Протокол оцінки потреб учня з ООП

Про матеріал
У матеріалі зазначено рекомендований орієнтовний перелік потреб дитини з ООП
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ
оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти

Дата    15.09.2023 року

Назва закладу освіти  _______________ ліцей   _________________ с/ради

Клас 3

Прізвище, власне ім’я, по батькові  учня, який проходить оцінку

00000000000000000

Сфера

Опис

Потреба в підтримці

Поведінкова

Емоційний фон позитивний, радіє успіхам. На контакт іде добре. Адекватно реагує на емоційний тон оточуючих. Приймає та використовує допомогу дорослого. Спостерігається імпульсивність, порушення правил поведінки у дитячому колективі в зв`язку з незрілістю емоційно-вольової сфери.Недостатній рівень розвитку довільності дій.  Швидко втомлюється.

Потреба у психолого-педагогічному супроводі

Комунікативна

  У контакт вступає поступово, поводить себе вільно. Проявляє зацікавленість у співпраці з дорослими та дітьми. Виникають труднощі на етапі формування соціальних зв'язків у групі однолітків.

  Необхідно розвивати здатність проявляти власну ініціативу соціально прийнятними методами, встановлювати контакти з дорослими та однолітками соціально прийнятними способами.
 

Потреба у психолого-корекційній підтримці

Емоційно-вольова

Сприйняття довільне. Частковий рівень розвитку мисленнєвих процесів. Мислення наочно-дійове.  Середній рівень розвитку короткочасної механічної пам’яті.

Добре сприймає слухові вказівки.Розуміє мову жестів. Використовує допомогу у повному обсязі. Спостерігається емоційна нестабільність. Дії імпульсивні, диктуються власним бажанням.Настрій привітний, позитивний.

Потреба у психолого-корекційній підтримці

Опанування освітньої програми відповідного року навчання:

читання та розуміння прочитаного

математична грамотність, письмо

Не читає. Уважно слухає та частково  розуміє текст. Не володіє математичною грамотністю відповідно року навчання. Частково визначає геометричні форми предметів, ознайомлений зі знаками «більше-менше».

Прописує за зразком та за допомогою асистента коло, лінії, літери, цифри, знаки.

Літери знає вибірково, не читає, лише вигукує склади, звуки.Списує склади з двох літер, та друкує їх за допомогою кольорових крапочок.

 

Потреба у корекційно-розвиткових заняттях

Мовленнєва:

спілкування державною мовою

висловлення та відстоювання власної думки

Низький рівень розвитку фонематичних процесів. Словниковий запас не відповідає віковій нормі. Граматична компетенція сформована частково.  Не вміє розпочинати розмову, але підтримує її жестами. Розмову веде за допомогою жестів. Сформовані графо-моторні навички. Дотримується мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування за допомогою жестів (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням).

Потреба у психолого-корекційній підтримці

Загальна характеристика

Загальний рівень розвитку пізнавальних процесів дитини не відповідає нормам вікового розвитку дітей. Психічні процеси формуються нерівномірно. Когнітивна сфера дитини на низькому рівні розвитку. Потребує у чергуванні періоду роботи та відпочинку. Володіє основними рухами (ходьба, біг, стрибки). Повторює за педагогом символічні та смислові рухи. Навички самообслуговування сформовані в межах наявних психо-фізичних можливостей. Увага – нестійка, часто відволікається на сторонні подразники. Активне мовлення відсутнє. Потребує постійного унаочнення та супроводу жестом. Вольова сфера: розвиток знижений. Потребує підтримки з боку дорослого, позитивного підкріплення. Потребує додаткової мотивації та заохочення, зосередження уваги на завданні.

 

Необхідність підтримки четвертого рівня :

так

ні

Командою супроводу прийнято рішення у 2023-2024 н.р. дотримуватись рекомендацій _____________ ІРЦ, зазначених у Висновку комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи від 30.09.2022 р.

Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)

Посада

Підпис

 

Директорка

 

 

Заступниця директорки  з НВР

 

 

Фахівець-консультант ІРЦ (психолог)

 

 

Класна керівниця 3 класу

 

 

Ассистент вчительки

 

 

Вчителька англійської мови

 

 

Вчителька музичного мистецтва

 

 

Вчитель фізичної культури

 

 

психолог

 

 

логопед

 

 

Сестра медична

 

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учня _________________________

 

Дата    15.09. 2023 р.                                    Підпис _____________________  

 

 

 

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку