Протокол засІдання КППС

Про матеріал
зразок протокола засідання команди психолого-педагогічного супроводу учениці 6-А класу ____________________________ (за новими стандартами та вимогами) від 12.01.2022 р. село Дельжилер
Перегляд файлу

Протокол № 1

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

учениці 6-А класу ____________________________

 

від 12.01.2021 р.                                                              село Дельжилер                   

  

Присутні:

Голова засідання – Волканова С.Г., заступник  директора з НВР

Секретар засідання –  Златова Н.В., ассистент  вчителя, вчитель біологіі

 

Члени команди ППС:

Тодорова С.І, директор ЗЗСО

Евчева Н.В. фахівець ІРЦ

Гайдаржи К.О.. класний керівник, вчитель укр..мови та літ.

Кічук Л.І., вчитель зарубіжної літ.

Кравченко А.М., практичний психолог

Міхова Т.В., вчитель англійської мови та корекційний педагогг (надавач КРЗ)

Стоянова В.І., вчитель болгарської мови

Місержи О.К., вчитель інформатики

Місержи М.В., вчитель  історії та географії

Велева Н.І., вчитель математики

Стоянов О.М., вчитель образотворчого мистецтва:

Базан К.А., вчитель труд. навчання, ОБЖ та ЛФК 

Петкова С.М., вчитель музики

Ченкова О.Г.,  соціальний педагог

Узун В.М.,  вчитель логопед-дефектолог (надавач КРЗ)

Чулак Н.М., медсестра

 _________   мати дитини

Відсутні: немає

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

  1. Обговорення  законодавчих змін в сфері інклюзивної освіти.
  2. Обговорення результатів моніторингу та динаміки розвитку, шляхів реалізації індивідульної програми розвитку учениці 6-А класу  _______________ на ІІ семестр 2021/2022 навчального року.
  3. Визначення рівня підтримки в освітньому процесі відповідно до особливих освітніх потреб дитини під час інклюзивного навчання в закладі освіти для Луговської Станіслави.

 

1.СЛУХАЛИ:

 

  1. Фахівця ІРЦ, Евчеву Н.В.., яка повідомила:
  • про набуття чинності з 01.01.2022 року Постанови КМУ від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» та необхідність приведення до норм чинного законодавства системи психолого – педагогічного супроводу дитини з ООП із врахуванням потенційних можливостей, потреб, розумного пристосування освітнього процесу;
  • про існуючі рівні підтримки в освітньому процесі у закладах загальної середньої освіти, особливості їх визначення, яка наголосила про важливість забезпечення дітей корекційно-розвитковими заняттями відповідно до умов Постанови від 14 лютого 2017 р. № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», а за відсутності кадрового забезпечення, обов'язкове включення корекційно-розвиткового складника під час викладання основного змісту матеріалу з кожного предмета, що може узгоджуватись з кваліфікованим на те фахівцем ІРЦ, з урахуванням систематичного використання ресурсів команди психолого-педагогічного супроводу,  у тому числі включення умов додаткової індивідуальної роботи з учнем відповідно до предмету, інтересів та можливостей із використанням інклюзивних міжкласних груп для вивчення певного напрямку.

      Рекомендувала, під час створення ІПР в новій редакції, керуватися Наказом 23.04.2018 № 414 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 р. за № 582/32034 Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти, для визначення необхідності забезпечення індивідуальними засобами навчання учениці.

        Запропонувала визначити категорії особливих освітніх потреб (труднощів), їх ступінь прояву та рівень підтримки. Підсумок роботи команди психолого-педагогічного супроводу викласти індивідуальну програми розвитку в новій редакції, яку необхідно завантажити в особистий кабінет АС ІРЦ закладу освіти із сканованою копією протоколу з визначеним рівнем підтримки учениці 6-А класу _____________________________.

 

 

УХВАЛИЛИ:

 

  1. Продовжувати працювати командою психолого-педагогічного супроводу та реалізовувати освітню траєкторію відповідно до реальних потреб дитини під час освітнього процесу та підтримувати тісну співпрацю з фахівцями  інклюзивно-ресурсного центру.
  2. Визначити категорії особливих освітніх потреб  (труднощів) із зазначенням ступеню прояву та рівня підтримки.
  3. За підсумками засідання видати в новій редакції індивідуальну програму розвитку відповідно до норм чинного законодавства.
  4. Провести роботу щодо завантаження ІПР та протоколу із визначеним рівнем підтримки (скановану копію) в систему АС ІРЦ (кабінет директора закладу освіти) За необхідності, в будь який момент ініціювати перегляд, доповнення, зміни індивідуальної програми розвитку будь ким із складу команди психолого-педагогічного супроводу, шляхом проведення спостережень за діяльністю дитини в освітньому процесі, виконання умов ІПР та норм чинного законодавства під час інклюзивного навчання із постійним залученням фахівців ІРЦ.

 

 

  1. СЛУХАЛИ:

 

  1. Волканову С.Г., заступника директора з НВР, яка розповіла про особливості організації освітнього процесу для учениці  6-А класу__________________________________. Освітній процес для даної учениці організовано відповідно до наказу КЗ «Дмитрівський ЗЗСО I-III ст..» від 30.08.2021 року № 107-ОД.  За висновком про комплексну психолого–педагогічну  оцінку розвитку дитини  № 31 ІРЦ -85266/2019/36180 виданий комунальною установою «Інклюзивно-ресурсний центр» Татарбунарської міської ради  Одеської області від 18.06.2019 р за категорією освітніх потреб (особа з тяжким порушенням мовлення). Рекомендована навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з адаптацією в умовах інклюзивного навчання. З метою створення оптимальних умов в організації інклюзивного навчання учня з урахуванням його індивідуальних потреб та можливостей, забезпечення психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, організовано роботу команди психолого-педагогічного супроводу, розроблено та затверджено індивідуальну програму розвитку дитини на 2021-2022 навчальний рік  з адаптацією   предметів.

      Повідомила про те, що з вересня 2021 року ____________________ отримувала корекційно-розвиткові послуги за напрямом:

Корекція розвитку - 1 години на тиждень.

Корекція мовлення - 2 годин на тиждень.

ЛФК - 1 години на тиждень.

Всього - 4  годин на тиждень.

 

 

ВИСТУПИЛИ:

 

  1. Гайдаржи К.О. -  класний керівник  6-А класу та вчитель української мови та літератури, яка ознайомила присутніх із моніторингом навчальних досягнень учениці за перший семестр. На уроках української мови учениця відповідально ставиться до навчання, розповідає правила, наводить приклади, відповідає  на запитання вчителя. Але під час виконання завдань ______________ потребує допомоги асистента вчителя, тому що вона  повільно виконує завдання. Не розумує та плутає як пишеться не з іменниками, не може визначити члени речення: підмет, присудок,о значення, обставина, додаток тільки за допомогою   асистента вчителя. Зовсім не може визначити жіночій, чоловічий та середній рід тільки за допомогою асистента вчителя, хоча тема не складна. Допускає помилки у структуруванні речень, пропускає літери, а іноді і слова, тому що неуважна, не може зосередитися. Виникають труднощі у виконанні багатоетапних словесних інструкцій, при діалогічному та монологічному мовленні. Також не розуміє нові лексичні одиниці. Не може опанувати фонетичний принцип письма. Має труднощі під час письма  особливо під час читання. Домашнє завдання виконують з асистентом вчителя під час індивідуального супроводу,  тому що вона звільнена з уроків фізичної культури. Виконує повільно завдання, тому бажано зменшити обсяг завдань та збільшити час на виконання завдань, робити відпочинок між правами, тому що швидко втомлюється. Не вміє замінити форми одного відмінка на форму іншого. Неправильно вживає відмінково-прийменникових конструкцій: опускає або замінює прийменники.

     На уроках української літератури любить читати,  переказує епізоди з творів, любить вчити вірші напам'ять. Коли розповідає асистент вчителя держить за руку, щоб вона не хвилювалась.  Їй важко висловити свою думку; говорить не те що хоче сказати, а те що легше сказати. Робить необґрунтовані паузи та помилкове прогнозування. Має порушення мовленнєвої  побудови власного висловлювання. Виникають значні труднощі під час усного мовлення, що проявляються у нерозбірливості та монотонності мовлення загалом та призводять до дефіциту у спілкуванні. Також має труднощі в розумінні усних висловлювань та у формуванні власних. Не розуміє складні логіко-граматичні конструкції. 

       Зазначила які цілі було поставлено на І семестр, які технології, спрямовані на досягнення мети застосовувались. Серед позитивних досягнень вчитель відзначила, що дитина вже уважніше сприймає навчальний матеріал, піднімає руку на уроці, але ще необхідно працювати над усними висловлюваннями та  розгорнутими відповідями.

  1. Міхова Т.В. - вчитель англійської мови, яка розповіла про особливості роботи з __________________ на уроках англійської мови. Серед основних цілей – вдосконалення вміння сприймати на слух. Самостійно Стася з важкістю  відтворює почуте. Короткі слова може прочитати, використовуючи зорову пам’ять.  Пише повільно та нерозбірливо Працює в межах своїх можливостей. Не до кінця розуміє про що йдеться мова на уроці. Словникові роботи намагається виконувати, але виникають труднощі через хвилювання, забуває слова та плутає їх.
  2. Базан К.А. -  вчитель трудового навчання, ОБЖ та ЛФК. На уроках з основ здоров'я Станіслава   уважна, старанно виконує завдання та  відповідає на уроках, але їй важко плавно висловлювати власну думку, має труднощі в умінні завершувати розпочату розповідь та вільно виражати свої емоційні переживання. На уроці вона більш впевнено відповідає відчуваючи підтримку асистента вчителя.

     На уроках обслуговуючої праці Станіслава  виконує всі вироби за допомогою асистента вчителя, тому що вона старанно, але повільно виконує. Тому під час уроку обслуговуючої праці дуже відчувається допомога асистента вчителя, який допомагає не тільки __________, а також іншим учням в класі.

  1.  Місержи М.В., вчитель історії та географії.

     На уроках географії ________________ працює старанно. Займається на середньому та достатньому рівні,  плутає країни на карті, наприклад на контурній карті нанесла гори Анди в Африці замість Південної Америки. Не вміє  орієнтуватися на карті , плутає країни та столиці. Їй допомагає асистент вчителя, вона при усної  відповіді  не  хвилюється якщо відчуває підтримку асистента вчителя, тому що має труднощі в голосоутворенні та диханні, які призводять до неправильного функціонування усного мовлення та його розбірливості.

     На уроках історії _____________ працює на середньому і достатньому рівнях. Показує на карті історично-географічні об’єкти давніх народів, але плутає країни на карті, події які відбуваються в кожній країни та не знає і плутає дати. За допомогою асистента вчителя в неї краще виходить, не так хвилюється коли розповідає усно та відчувається більш впевненою, коли поряд знаходиться асистент вчителя, тоді вона може справлятися з психоемоційним напруженням. Їй важко зосередитись. В неї інтонаційна невиразність мовлення,  та порушена мовленнєва логіка побудови висловлювання.

  1. Велева Н.І. - вчитель математики, яка розповіла, що

_________________ на уроках активна, але не завжди виконує домашнє завдання, часто забуває зошит. Має прогалини при множенні та діленні  багато знакових чисел. Виконує завдання в межах вивченого матеріалу  за допомогою асистента вчителя. Розв’язує задачі   частково (переважно в одну , а іноді в дві дії) та за  допомогою асистента, тому що не розуміє зміст задач. В неї відсутній потенціал самостійно активізувати свої можливості. Опанування знань відбувається за активної підтримки,  відчуває труднощі в опануванні  різних способів їх отримання. Допомога асистента вчителя відчувається, тому що в минулому році вона важко розв’язувала приклади, зараз вже разом  з асистентом вчителя вивчили таблицю множення. Домашнє завдання  переважно виконує з асистентом вчителя під час індивідуального супроводу (2 години). Якщо обсяг завдань великий, то не встигають виконати усі завдання з асистентом вчителя, то дома не завжди виконує, якщо не зрозуміла тему уроку.

  1. Златова Н. В. – вчитель біології. На уроках біології працює в міру своїх можливостей. Вміє частково порівнювати та робити висновки, але при усний відповіді дуже хвилюється, починає заїкатися (проявляється логоневроз), їй важко відповідати, напевно тому що не відчуває підтримки асистента вчителя, тобто мене нема поруч, тому намагаюся давати письмові завдання. Має нестійкий інтерес до отримання знань, допитливість. Прагнення до розвитку пізнавальних здібностей та отримання задоволення від інтелектуальної діяльності є поверховими,  та має недостатньо повне усвідомлення поставлених завдань.
  1. Златова Н. В. -  асистент вчителя, яка повідомила, що ______________ подобаються уроки біології, математики, географії, української літератури, трудового навчання. Нелюбимих предметів  - нема. _______________   добра,  спокійна, доброзичлива та  врівноважена дитина. Спостерігається труднощі при розмові та читанні, їй важко розмовляти, особливо коли хвилюється. Списує тексти самостійно, але іноді неуважна, пропускає літери, цифри, тому з'являються  помилки, особливо коли поспішає. Відчувається  значна тривожність, виснаженість, втомлюваність при інтелектуальному та фізичному навантаженні. У дитини спостерігається значне зниження пізнавальної діяльності, активності та продуктивності. Наявна нездатність у пошуку шляхів розв'язку задач, у прагненні до виконання завдань підвищеної складності. Не сформовано вміння ставити цілі, долати труднощі, відсутнє вміння виконувати дію за розгорнутою інструкцією дорослого та відсутня орієнтація на пошук різних способів дії.
  2. Узун В.М. -  вчитель-логопед  (надавача КРЗ), яка довела до відома присутніх, що _____________  вступає в спілкування, може зрозуміло виразити свою думку, поставити питання. Проявляються труднощі у виконанні завдань, що потребують граматичних узагальнень. Фонематичний слух – визнає звук на слух, але на письмі може припуститися помилки. Фонетичний аналіз – визначає місце звука в слові. Треба ії уважно слухати, коли вона говорить. Не перебивати – так вона буде відчувати, що повинна говорити швидше, а це погіршить ситуацію. Продовжувати роботу над диханням, над гучністю мовлення. В процесі роботи з ____________________________ присутні заміни  неправильної звуковимови, їх змішення та переставляння. Загалом особливості проявляються у наявності виражених особливостей темпо-ритмічної складової мовлення, особливостей функціонування усіх ланок усного мовлення, а також когнітивних функцій (сприймання, уваги, пам'ять, уяви, мисленнєвих операцій), які не відповідають  вікової норми. Фонематичне сприймання та фонематичні уявлення, а також звуковий аналіз та синтез у зовнішньому та внутрішньому плані також не відповідають віковій нормі. В роботі з ученицею  були поставлені наступні цілі: вміти відповідати на запитання за змістом прослуханого тексту, вміти ставити питання, розповідати про власні почуття, володіти засобами писемного мовлення, диференціювати голосні та приголосні. Вчитель-логопед підкреслила, що частково прогрес у роботі з ученицєю прослідковується.
  3. Міхова Т.В. -  практичний педагог (надавача КРЗ),  ______________________ старанна  на заняттях. Емоційно-вольова сфера збережена на достатньому рівні, але  спостерігається значне зниження пізнавальної діяльності, активності та продуктивності, сформовані прийоми навчальної діяльності не відповідають віку. Має вузькість мотивів. Емоційно-вольова сфера більш успішна, але є усвідомлення наявності мовленнєвого порушення, обмеження мовленнєвих контактів та зниження мовленнєвої активності під час спілкування в новому оточені. Серед основних цілей в роботі з дитиною відповідно до розвитку емоційно-вольової сфери було  підвищення самооцінки, впевненості у собі, навчити усвідомленню власної гідності. На даний момент _____________ активна на заняттях, іде на контакт, краще висловлюється. Дитина навчилась активно приймати сторонню допомогу. Відмічено стабільну динаміку розвитку вольової сфери, поступовий розвиток когнітивних процесів.
  4.                    ________________ -  мати учениці, яка повідомила про те, що дитина постійно проходить обстеження та періодично отримує курс лікування.  За останній період стан стабільний, особливостей в фізичному розвитку немає, але спостерігається помітне втомлення під час виконання розумових навантажень та погане самопочуття від ліків. З уроків фізичної культури звільнена.

 

 

 УХВАЛИЛИ:

 

  1. Продовжити адаптувати навчальну програму за предметами відповідно до потреб учня, з урахуванням включення корекційно-розвиткового складника під час навчального процесу, обумовленого з корекційними та спеціальними педагогами, що надають корекційні послуги учениці.
  2. В процесі навчання використовувати інноваційні методи та технології для стимулювання і розвитку потенційних можливостей дитини. Спиратися на сильні сторони дитини, працювати над формуванням мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку.  Використовувати допоміжні засоби навчання:   роздатковий матеріал для мотивації; дидактичний матеріал для розвитку логічного мислення; іграшки з розвитку дихальних функцій для тренування дихання; наочні посібники та матеріали, робочі зошити; друковані таблиці для формування та розвитку мовлення; друковані картки з ілюстраціями для формування граматичного ладу мовлення; розвиваючі ігри для логічного та мовленнєвого розвитку. Дидактичні ігри  спрямовані на формування зв’язного мовлення, удосконалення граматичної будови мовлення, активізацію словника, виховання звукової культури мовлення. Допомагає активізувати розумові здібності дитини, її уяву, мислення, пам'ять, увагу, формувати адекватне ставлення до явищ суспільного життя, природи, предметів довкілля, систематизувати та поглиблювати знання.
  3. Продовжувати працювати над сприйманням на слух. Більше приділяти уваги методу глобального читання. Використовувати візуалізацію та зорову пам’ять, як одну з сильних сторін дитини. Включати в корекційно-розвитковий складник вправи на просторове орієнтування.
  4. Інформацію взяти до відома, продовжувати працювати над розвитком та корекцією мовлення за поставленими цілями. Розробити практичному психологу та класному керівнику вправи на просторове орієнтування до предметів навчальної програми для включення корекційно-розвиткового складника під час навчального процесу.
  5. Продовжувати корекційно-розвиткову роботу за зазначеними цілями. Під час освітньої діяльності працювати над труднощами в оволодінні програмовим матеріалом, стимулювати дії дитини до прояву самостійного інтересу до процесів та явищ, що відбуваються у природі та соціумі, вчити  засвоювати математичні знання зі встановленням причинно-наслідкових зв’язків, проводити роботу над формуванням навичок письма, орієнтуванні в зошиті, підручнику, вміти застосовувати знання, вміння й навички в аналогічних та, зі значною допомогою педагога – в частково змінених умовах,  сприяти прояву самостійної діяльності.

 

 

  1. СЛУХАЛИ:

 

  1. Волканову С.Г., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка підсумувала результати роботи з  _______________________, та запропонувала  визнати позитивною динаміку розвитку даної учениці  за І семестр 2021/2022 навчального року та перейти до визначення рівня підтримки для _______________________.
  2. Евчеву Надію Василівну, фахівця Татарбунарського ІРЦ, яка повідомила про процедуру отримання підтримки II-V рівнів, наголосивши що рівень підтримки визначається відповідно до категорій (типології) труднощів та ступеню його прояву, запропонувала визначити рівень підтримки за вищезазначеними критеріями з урахуванням необхідного переліку засобів та заходів підтримки.

      Узагальнивши динаміку психофізичного розвитку учня повідомила, що рівень підтримки ______________________________ відповідає - ІІІ рівню з урахуванням:

створення індивідуальної програми розвитку;

адаптації змісту навчання;

потреба в індивідуальній роботі з мовно-літературної  галузі;

 допомоги асистента вчителя;

посиленої уваги із сторони психолога закладу освіти до батьків учениці, інших учасників освітнього процесу;

потребує до 4-рьох корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять на тиждень. Враховуючи необхідність кількості годин та приведення до відповідності рівня труднощів, запропонувала розподілити корекційно- розвиткові заняття за напрямами:

ЛФК – 1 година на тиждень.

Корекція розвитку  – 1 година на тиждень.

Корекція мовлення з елементами логоритміки – 2 години на тиждень, враховуючи значні мовленнєві труднощі, що спричиняють  труднощі в навчальній діяльності.

 

 

УХВАЛИЛИ:

 

  1. Продовжити роботу з _____________________________ за індивідуальною програмою розвитку з частковим коригуванням цілей. Оформити індивідуальну програму розвитку в новій редакції, з урахуванням адаптацій та спеціальних засобів навчання.

2. За результатами моніторингу динаміки розвитку учениці 6-А класу, _____________________, враховуючи Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти  (лист МОН України від 29.12.2021 №1/23101), Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів, щодо визначення категорій  освітніх труднощів в осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі,  особливості розвитку дитини, встановити для учениці 6-А класу, _____________________, ІІІ рівень підтримки.

Привести у відповідність,  до ІІІ рівня підтримки, кількість  корекційно-розвиткових  годин  у загальній кількості до 4-рьох, врахувавши корекційно-розвитковий складник під час навчального процесу для зменшення нервової та фізичної напруги та  розподілити корекційно- розвиткові заняття за напрямами:

ЛФК – 1 година на тиждень.

Корекція розвитку  – 1 година на тиждень.

Корекція мовлення з елементами логоритміки – 2 години на тиждень.

     Рекомендувати  адміністрації закладу освіти заключити договір про надання корекційно – розвиткових годин відповідно до Індивідуальної програми розвитку (в новій редакції).

       Рекомендувати ________________________  подати заяву на проходження повторної комплексної оцінки за напрямом «Когнітивна сфера» у травні 2022 році, для простеження динаміки розвитку когнітивних функцій дитини. Проводити періодичне спостереження за діяльністю дитини в закладі освіти для створення додаткових умов навчання, задоволення освітніх потреб.

       Оформити  індивідуальну  програму розвитку  в новій редакції, з урахуван-ням  рекомендацій та результатів  моніторингу  за І півріччя  2021-2022 навчального року з  корегуванням  цілей та  внесенням  до ІПР  спеціальних засобів навчання. 

Голова засідання    _____________Волканова С.Г.                       

Секретар засідання     ___________Златова Н.

 

Голосували:

19  – за

- проти

- утримався

Члени команди психолого                                                                                                   педагогічного супроводу     ______________    ТодороваС.І.

                                                ______________    Евчева Н.В.

                                                ______________    Гайдаржи К.О.

                                                ______________    Кічук Л.І.

                                                ______________   Кравченко А.М.

                                                ______________    Міхова Т.В.

                                                ______________    Стоянова В.І.

                                                ______________     Місержи О.К.

                                                ______________    Місержи М.В.

                                                ______________    Велева Н.І.

                                                ______________    Стоянов О.М.

                                                ______________    Базан К.А.

                                                ______________    Петкова С.М.

                                                ______________    Ченкова О.Г.

                                                _______________  Узун В.М.

                                                _______________  Чулак Н.М.

                                                _______________   (мати дитини)

                                

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
23 березня 2022
Переглядів
8430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку