ПРОТОКОЛ
оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти
Дата 15.09.2023 року
Назва закладу освіти _______________ ліцей _________________ с/ради
Клас 3
Прізвище, власне ім’я, по батькові учня, який проходить оцінку
00000000000000000
Сфера |
Опис |
Потреба в підтримці |
Поведінкова |
Емоційний фон позитивний, радіє успіхам. На контакт іде добре. Адекватно реагує на емоційний тон оточуючих. Приймає та використовує допомогу дорослого. Спостерігається імпульсивність, порушення правил поведінки у дитячому колективі в зв`язку з незрілістю емоційно-вольової сфери.Недостатній рівень розвитку довільності дій. Швидко втомлюється. |
Потреба у психолого-педагогічному супроводі |
Комунікативна |
У контакт вступає поступово, поводить себе вільно. Проявляє зацікавленість у співпраці з дорослими та дітьми. Виникають труднощі на етапі формування соціальних зв'язків у групі однолітків.
Необхідно розвивати здатність проявляти власну ініціативу соціально прийнятними методами, встановлювати контакти з дорослими та однолітками соціально прийнятними способами. |
Потреба у психолого-корекційній підтримці |
Емоційно-вольова |
Сприйняття довільне. Частковий рівень розвитку мисленнєвих процесів. Мислення наочно-дійове. Середній рівень розвитку короткочасної механічної пам’яті. Добре сприймає слухові вказівки.Розуміє мову жестів. Використовує допомогу у повному обсязі. Спостерігається емоційна нестабільність. Дії імпульсивні, диктуються власним бажанням.Настрій привітний, позитивний. |
Потреба у психолого-корекційній підтримці |
Опанування освітньої програми відповідного року навчання: читання та розуміння прочитаного математична грамотність, письмо |
Не читає. Уважно слухає та частково розуміє текст. Не володіє математичною грамотністю відповідно року навчання. Частково визначає геометричні форми предметів, ознайомлений зі знаками «більше-менше». Прописує за зразком та за допомогою асистента коло, лінії, літери, цифри, знаки. Літери знає вибірково, не читає, лише вигукує склади, звуки.Списує склади з двох літер, та друкує їх за допомогою кольорових крапочок.
|
Потреба у корекційно-розвиткових заняттях |
Мовленнєва: спілкування державною мовою висловлення та відстоювання власної думки |
Низький рівень розвитку фонематичних процесів. Словниковий запас не відповідає віковій нормі. Граматична компетенція сформована частково. Не вміє розпочинати розмову, але підтримує її жестами. Розмову веде за допомогою жестів. Сформовані графо-моторні навички. Дотримується мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування за допомогою жестів (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням). |
Потреба у психолого-корекційній підтримці |
Загальна характеристика
Загальний рівень розвитку пізнавальних процесів дитини не відповідає нормам вікового розвитку дітей. Психічні процеси формуються нерівномірно. Когнітивна сфера дитини на низькому рівні розвитку. Потребує у чергуванні періоду роботи та відпочинку. Володіє основними рухами (ходьба, біг, стрибки). Повторює за педагогом символічні та смислові рухи. Навички самообслуговування сформовані в межах наявних психо-фізичних можливостей. Увага – нестійка, часто відволікається на сторонні подразники. Активне мовлення відсутнє. Потребує постійного унаочнення та супроводу жестом. Вольова сфера: розвиток знижений. Потребує підтримки з боку дорослого, позитивного підкріплення. Потребує додаткової мотивації та заохочення, зосередження уваги на завданні.
Необхідність підтримки четвертого рівня :
так
ні
Командою супроводу прийнято рішення у 2023-2024 н.р. дотримуватись рекомендацій _____________ ІРЦ, зазначених у Висновку комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи від 30.09.2022 р.
Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
|
Директорка |
|
|
Заступниця директорки з НВР |
|
|
Фахівець-консультант ІРЦ (психолог) |
|
|
Класна керівниця 3 класу |
|
|
Ассистент вчительки |
|
|
Вчителька англійської мови |
|
|
Вчителька музичного мистецтва |
|
|
Вчитель фізичної культури |
|
|
психолог |
|
|
логопед |
|
|
Сестра медична |
|
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учня _________________________
Дата 15.09. 2023 р. Підпис _____________________