ПРОТОКОЛ №4
засідання команди супроводу дитини
з особливими освітніми потребами,
учня 3 класу _____________,
для якого організовано інклюзивне навчання
26 січня 2022 року
Присутні: 10 чоловік
___________ заступник директора з навчально-виховної роботи;
___________ фахівець (консультант) ІРЦ;
___________ класний керівник 3 класу;
___________практичний психолог;
___________ асистент учителя;
___________ учитель - дефектолог;
___________ соціальний педагог;
Вчителі-предметники 3 класу:
___________ учитель інформатики;
___________ учитель музичного мистецтв;
___________ мати.
Порядок денний:
1. Про корекцію ІПР відповідно ПОСТАНОВИ №957 від 15.09.2021року.
2. Про ознайомлення з результатами психодіагностики.
3. Про аналіз успіхів дитини, визначення, наскільки ефективним є навчальний план.
4. Взаємний обмін інформацією, щодо ефективності навчання, з батьками учня.
5. Про ознайомлення з відомостями про прогрес учня.
1. Слухали:
___________ фахівець (консультант) ІРЦ, яка ознайомила всіх присутніх з Постановою КМУ від 17 вересня 2021 року «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», і роз’яснила учасникам команди психолого-педагогічного супроводу зміни які внесено Постановою до ІПР і тонкощі її оформлення.
___________ пояснила, що відповідно рівня підтримки учня з ООП потрібно ставити цілі та очікувані результати, кожен пункт має відповідати потребам і можливостям учня.
Виступили:
___________ заступник директора з навчально-виховної роботи, яка пояснила всім присутнім, що згідно Постанови учень з особливими освітніми потребами відвідує уроки згідно розкладу класу і корекційно - розвиткові заняття, 6 годин на тиждень, згідно додаткового розкладу.
Ухвалили:
1.1. За потреби корегувати ІПР у відповідності з Постановою КМУ від 17 вересня 2021 року , згідно потреб і можливостей учня.
2.Слухали:
Практичного психолога ___________ яка ознайомила присутніх з результатами моніторингу розвитку учня 3 класу ___________.
___________ зазначила, що в роботі з учнем переважає візуальне сприйняття. Словниковий запас обмежений, розуміє короткі чіткі інструкції.
___________ відкритий до спілкування з ровесниками, легко встановлює контакт. Позитивно відноситься до школи, навчається бо мама змушує. Переважає позитивний емоційний стан, здатний регулювати власну поведінку. Самооцінка на високому рівні
Практичний психолог, запропонувала усім членам команди психолого-педагогічного супроводу ___________, працювати над комплексним розвитком пізнавальних процесів. Формувати аналітико-синтетичні операції.
Навчати способам зняття скутості, формувати позитивне ставлення до власного «Я». Сприяти формуванню вольової саморегуляції.
Виступили:
___________ учитель-дефектолог, яка підтримала виступаючу і наголосила, що потрібно формувати та розвивати навички активної взаємодії з ровесниками. Вчити долати сором’язливість в ситуаціях участі учня в групових формах роботи.
Ухвалили:
2.1. Практичному психологу продовжити роботу з розвитку пізнавальних процесів, розширення словникового запасу. Формувати та розвивати навички активної взаємодії з ровесниками.
2.2. Членам команди психолого-педагогічного супроводу ___________ працювати над розвитком пізнавальних процесів і формувати аналітико-синтетичні операції. Сприяти формуванню вольової саморегуляції. Формувати та розвивати навички активної взаємодії з ровесниками. Вчити долати сором’язливість в групових формах роботи.
2.3. Батькам учня, стежити за режимом дня сина, не допускати психотравмуючих ситуацій, працювати над розширенням словникового запасу, світогляду, допомагати під час виконання домашніх завдань, тісно співпрацювати з класним керівником і асистентом учителя.
3. Слухали:
___________ класного керівника 3 класу, яка проаналізувала роботу учня протягом І семестру. ___________ зазначила, що адаптація навчальної програми у І семестрі виявила такі результати: учень пише розбірливо, дотримується правил оформлення письмових робіт і ведення зошитів, пише початок речення і власні назви з великої букви, правильно робить переніс слів. Списує слова, словосполучення, речення, рукописні та друковані тексти. Під диктовку пише з допомогою асистента вчителя. Розуміє елементи фактичного змісту у розповіді вчителя. Читає цілими словами пропускаючи деякі звуки. Частково розуміє зміст прочитаного, орієнтується на знайомі слова. Збільшує, зменшує та порівнює числа в межах 1000, знаходить невідомі компоненти при діях множення та ділення. З допомогою аналізує текст задачі, самостійно розв’язує задачу та пояснює вибір певної дії.
___________ зазначила, що першочерговим завданням для подальшого розвитку дитини є постійний контроль з боку батьків, регулярне виконання домашніх завдань, збільшення обсягу матеріалу і часу для удосконалення навичок читання.
Виступили:
___________ асистент вчителя, яка доповнила виступ класного керівника, щодо навчальних досягнень ___________ і зазначила, що для успішного виконання завдання треба збільшення часу, використання зручних форм роботи відповідно до потреб; використання доступних форм викладу інформації, використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час уроку.
Ухвалили:
3.1. Батькам учня, здійснювати постійний контроль за виконанням учнем домашніх завдань, заохочувати до читання творів.
3.2. Членам команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП, продовжити роботу по адаптації програми з урахуванням досягнень учня у навчальній діяльності, своєчасно проводити корекцію педагогічного впливу на особистість дитини, його поведінку і відношення до навчального середовища, враховувати в навчально-виховному процесі характерні для учня можливості і фактори компенсації, використовувати їх в корекційній діяльності.
3.3. Продовжувати роботу над розвитком психічних процесів, а саме: уваги, пам’яті, мислення, уяви, розширення і збагачення словника, розвитком емоційно-вольової сфери.
4. Слухали:
___________ керівника команди психолого-педагогічного супроводу, яка наголосила, що основним завданням інклюзивної освіти в закладі є створення всіх необхідних умов для розвитку дитини з ООП в освітньому середовищі. ___________ зазначила, що цьому надається належна увага з боку адміністрації закладу, команди психолого-педагогічного супроводу. Але для повноцінного розвитку дитини важливе місце займає тісна взаємодія між навчальним закладом та родиною, котрі як партнери мають спільну мету – забезпечити прогресивний розвиток дитини.
Виступили:
___________ вчитель інформатики, яка підтримала виступаючу і зазначила, що виховання та навчання дитини з особливими потребами – це довготривалий, інколи непростий процес, що потребує уміння, терпіння, знання як педагогів так і батьків. ___________ порадила батькам та колегам у взаєминах з дитиною з ООП не допускати «вседозволеності», чітко визначати і обговорювати, що можна, а чого не можна робити вдома та у навчальному закладі. Для підняття самооцінки, віри дитини в свої можливості – хвалити її за успіхи і досягнення, навіть самі незначні. Батькам, учитель, порадила тісно співпрацювати з класним керівником, своєчасно виконувати побажання і завдання усіх членів команди психолого-педагогічного супроводу.
Ухвалили:
4.1. Батьками та членами команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП продовжити роботу по взаємообміну інформацією щодо ефективності навчання учня з метою покращення навчальних показників дитини.
5.Слухали:
___________ асистент учителя, яка ознайомила присутніх з прогресом учня. ___________ повідомила, що прогрес спостерігається з усіх предметів, з початку першого семестру Дмитро став читати поскладово і цілими словами. Працює в одному темпі з усім класом. Дотримується правил культури поведінки, гігієни та техніки безпеки користування художнім і канцелярським приладдям під час виконання завдань на уроці. Важливу роль в прогресі відіграють заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання.
Виступили:
___________, учитель музичного мистецтва, яка погодилась із словами виступаючої і додала, що за семестр навчання дійсно спостерігається прогрес, як у навчанні так і в емоційно-вольовій сфері.
___________ фахівець ІРЦ, нагадала про важливість співпраці всіх учасників команди супроводу, робота команди супроводу повинна бути чіткою і злагодженою.
Ухвалили:
5.1. Команді психолого–педагогічного супроводу, продовжити працювати з ІПР, корегувати її в разі необхідності.
5.2. Продовжувати всі розвиваючі і навчальні заняття для закріплення і покращення результатів.
5.3. Членам команди психолого – педагогічного супроводу, продовжити проводити роз’яснювальну роботу з батьками дитини з ООП.
Голова засідання Людмила ___________
Секретар Тетяна ___________