Портфоліо вчителя математики

Про матеріал
Портфоліо вчителя математики містить презентацію для атестації педагогічних працівників . Проблем над якою працював вчитель протягом атестаційного періоду "Впровадження інноваційних технологій для розвитку пізнавальної діяльності на уроках математики". Подані матеріали містять фото ппроведених уроків, сертифікати підвищення кваліфікації, нагороди учнів .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо вчителя математики Бобровицького ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 Полтавець. Світлани. Олександрівни

Номер слайду 2

Дата народження10 березня 1970 р. Освіта. Повна вища,Харківський державний педагогічний інститут імені Г. С. Сковороди, 1994 р. Посада. Вчитель математики. Кваліфікаційна категоріяспеціаліст Спеціальність. Вчитель математики і інформатики і обчислювальної техніки. Загальний педагогічний стаж: 7 років. Відомості про себе

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Життєве кредо. Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!

Номер слайду 5

Педагогічне кредо Для того, щоб навчати інших, треба вчитися самому; щоб виховувати інших, треба починати з себе; щоб розвивати інших, самому потрібно постійно розвиватись.

Номер слайду 6

Проблема, над якою працюю: Впровадження інноваційних технологій для розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках математики

Номер слайду 7

Очікуванні результати: Вчитель: Дати учневі не лише набір навичок і знань з предмета, а сформувати особистість, готову до творчої діяльностіНамагатися створювати мотивацію для пошуку математичних знань, бо вони розвивають в учня цікавість і тільки тоді дитина буде займатись самоосвітою. Творчий, відчуває свою успішність, потрібність, інтелектуальну спроможність, формується як особистість. Учень:

Номер слайду 8

Правила педагогічної майстерності

Номер слайду 9

Шляхи реалізації педагогічної проблеми. Вивчення науково-методичної літератури. Ознайомлення з перспективним досвідом Апробація нових форм і видів роботи на уроках. Моніторинг результативності впровадження інноваційних методівІндивідуальна робота з учнями. Позакласна робота. Участь у конференціях

Номер слайду 10

Найбільш ефективними засобами, які сприяють формуванню пізнавальної діяльності є сучасні педагогічні інноваційні технології. Сприятливим середовищем для реалізації цього завдання є навчально-виховний процес, серед інших – уроки математики.

Номер слайду 11

Інновації (італ. innovatione — новина, нововведення) - нові форми організації праці та управління, нові види технологій. Інноваційні педагогічні технології як процес - це «цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів» (І. Дичківська).

Номер слайду 12

Номер слайду 13

ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯВисокий рівень засвоєння знань. Можливість проконтролювати рівень засвоєння знань учнів. Учитель має змогу розкритись як організатор, консультант. Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективіУчень і вчитель рівноправні суб’єкти навчання Розширюються пізнавальні можливості учнястворити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність

Номер слайду 14

“Дискусія”, “Експрес-опитування” Актуалізація опорних знань:-урок-гра-вікторини;-кросворди, ребуси;- “Пошук інформації” (робота в групах”На уроці я: дізнався…, зрозумів…, навчився…, я змінив своє ставлення до…, на наступному уроці я хочу…”Знайди помилку”, “Мозковий штурм”Рефлексія: Формування і закріплення нових знань та вмінь: Мотивація:Інтерактивні технології на різних етапах уроку

Номер слайду 15

Ігрові технології навчання Розшифруй слово. Дидактичні картки. Знайди пару «Так чи ні?» Навчання здійснюється у процесі включення учня в навчальну гру (ігрове моделювання явищ, "проживання" ситуації).

Номер слайду 16

Моніторинг навчальних досягнень

Номер слайду 17

Технологія розвитку критичного мислення. Що ж таке критичне мислення? Це процес аналізу, синтезування й обґрунтовування оцінки достовірності інформації; властивість сприймати ситуацію глобально, знаходити причини і альтернативи; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані результати і приймати зважені рішення. Методи та прийоми розвитку критичного мислення: Робота в парах. Асоціативний кущ ( командна робота)

Номер слайду 18

Позитивні результати використання інноваційних технологій

Номер слайду 19

Підвищення кваліфікації2022 рік “ НУШ: базова середня освіта”, 30 годин

Номер слайду 20

Підвищення кваліфікаціїОнлайн курс “Освітні інструменти критичного мислення”, 60 годин Онлайн курс “Впровадження інновацій в школах”, 60 годин

Номер слайду 21

Сертифікати про участь у курсах підвищення кваліфікації . Всього 270 годин“ Розумію: курс з психологічно - емоційної підтримки “, 30 годин“ Школа для всіх ”, курс щодо організації інклюзивного освітнього середовища, 30 годин

Номер слайду 22

Досягнення учнів

Номер слайду 23

Уроки математики

Номер слайду 24

Коли внести в урок «цікавинку», тобто активізувати учнів до навчання, пробудити інтерес – то і результат буде якіснішим.

pptx
Додано
19 лютого
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку