Зразок ІПР дитини з ООП

Про матеріал
Зразок індивідуальної програми розвитку дитини з ООП, 2 клас, другий рівень підтримки. Програма складена з урахуванням нового зразка ІПР.
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

1.Період виконання   01.09.2023 р.- 31.05.2024 р.

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності_________________________

дата народження  ______________________________

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень   

___________________________________________________

рік навчання  другий

клас навчання    2-

контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку                                            ____________________________________

 

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

 Фізичний розвиток в межах норми.  Навички самообслуговування та особистої гігієни сформовані. 

Уміє легко та невимушено встановлювати контакти.

 Володіє правилами поведінки в соціумі, але часто  порушує їх.

Сприйнятливість пам’яті середня, переважає зорова пам’ять.

Спостерігається нестійкість уваги, знижена її концентрація та розподіл, обсяг та вибірковість; недосконалість гальмівних механізмів, підвищена збудливість. 

   Знає  про себе і про навколишній світ; про властивості предметів: квіти, дерева, фрукти, овочі. Розрізняє фігури за розміром, кольором, формою; пори року за основними ознаками.

Має розвинена уяву.

Володіє високою пізнавальною активністю.  Програмовий матеріал засвоює добре.

Здатна класифікувати предмети, об’єкти природи;встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати, робити узагальнення, висновки.

 Уміє працювати за зразком та без нього.

Засвоїла навички роботи з папером, пластиліном, ножицями, фарбами.

Має постійний інтерес до співпраці з дорослими та однолітками.

Розуміє звернене мовлення. Ініціює спілкування з однолітками, підтримує діалог.

Через нестійкість та зниження концентрації уваги може відмовитися від виконання завдання.

 

 

 

 

 

Емоційні реакції  не завжди адекватні ситуації.

Планування власної діяльності не має.

Наявні соціальноадаптаційні труднощі легкого ступеня:

                    має труднощі у вербалізації своїх емоцій;

                    підвищена вразливість в контактах.

                інтерес до навчання нестійкий (потребує заохочення та мотивації);

 

 

Наявні функціональні (мовленнєві) труднощі:

 

                    частково порушена звуковимова та складова структура слова.

                    Часткове лексико-граматичне недорозвинення мовлення.

 

 

Працювати  над:

      корекцією звуковимови;

      всебічним розвитком дитини;

      ліквідацією недоліків в оволодінні лексикою та граматикою;

Учити:

      дотримуватися правил та норм поведінки

      розподіляти увагу;

      переключати увагу з одного обєкта на інший;

      утримувати в пам’яті словесні інструкції;

      розуміти послідовність подій.

Розвивати:

      емоційно-вольову  сферу;

      навички самооцінювання;

      фонематичний слух;

      слухове сприймання;

                 артикуляційну моторику та мовне дихання;

увагу;

      пам'ять;

Формувати:

      граматичну складову мовлення;

      звязне мовлення,;

Вчити:

                 розподіляти увагу;

       

 

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

 перший рівень підтримки;

 другий рівень підтримки;

 третій рівень підтримки;

 четвертий рівень підтримки;

 п’ятий рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

 

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

доступність

Ні

 

освітлення

ні

 

рівень шуму

Ні

 

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

Так

Іноді відвідування ресурсної кімнати.

Психолого-педагогічна адаптація:

використання візуального розкладу

Так

Розроблення та дотримання правил поведінки в закладі освіти та вдома.

збільшення часу на виконання завдань

Ні

 

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

Так

Нагадування, навідне питання при виконанні завдань, які викликають труднощі.

руховий режим

Так

Чергування видів діяльності, фізкультхвилинки, релаксаційні вправи

використання заохочень

Так

Словесне заохочення, наліпки

використання засобів для концентрації уваги

Так

Настільні ігри, таблиця Шульте; концентрація уваги за допомогою вказівного жесту та словесної вказівки.

інше

 

 

Адаптація навчального матеріалу:

картки-підказки, картки-інструкції

Ні

 

Засоби альтернативної комунікації

Ні

 

інше

 

 

Модифікація:

скорочення змісту навчального предмета

Ні

 

зниження вимог для виконання завдань

Ні

 

інше

 

 

 

3) потреба у використанні:

 жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

 шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з практичним психологом, учителем-логопедом.

 так

 ні

5) потреба в консультації з:

 фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

 фахівцями спеціальних закладів освіти;

 іншими фахівцями ____________________________________________________

6) наявність індивідуального навчального плану:

 так

 ні.

У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Корекція розвитку мовлення

Учитель-логопед (ПІБ)

Логопед. каб.

Пн. 16.00 -16.25

 

Корекція та розвиток психофізичних функцій

Практичний психолог (ПІБ)

Каб. психолога

Ср. 12.50 -12.15

6. Навчання:

за розкладом класу;

 за адаптованим розкладом з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:

 за модифікованим розкладом.

 

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

 так

 ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

 батьки: _____________________________________________________________

 інші законні представники_____________________________________________

 уповноважена батьками особа _________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,

__________________________________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)

 соціальний робітник

___________________________________________________________________________ 
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

 адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

 підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

так (картки-підказки, алфавіт з рукописними і друкованими літерами)

 ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):

9. Потреба в розумному пристосуванні:

 так, зазначити яка:

 ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

 адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

 використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

 використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

 адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації  (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);

 інше (відповідно до критеріїв оцінювання ЗЗСО)

11. Потреба у продовженні строків навчання:

 так

ні.

12. Додаткові напрями роботи:

За сферами розвитку

 Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

 

 

 

Розвиток фізичних здібностей

Удосконалювати : координацію рухів; статичну та динамічну рівноваги. Тренувати швидкість переключення з одного руху на інший. Продовжувати розвиток дрібної моторики

Підвищиться рівень розвитку дрібної моторики та зазначених фізичних показників і навичок.

 

Розвиток мовленнєвої сфери

Розвивати всі сторони мовлення: збагачувати активний та пасивний словники, вчити узгоджувати лексико-граматичні категорії, правильно вимовляти звуки й звукосполучення

Підвищаться всі якісні показники мовлення.

Розшириться словниковий запас.

Підвищиться рівень узгодження лексико-граматичних категорій.

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

Формувати та коригувати психофізичні функції.

Розвивати емоційно-вольову регуляцію поведінки та особистісні якості.

Сформуються навички самооцінювання, вміння визначати свої сильні та слабкі сторони;

Розвинуться потреби в отриманні нових емоційних та сенсорних вражень;

Навчиться переносити навички з однієї ситуації на іншу;

Навчиться виконувати завдання за вказівкою.

 

Розвиток соціальної сфери

Формувати зосередженість, цілеспрямованість, навички активного включення в конструктивну спільну діяльність.

Допомагати дитині в соціальній адаптації. Розвивати відчуття відповідальності.

Вчити дотримуватись правил та норм поведінки.

Розвиток відчуття відповідальності та стійкості

 

Підвищиться рівень навичок соціальної взаємодії з однолітками та дорослими.

 

 

Подолання навчальних труднощів

Працювати над осмисленням навчального матеріалу і можливістю застосовувати нові знання за аналогією.

Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності.

 

 

13.  Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

 

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)

Посада

Підпис

 

Заступник директора з навчально-виховної  роботи

 

 

Класовод

 

 

Асистент

 

 

Учитель англійської мови

 

 

Учитель інформатики

 

 

Учитель музичного мистецтва

 

 

Практичний психолог

 

 

Соціальний педагог

 

 

Вчитель-логопед

 

 

 

 

 

Фахівець (консультант) ІРЦ

 

 

Фахівець (консультант) ІРЦ

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня: (зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)

_______________________--------------------------------------------------

 

підпис ___________________________  дата  __________________________

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку