Протокол № 4 засідання команди супроводу дитини з ООП

Про матеріал

Протокол № 4 (підсумковий) містить інформацію про результати навчальних досягнень учня з ООП.

1. Аналіз навчальних досягнень на кінець 2023-2024 навчального року.

2. Визначення потреби в продовженні тривалості здобуття освіти на один навчальний рік.

Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ № 4

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

від 12.06.2024року

 

Голова засідання –  Тетяна ГРИШКОВА  -заступниця директорки з НВР;

Секретар засідання -  Людмила ВЛОЩИНСЬКА  – класна керівниця 3 класу;

Присутні –     Ольга МЕЛЬНИК  - асистент вчительки;

  Ольга ГОНЧАРЕНКО – вчителька  музичного мистецтва;

                        Альона ЗАХАРЧЕНКО – вчителька  англійської мови;

  Ігор ТАРАТАЙКО - вчитель фізичного виховання;

                       Людмила БУЛЬБА – сестра медична;

                       Леся КАГДІНА - фахівець-консультант інклюзивно-ресурсного центру;

                       Макарова Юлія Нодаріївна -  мати дитини з ООП.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.  Аналіз навчальних досягнень на кінець 2023-2024 навчального року.

2. Визначення потреби в продовженні тривалості здобуття освіти на один навчальний рік.

 

І. Аналіз навчальних досягнень на кінець 2023-2024 навчального року

СЛУХАЛИ:

    Тетяну ГРИШКОВУ, заступницю директорки з НВР, яка повідомила присутніх, що членами команди супроводу було здійснено моніторинг виконання ІПР, визначення прогресу розвитку та досягнення цілей ІПР, оцінку динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами: озвучено інформацію про її успіхи, прогресивний розвиток, рівень навчальних досягнень, рівень сформованості її соціальних, комунікативних та адаптивних життєвих навичок. Аналізуючи  співпрацю  команди психолог-педагогічного супроводу  дитини, яка знаходяться на інклюзивній формі навчання, можна зазначити, що досягнення позитивних результатів можливе лише за умови тісної взаємодії та ефективної роботи всіх учасників освітнього процесу.

На засідані запропонувала розглянути такі  питання:

- встановлення відповідності індивідуальної програми розвитку особливим освітнім потребам учня Андрія ГРИДАСОВА;

- оцінка рівня відповідності отриманих результатів індивідуальним очікуванням, які прогнозувалися в ІПР;

- виявлення труднощів у реалізації ІПР, та ухвалення рішень щодо їх усунення;

- уточнення впливу реалізації ІПР на розвиток учня;

- перегляд і уточнення цілей та завдань ІПР.

  Під час реалізації ІПР було встановлено відповідність пріоритету вибору цілей дитини з ООП. На першому місці безпека життя дитини, безпека – понад усе. Друге, на що було звернено увагу, – система комунікації дитини, як з дорослими, так і з дітьми. Третє, і не менш важливе – це навички самообслуговування. І, лиш потім, академічні навички дитини з ООП.

   Усі члени команди ППС, залучені до розроблення ІПР, здійснювали  моніторинг досягнень учня, внаслідок чого робили висновок про ефективність стратегій, які застосовувалися. Діяльність дитини оцінюється не лише з позицій набутих знань, а, передусім з позицій прогресивного розвитку. З цією метою ассистент вчителя  використовує метод портфоліо (накопичувальна система оцінювання, що передбачає збір різних видів робіт, які засвідчують рух в індивідуальному розвитку дитини, активне залучення дитини до життя колективу і т.д.). Портфоліо дитини з ООП може бути демонстраційне (підвищення мотивації дитини з ООП), оцінювальне (зберігаються зошити, контрольні роботи), робоче (усі роботи дитини).

   Зауважено, що на початку навчального року поставало питання про деякі корекційно-розвиткові послуги, які передбачені в ІПР, але за відсутності профільних фахівців вони не надавалися.

  Тісна співпраця з Казанківським  ІРЦ  між асистентом, вчителями  інклюзивного класу відбувалася через спілкування, консультування по питанням, які виникли, методичній підтримці, поширенням відповідних, до потреб чи запиту, матеріалів.

   Із сторони батьків висловлювалась подяка за організацію інклюзивного навчання, індивідуальний підхід до дитини, педагогічну компетентність вчителів.

ВИСТУПИЛИ:

Людмила ВЛОЩИНСЬКА, класна керівниця 3-го класу, яка ознайомила присутніх з результатами навчальних досягнень, які вдалось досягти на кінець навчального року. Зауважила, що  умови дистанційної форми навчання  ускладнили можливість надання освітніх послуг та суттєво вплинули не тільки на якість результатів навчання, а й на рівень соціалізації дитини з ООП, що є найважливішим завданням під час  інклюзивного навчання.

 Людмила Олександрівна озвучила досягнення учня Андрія ГРИДАСОВА по кожному предмету.

Українська мова: Учень сприймає на слух частково нову інформацію, реагує на малюнки, слова, картки, зображення, виконує певні дії у відповідь на прохання, показує та передає інформацію жестами, звуками мови. Показує на знайоме зображення, обирає серед іншого. Грає в дидактичні ігри, викладає фішки, складає пазли, розфарбовує зображення. Викладає за допомогою пазлів практично всі букви Афавіту. Вимовляє звуки всі окрім шиплячих, промовляє склади: ма-ма, па-па, на. но, ну, да; ко; слова: мама, папа, дай, на, да, ну,  Прописує у прописах  та зошиті друковані букви за допомогою крапок, шаблонів. При письмі швидко втомлюється. Дає відповідь показуючи на зображення предметів.  Реагує на запитання позитивно, сприймає на слух інформацію і намагається її відтворити частково на папері. Прописує схеми речень, визначив кількість слів схематично. Не читає.

Математика: За допомогою дидактичних ігор створює ситуацію успіху порівнюючи предмети. Пише цифри на моніторі у зошиті  за допомогою шаблонів та крапок від 1-10. Писати  без крапок дається важко., але він старається і проявляє бажання, але швидко втомлюється. Сприймає  частково на слух нову інформацію. Креслить прямі та криві лінії, знаходить їх на зображенні, викладає із паличок, олівців відрізки. Креслить за допомогою лінійки, шаблонів геометричні фігури: квадрат, прямокутник, квадрат, круг. Знаходить легко фігури  на зображенні,  за допомогою кольора, форми та поєднує їх. Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання» , знаків рівності на моніторі, паличках,  пише крейдою, ручкою, маркером. Порівнює предмети , записує вирази з допоогою асистента визначає предмети зорово,  на дотик , показує їх жестами. За допомогою дидактичних карток виконує дії на додавання і віднімання , записує вирази із допомогою асистента- вчителя. Розфарбовує цифри, розпізнає серед них знайомі. Обчислювальні операції з числами  почав виконувати, але  потребує  допомоги. Полюбляє інтерактивні ігри, реагує на зображення позитивно, проявляє і показує емоції.

Я досліджую світ: Сприймає на слух нову інформацію частково, працює з демонстраційним матеріалом, застосовує на практиці набуті знання, показує жестами, мімікою. Дотримується правил учня, розвиває пам’ять граючи в розвивальні ігри відповідно теми уроку. Робить вибір відповідно своїх бажань, показує свої здібності, реагує на похвалу, показує свої почуття, спостерігає за іншими і встановлює з ними контакт. Контактує з оточуючими мовою жестів, емоцій, дозволяє входити в свій особистий простір іншим, потребує уваги до себе, співпрацює з оточуючими. Знаходить спільні об’єкти, предмети, обирає серед інших. Показує знайомі зображення, картки виділяє серед інших. Спостерігає за навколишнім світом в реальному світі через медіа, малюнки, фото. Досліджує властивості об’єктів,речовин за допомогою дорослих. Створює власний задум, застосовує LEGO, конструктор, підручний матеріал частково за допомогою дорослих. Учень не володіє навчальним матеріалом, але виконує практичні завдання, дослідження  за допомогою дорослих, асистента вчителя, намагається робити дещо сам, йому це вдається, але потребує допомоги. Знайомі зображення швидко знаходить і показує, дещо бажає вимовити. Полюбляє переглядати додатковий матеріал до уроку(відео, презентації).

Образотворче мистецтво: Створює свій власний задум на папері, моніторі. Подобається розфарбовувати фарбами, крейдою. Спостерігає та виконує дану роботу разом із вчителем Сприймає інформацію на слух частково,  але буває зосередженим на виконанні тої  чи іншої роботи. Любить працювати з пластиліном. Складає та розташовує на площині окремі елементи зображень. Обирає положення формату аркуша (вертикально, горизонтально). Дотримується правил техніки безпеки під час роботи. Створюючи свою композицію використовує крапки, лінії прямі і криві, плями. При роботі користується засобами ( жести, міміка). Ділиться емоціями від сприйняття мистецьких творів. Користується художніми засобами та матеріалами, пензлями, стеками, ножицями під наглядом асистента- вчителя.

Інформатика: Сприймає нову інформацію частково. Ознайомлений з правилами техніки безпеки  при роботі з цифровими пристроями. Ознайомлений з доступними засобами цифрової комунікації для гри та навчання. Самостійно  обирає гру серед запропанованих, працює  з героями, додає та вилучає зайве.

Вчителька підсумувала: щоб досягти поставлених цілей навчально-виховної діяльності в освітньому процесі Андрія ГРИДАСОВА, потрібно надалі модифікувати основні навчальні галузі; якомога більше використовувати різноманітних вправ та ігор для розвитку  органів артикуляційного апарату, дрібної моторики; постійно використовувати додатковий наочний матеріал; багаторазово повторювати навчальний матеріал різними способами; залучати учня в групову та колективну діяльність; сприяти  розвитку комунікативних вмінь. Заручитись підтримкою батьків у закріпленні вивченого матеріалу, допомозі під час організації навчання вдома з використанням технологій дистанційного навчання.

ВИСТУПИЛИ:

Ольга МЕЛЬНИК, асистент вчителя, яка нагадала присутнім цілі, які були поставлені на початок навчального року та зробила аналіз виконання поставлених цілей, сильні та слабкі сторони досягнутих результатів.

  Під час спільної роботи з вихованцем, асистент вчителя помітила збільшення зацікавленості  при виконанні  ним самостійної роботи. При цьому потребує заохочення у вигляді призу.  На заняттях з мови та читання працює на початковому рівні. Вигукує склади, намагається спілкуватися жестами, за потреби просить сторонньої допомоги у вирішенні свого питання. Сприймає тексти на слух, намагається свої емоції передати жестами і показом малюнків. Наявні труднощі при написанні літер, цифр. Використовує картки-підказки з писаними літерами. Відрізняє математичні знаки від цифр. Накладає геометричні фігури на малюнок. З паличок складає геометричні фігури, прямі та ломані лінії. Розрізняє кількість (більше/менше та однаково) за допомогою геометричного матеріалу. Вміє писати цифри за допомогою крапок та збільшеного ряду. Швидко втомлюється та потребує зміни діяльності.

  Полюбляє малювати пензликом та пальчиком збільшені малюнки. Вміє працювати з фарбами. При розмальовці малюнків, контурів не дотримується. З задоволенням розглядає пори року та новорічні свята,  виконує святкові листівки. Кольори плутає. Відрізняє тварин від птахів. Полюбляє теми, пов’язані з транспортом. Працює з ЛЕГО, роздатковим матеріалом. Працює з гаджетом.

  Андрій потребує додаткової мотивації та заохочення, зосередження уваги під час виконання завдання. Дружній, полюбляє колектив однолітків. На достатньому рівні володіє навичками особистої гігієни.

 Асистент вчителя Ольга МЕЛЬНИК  зауважила, що  виклики дистанційного навчання істотно впливають на навчальний процес. Але в процесі роботи зі своїм вихованцем намагається дотримуватись чіткого алгоритму, який  вдало сприяє організації навчання:

  1. Спостереження та документування:
    • Регулярно спостерігає за учнем під час занять і документує  його прогрес, труднощі та успіхи.
    • Веде  щоденник спостережень, щоб відстежувати зміни в навчанні та поведінці учня.
  2. Індивідуальна підтримка:
    • Надає  індивідуальну допомогу учню під час виконання завдань, пояснюючи матеріал зрозумілою для нього мовою.
    • Підтримує учня в його зусиллях, заохочує  до самостійності та впевненості у своїх силах.
  3. Комунікація з учителем та батьками:
    • Тісно співпрацює  з учителем, обмінюється інформацією про прогрес та потреби учня.
    • Регулярно спілкується з батьками, надає  їм зворотний зв'язок і обговорює подальші кроки.
  4. Адаптація навчальних матеріалів:
    • Допомагає адаптувати навчальні матеріали відповідно до потреб учня, використовуючи візуальні, аудіальні та практичні засоби.
    • Працює над спрощенням завдань та розробкою альтернативних способів подання інформації.
  5. Соціальна інтеграція:
    • Сприяє соціальній інтеграції учня в класному колективі, організовуючи спільні заходи та вправи.
    • Підтримує позитивну атмосферу та взаємодію між учнем і його однокласниками.
  6. Емоційна підтримка:
    • Завжди  чуйна до емоційного стану учня, надає  йому підтримку у складних ситуаціях.
    • Допомагає  учню розвивати навички саморегуляції та стресостійкості.

ВИСТУПИЛИ:

Альона ЗАХАРЧЕНКО, вчителька англійської мови, яка повідомила членам команди супроводу, що відповідно до поставлених цілей, реалізація яких здійснювалася в дистанційному форматі, а це потягнуло за собою ряд труднощів. До відеозустрічей дитина приєднувалася, віталася та прощалася з вчителем жестами, слухала пісні та виконувала рухи. Під час індивідуальних зустрічей намагалися вивчати нові слова по темам. Через мову вчителя, жести, картинки вчилися розпізнавати лексичні одиниці на слух. Так як Андрій не розмовляє – інші мовленнєві навички не розвинулися.

Щодо письма: учень може обвести літеру за зразком, назвати її не може.  Моторика руки під час письма розвивається дуже слабо, через що дитина не може виконувати письмо слів і навіть літер самостійно. Цифри вказує на картинці до п’яти, з мовленнєвого потоку вчителя, але дуже часто помиляється.

Увага учня розсіяна, нестійка, потребує постійної допомоги з боку дорослих.

Андрію подобаються англійські пісеньки, фонікси, під які він виконує рухи за вчителем, намагається співати, але це не вдається. Жестами та мімікою учень вітається, реагуючи на іншомовне мовлення вчителя, відповідає жестами на запитання про настрій.

Отже, іноземна мова ставить на меті такі комунікативні навички: сприймання мови на слух (найбільш розвивається в учня), зорове сприймання (читання)- не розвивається, усне продукування (говоріння)- не розвивається, писемне продукування (письмо)- не розвивається.

Дитина потребує розвитку фонематичного слуху, розвитку дрібної моторики та рухової активності з використанням іноземної мови. Позитивно впливати на вміння щось відобразити іноземною мовою, відповідно до теми модифікованої програми.

ВИСТУПИЛИ:

   Ольга ГОНЧАРЕНКО, вчителька музичного мистецтва, яка проаналізувала досягнення учня з музичного мистецтва на кінець навчального року.  Розповіла про прогрес дитини на музичних заняттях. Вихованцю цікаві вправи з предметами. Він танцює разом з дітьми, але потребує допомоги дорослого в моментах візуалізації та додаткового часу на опрацювання інструкції разом з асистентом вчителя. Завдання та вправи виконує на середньому рівні в 3 із 5 запропонованих випадків.

 Зазначила, що Андрій завжди  позитивно реагує на  пісні, танцювальні рухи. Брав систематично участь в уроках, у різних видах музично-творчої діяльності. Набував розвитку емоційно-естетичного ставлення до творів музичного мистецтва в процесі їх сприймання. Розвивав музично-сенсорні  здібності в процесі сприймання музики. Навчався  елементарним основам музичного мистецтва та оволодінням  практичними уміннями й навичками в процесі виконавської і творчої діяльності.Протягом року частково засвоїв навички: пальчикові та жестові ігри та вправи, артикуляційні вправи, вправи зі звучними жестами (плескання, тупотіння, шльопання по ніжках)(Тілесна перкусія); вчився реагувати на паузи (зупинятися), змінювати рухи залежно від зміни характеру музики, звуковисотності, темпу та тембру, комунікативних навичок та взаємодії з іншими учнями класу. Полюбляє пісні-ритуали(привітання, прощання, поспівки на одному звуку).

Помітно збільшилась мотивація до уроків мистецтва, але залишається потреба розвивати співацькі здібності, розвивати увагу, спостережливість, ритм, музичний слух, уміння сприймати музичні твори.

Розвивати вміння розуміти інструкції педагога, планувати власну образотворчу діяльність, підспівувати дитячі пісні, виконувати танцювальні рухи під музичний супровід.

Підтримувати вміння щодо здійснення контролю за своєю роботою, самооцінкою результату.

Розвивати вміння працювати з ілюстраціями, малюнками, картинами тощо з допомогою педагога. Навчати дитину впізнавати і правильно називати зображені предмети.

Формування і збагачення сенсорного досвіду.

Вбачає потребу у залишенні 4 рівня підтримки.

ВИСТУПИЛИ:

Ігор ТАРАТАЙКО, вчитель фізичної культури, який повідомив, що учень знає життєво важливі фізичні вправи. Вміє ходити (повільно/швидко), бігати. Вдосконалює вміння стрибати (складно на одній нозі), користуватись кругом, скакалкою, м’ячем. Частково засвоїв гру у м'яч, прості ролі під час рухливих ігор, елементарні фізичні вправи. Засвоїв вправи ранкової гімнастики. Виконує руханки.

 

УХВАЛИЛИ:

1.Керівнику команди психолого-педагогічного супроводу Тетяні ГРИШКОВІЙ:

- Зафіксувати зміни, динаміку розвитку, результати виконання Індивідуальної програми розвитку відповідно до загальних критеріїв Базового компонента початкової освіти;

 

- Узагальнити інформацію щодо  рівня  досягнутих результатів та внести до бази  даних «Україна. Інклюзія».

2.Членам команди психолого-педагогічного супроводу подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних потреб.

3. Залишити 4 рівень підтримки дитини з ООП та соціоадаптаційні труднощі.

 

ІІ.  Визначення потреби в продовженні тривалості здобуття освіти на один навчальний рік.

СЛУХАЛИ:

  Тетяну ГРИШКОВУ, керівницю команди супроводу, яка зазначила, що визначення потреби в продовженні тривалості здобуття освіти на один навчальний рік для учня з особливими освітніми потребами є складним процесом, який вимагає індивідуального підходу та уважного аналізу. Учні з особливими освітніми потребами можуть потребувати додаткового часу для усвідомлення і усвоєння навчального матеріалу, а також для розвитку необхідних навичок та компетенцій.

Визначення такої потреби вимагає співпраці між педагогічними працівниками, батьками та фахівцями у галузі освіти. Важливо аналізувати академічний прогрес учня, його соціальну адаптацію та загальний розвиток. Прийняття рішення про продовження тривалості здобуття освіти для таких учнів має базуватися на конкретних потребах і можливостях дитини, забезпечуючи її право на повноцінну освіту та розвиток.

Кожен випадок потребує індивідуального підходу та уважного врахування всіх аспектів навчання і розвитку учня з особливими освітніми потребами.

  Аналіз результатів навчання показав, що на заняттях увага покращилась, хоча потребує більш сенсорно тихішої обстановки, щоб не відволікатись.  Кількаразове пояснення  носить  системний характер та залежить від складнощів задачі та яскравості наочного матеріалу, потреба у  заохочуванні  до виконання завдань залишилась на тому ж рівні. На заняттях з образотворчого мистецтва, а саме: ліплення, аплікація, малювання не завжди охайний під час творчого процесу в силу відволікання на деталі. На заняттях з фізичної культури має труднощі під час виконання вправ на рівновагу та потребує  часткової допомоги дорослого. Розуміє зауваження, реакція позитивна,  реагує на них, проте відтермінована у часі. Покращилась комунікація та візуальний контакт з однолітками, співпрацювати в групах  цікавіше.

  Також для адаптації освітнього простору можна продовжити використовувати: візуальні стратегії (візуальний розклад, візуальні інструкції та правила, жетонну систему заохочення), завдання та матеріали  з урахуванням уподобань дитини для підвищення мотивації, насичення навколишнього середовища сенсорними стимулами ( форма, колір, нюхові та смакові властивості), робота над балансом та відчуттям власного тіла, як етапу до розвитку та корекції емоційно-вольової сфери та поведінкового втручання. Для корегування соціальної ізоляції, що є найбільш вираженим у спостереженні, слід покращити встановлення зорового контакту. Слід іти за інтересами дитини, підключатись до її ігор і занять. Поступово наповнювати зовнішніми стимулами. Для батьків слід спробувати подивитись на ситуацію очима дитини, що покращить взаємо контакт. Приєднання дорослого до стереотипної поведінки дитини дасть ключ до розуміння такої поведінки та полегшить встановлення зорового контакту, розвиває взаємодію та дає можливість включитись у гру дитини. Бажаним є використання підкріплення для запобігання поведінкових проблем та заохочувати вихованця за коректну поведінку ( використання нав’язливих інтересів дитини у якості підкріплення). Потрібно намагатися зробити навчальні ситуації максимально цікавими і захоплюючими. Розбити неприємні завдання на короткі сегменти, щоб вихованець міг осягнути весь об’єм задач. У разі необхідності дозволяти додаткові сенсорні перерви у роботі, щоб запобігти виникненню істерик. Для оптимізації навчального-виховного процесу в майбутньому необхідно застосовувати такі критерії:

- покращити здатність концентруватися на завдання, обходити труднощі у роботі задля підвищення уважності та вдосконалення навичок виконання завдань.

- структурувати соціальні ситуації та підтримувати в проявленні соціальних навичок та взаємодії з однолітками.

- впевнитися що з вихованцем встановлено зоровий контакт перш ніж давати якісь вказівки та завдання.

- пропонувати частий та особливий зворотній зв’язок.

- використовувати наочність, повторення та закріплення.

- чергувати цікаві та не цікаві чи складні завдання.

- використовувати комп’ютерні технології.

- розвивати організаційні та навчальні здібності.

- організувати регулярну взаємодію батьків і вчителів.

- підкреслювати сильні сторони вихованця.

- спонукати та заохочувати до самостійного виконання завдань.

  Спостерігається частковий  прогрес у  саморегуляції на заняттях та включеності у робочий процес згідно можливостей вихованця. Приймає встановлений для певної діяльності порядок. Та для дотримання цих правил йому необхідно докладати зусиль. Важко даються повторні спроби, якщо не вдається досягти результатів. Та за мотивацією дорослого продовжує працювати над завданням. Спостерігається знижений об’єм пам’яті, уваги внаслідок недостатньої мотивації діяльності. Прагне максимально контролювати процес взаємодії, має проблеми із встановленням зорового контакту, часто занурюється у власний світ. Погано розуміє соціальну взаємодію (має труднощі з розумінням причин поведінки та висловлювань інших, виразу обличчя, мови тіла).

   Отже, врахування академічного прогресу, соціальної адаптації, психоемоційного стану та індивідуальних особливостей учня є критично важливими. Співпраця між педагогами, батьками та спеціалістами забезпечує повноцінне розуміння потреб учня і допомагає прийняти обґрунтоване рішення.

  Педагогам слід звернути особливу увагу на індивідуальний підхід, регулярний моніторинг прогресу та адаптацію навчального плану відповідно до специфічних потреб учня. Також важливо забезпечити емоційний комфорт та мотивацію до навчання, створюючи сприятливе середовище для розвитку ключових навичок і компетенцій.

  Таким чином, продовження тривалості здобуття освіти на один навчальний рік  не  є необхідним кроком для забезпечення повноцінного розвитку та успішної інтеграції учня з особливими освітніми потребами в навчальний процес.

 

ВИСТУПИЛИ:

Леся КАГДІНА, фахівець Казанківського ІРЦ, яка звернула увагу присутніх, що при  прийнятті рішення щодо цього питання, педагогам слід звернути увагу на наступні аспекти при визначенні потреби в продовженні тривалості здобуття освіти для учня з особливими освітніми потребами:

  1. Академічний прогрес:
    • Ретельно оцінюйте успішність учня у засвоєнні навчального матеріалу.
    • Визначте, чи потрібен додатковий час для повторення і закріплення знань.
  2. Індивідуальний підхід:
    • Враховуйте індивідуальні особливості учня, його сильні та слабкі сторони.
    • Впроваджуйте диференційовані методи навчання, які відповідають його потребам.
  3. Соціальна адаптація:
    • Оцінюйте, наскільки учень інтегрований в шкільне середовище і взаємодіє з однокласниками.
    • Розглядайте можливості для покращення соціальної взаємодії та адаптації.
  4. Психоемоційний стан:
    • Звертайте увагу на емоційний стан учня, його рівень стресу та мотивацію до навчання.
    • Враховуйте, чи може додатковий рік допомогти зменшити стрес і покращити емоційний комфорт.
  5. Співпраця з батьками та фахівцями:
    • Регулярно спілкуйтеся з батьками учня, отримуйте їхню зворотну інформацію.
    • Співпрацюйте з психологами, логопедами, спеціальними педагогами та іншими фахівцями для комплексного аналізу потреб учня.
  6. Розвиток навичок та компетенцій:
    • Оцінюйте прогрес у розвитку ключових навичок, необхідних для подальшого навчання та життя.
    • Працюйте над розвитком комунікативних, соціальних та академічних компетенцій.
  7. Адаптація навчального плану:
    • Переглядайте і коригуйте навчальні програми відповідно до потреб учня.
    • Враховуйте можливість використання додаткових навчальних матеріалів та технологій для підтримки навчання.
  8. Регулярний моніторинг:
    • Впроваджуйте систематичний моніторинг прогресу учня.
    • Регулярно переглядайте та коригуйте індивідуальний навчальний план відповідно до досягнень і потреб учня.

  Педагогам важливо бути уважними та чуйними до потреб учня з особливими освітніми потребами, забезпечуючи йому належні умови для навчання і розвитку.

  Зазначила, що поступовий прогрес досягнень розвитку дитини  видно, тому слід вважати дієвими методи навчання, які використовують педагоги. Також рекомендовано фахівчинею, перед початком наступного навчального року, під час зустрічі з дитиною в ІРЦ, розглянути питання зміни рівня підтримки (з 4 на 5). Доцільності потреби в продовженні тривалості здобуття освіти на один навчальний рік не вбачає.

 

УХВАЛИЛИ:

 

  1. Взяти до відома інформацію та рекомендації фахівця ІРЦ.
  2. Потребу в продовженні тривалості здобуття освіти на один навчальний рік вважати недоцільною.

 

 

 

ГОЛОСУВАЛИ:

 

  « За» - 9         « Проти»  - 0            «Утримались» - 0

 

 Голова засідання:                                            __________     Тетяна ГРИШКОВА

 

 Секретарка  засідання:                             ____________  Людмила ВЛОЩИНСЬКА             

 

 

12.06. 2024р.

 

docx
Додано
12 липня
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку