках  учень дуже швидко втомлюється, погано утримує увагу на  навчальному предметі і завданнях. Зорова і слухова пам`ять розвинені на низькому рівні. Виконання вправ потребує збільшення часу, додаткового заохочення і стимуляції.

2.__________, класний керівник 3 класу, розповіла про академічні успіхи учня. Правильно визначає сусідів числа, розв’язує приклади з допомогою педагога, правильно порівнює числа. Може виміряти і порівняти відрізки. Рахує десятками до 100. З допомогою вчителя розв’язує прості задачі. Називає кольори, розміри. Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує деякі геометричні фігури. Спілкується переважно простими реченнями. Звернене мовлення розуміє. Словниковий запас збіднений. Володіє деякими узагальнюючими поняттями. Може утворювати зменшувально-пестливі слова. Іменники з дієсловами, числівниками, прикметниками узгоджує. Складає прості речення за малюнком. Розуміє зміст прослуханого тексту, може переказати з допомого педагога. Знає деякі літери (А, О,У,М,Б), намагається складати склади з ними з допомогою педагога ( Навички читання та письма не сформовані ).  Може переписувати з рукописного тексту     ( змальовує букви не розуміючи значення самого слова та назв букв). В ситуації спілкування орієнтується на побутовому рівні, підтримує діалог. Знає назву населеного пункту, в якому проживає, свій вік, клас в якому навчається, пору року. Самостійно групує предмети за родовими і функціональними ознаками, бачить чого не вистачає на зображеннях, виключає 4-й зайвий, з допомогою дорослого пояснює зв'язок між предметами. Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і

живої природи ( з допомогою педагога ). Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини.

3.__________, вчитель англійської мови, повідомила, що учень Може працювати в парі чи групі над простими завданнями. Повторює слова за вчителем. Виконує вправи з підказками, але не розуміє що саме пише (змальовує букви ). Не читає. Не може висловити свою думку.

4._________, фахівець-консультант ІРЦ, зазначила, що спостерігається прогрес у розвитку уваги, уяви, наполегливості. Відмітила належну роботу всіє КППС.

5. ______, мама учня, поділилась своїми спостереженнями щодо позитивних змін у поведінці сина,  навчальній та мовленнєвій діяльності.

І УХВАЛИЛИ:

1. Подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей потреб.

2. Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2023/2024 н.р., учня 3 класу  _________ позитивною.

 

Голосували: «за» – 8  членів команди психолого-педагогічного супроводу

                       «проти» – немає

                       «утримались» – немає

 

 

 

 

Голова зборів                                                                                             

Секретар зборів                                                                                         

Заступник директора з НВР                                                                     

Асистент учителя                                                                                      

Учитель                                                                                                      

Учитель                                                                                                       

Учитель                                                                                                       

Учитель                                                                                                       

Мама

Фахівець-консультант ІРЦ                                                                       

 

docx
Додано
25 березня
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку