Педагогічний тренінг "Творча майстерність вчителя" (презентація)

Про матеріал
Педагогічний тренінг, який можна провести на семінарі або педраді, мета якого – сформувати в учителя впевненість у правильному виборі професії, вчити діяти та спілкуватися в колективі, стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень; формувати професійні компетентності педагога для здійснення постійного професійного розвитку, самовдосконалення, в умовах особистісно зорієнтованого навчання; сприяти формуванню комунікативних умінь та навичок методичної діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічний тренінг. Творча майстерність учителя

Номер слайду 2

Ми маємо справу з найскладнішим,неоціненним, найдорожчим,що є в житті, - з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності,мистецтва, мудрості залежить її життя,здоров’я, розум, характер, воля,громадянське й інтелектуальне обличчя,її місце і роль у житті, її щастя. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Мета тренінгувчити діяти та спілкуватися в колективі;стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень;активізувати творчий потенціал;формувати професійні компетентності для здійснення постійного професійного розвитку, самовдосконалення, в умовах особистісно зорієнтованого навчання;сприяти формуванню комунікативних умінь та навичок методичної діяльності.

Номер слайду 4

«Щоб мати доступ до цього казкового палацу, ім’я якого – Дитинство, ви повинні перевтілитися, стати деякою мірою дитиною – лиш за цієї умови вам доступна буде мудра влада над людиною – дитиною»В. О. Сухомлинський

Номер слайду 5

Теоретичний блок. Вимоги до педагога ГОЛОВНІлюбов до дітей, до педагогічної діяльності;наявність спеціальних знань з тієї галузі, у якій він навчає дітей; широка ерудиція, педагогічна інтуїція. ДРУГОРЯДНІкомунікабельність;артистичність;веселий оптимістичний характер;гарний смак та інші.

Номер слайду 6

Як стати гарним учителем? ТАЛАНТ МИСТЕЦТВО МАЙСТЕРНІСТ

Номер слайду 7

Вправа 1. «Правила роботи в групі» бути позитивними; говорити по черзі; бути активними; слухати й чути кожного; толерантно ставитись один до одного; бути пунктуальними; діяти за принципом «тут і зараз».

Номер слайду 8

Вправа 2. «Дерево очікувань» Наприклад: «Від цього заняття я, Надія, очікую... Н – нових ідей. А – актуальності проблеми. Д – дієвої роботи І – інтерактиву, інтересу слухачів. Я – яскравих вражень

Номер слайду 9

Вправа 3. «Моє бачення творчого вчителя»Т – …В – …О – …Р – …Ч – … І – …С – …Т – …Ь

Номер слайду 10

Вправа 3. «Моє бачення творчого вчителя»Т – толерантний, терплячий, трудолюбивий…В – впевнений, вольовий, відповідальний…О – оригінальний, оптимістичний … Р – рішучий, розкутий, романтичний …Ч – чутливий, чесний, чуйний, чарівний… І – ініціативний, інтелектуальний…С – самостійний, самодостатній, сумлінний…Т – товариський, турботливий, тактовний…Ь

Номер слайду 11

Вправа 4. «Казковий вернісаж»

Номер слайду 12

Вправа 5. «Портрет ідеального вчителя»І група. Які помилки не потрібно допускати, у своїй роботі, щоб не стати неуспішним вчителем?ІІ група. Чому потрібно вчитися, щоб стати успішним педагогом?ІІІ група Від імені Міністерства освіти і науки України запропонувати щось нове щодо структури, змісту освіти, методів і прийомів навчання, поглядів на урок, ролі вчителя в процесі набуття учнями знань.

Номер слайду 13

Вправа 6. «Серцеведення» Словник Серця. Серце яке? Що може робити Серце? З якими іменниками асоціюється слово серце?

Номер слайду 14

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
29 жовтня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку