Протоколи засідань МО вчителів природничо-математичного циклу за І-семестр 2018-2019 н.р.

Про матеріал

Протоколи засідань МО вчителів природничо-математичного циклу Раківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за І-семестр 2018-2019 н.р.

(№1 та №2).

Зміст архіву
Перегляд файлу

Протокол № 1

Методичного об’єднання вчителів пртродничо-математичного циклу

Раківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Від  3 вересня 2018 року

Присутні:  Костенко Л.В., Сезоненко І.М., Лукичова Н.С., Віхтюк І.В., Клименко А.О., Пузенко Г.М.

Порядок денний:

  1. Виступ голови методичного об’єднання стосовно організаційної частини.
  2. Аналіз роботи за минулий рік.
  3. Затвердження плану роботи МО. Затвердження плану роботи з обдарованими дітьми.
  4. Ознайомлення з орфографічним режимом школи. Затвердження календарних планів.
  5. Інструктивно-методичні рекомендації навчальних програм природничо-математичного циклу.
  6. Практичне заняття: «STEM. Яка вона, освіта нового покоління?»
  7. «Пожвавлення презентацій з сучасними сервісами: Sway, PowToon, VideoScribe, Google-презентаціями»

Слухали:

  1. Виступ голови методичного об’єднання природничо-математичного циклу в якому вона ознайомила членів МО з організаційною частиною; Повідомила про аналіз роботи за минулий рік. Запропонувала до обговорення та  ухвалення план роботи  МО та план роботи з обдарованими дітьми. Ознайомила з орфографічним режимом школи.
  2. Членів методичного об’єднання, виступи яких торкалися інструктивно-методичних рекомендацій навчальних програм природничо-математичного циклу.
  3. Лукичову Н.С. яка провела практичне заняття «STEM. Яка вона, освіта нового покоління?» , на якому ознайомила вчителів з акронімом STEM, особливостями сучасного навчання та перевагами. Навела приклади реалізації, та запропонувала ідеї до використання STEM напрямків на уроках при викладанні предметів природничо-математичного циклу.

Провела майстер-клас з «Пожвавлення презентацій з сучасними сервісами: Sway, PowToon, VideoScribe, Google-презентації», де ознайомила вчителів з популярними сервісами для створення розумних презентацій та відеороликів. Навела приклади реалізації та особливості кожної з програм. Обґрунтувала переваги використання «живих» презентацій , та  їх можливості на уроках природничо-математичного циклу та позашкільній діяльності.

Ухвалили:

  1. Затвердити план роботи МО, та план роботи з обдарованими дітьми.
  2. Затвердити календарні плани вчителів-предметників.
  3. Користуватись при викладанні предметів інструктивно-методичними рекомендаціями навчальних програм природничо-математичного циклу.
  4. Залучати до викладання  предметів STEM елементи , розширювати роботу з обдарованими дітьми, давати  дітям ширше поле для реалізації навчальної діяльності.
  5. Користуватись при підготовці та викладанні сучасні сервіси, для підвищення інтересу учнів та зацікавленості у вивченні предметів природничо-математичного циклу.


Голова: Костенко Л.В.

Секретар: Лукичова Н.С.

 

Перегляд файлу

Протокол № 2

Методичного об’єднання вчителів пртродничо-математичного циклу

Раківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Від 27 грудня  2018 року

Присутні:  Костенко Л.В., Сезоненко І.М., Лукичова Н.С., Віхтюк І.В., Клименко А.О., Пузенко Г.М.

Порядок денний:

  1. Виступ голови методичного об’єднання стосовно організаційної частини.
  2. Підсумки проведення олімпіади природничо-математичного циклу.
  3. «Соціалізація учнів на уроках біології та природознавства через використання інтерактивних педтехнологій»
  4. «Активне впровадження в практику роботи сучасних ІКТ, можливостей Інтернету»
  5. Компетентнісний підхід при викладанні хімії
  6. Майстер-клас «Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger, Google+». «Google – сервіси в роботі вчителя »

Слухали:

  1. Виступ голови методичного об’єднання природничо-математичного циклу в якому вона ознайомила членів МО з організаційною частиною; Повідомила підсумки проведення олімпіади природничо-математичного циклу.
  2. Костенко Л.В. з доповіддю, яка торкалася соціалізації учнів на уроках біології та природознавства через використання інтерактивних педтехнологій, а саме: технології колективно-групового навчання, кооперативного навчання, ситуативного моделювання, опрацювання дискусійних питань. Ознайомила з видами ігор у сучасній педагогіці, необхідними умовами успішної діяльності сучасної людини та результатами інтерактивного навчання.
  3. Клименко А.О. яка розповіла про можливості активного впровадження в практику роботи ІКТ та Інтернету.  Особливість використання ІКТ як допоміжного ресурсу.
  4. Сезоненко І.М. яка  ознайомила з трирівневою ієрархією компетентностей, докладно розповіла та пояснила особливості компетентнісного підходу при викладанні хімії.  Окрім цього навела ідеї до реалізації  таких підходів на уроках інших предметів природничо-математичного циклу.
  5. Лукичову Н.С. яка провела майстер-клас зі створення та ведення власного блогу на платформі Blogger та Google+, на якому ознайомила вчителів з особливостями та перевагами ведення блогу, як засобом спілкування та обміну досвідом з вчителями-предметниками, наданню учням допомоги у навчанні, психологічної допомоги, спілкуванню з батьками (освітою батьківської громадськості), самовдосконалення та самореалізації вчителя (власника блогу).

     Використання Google – сервісів в роботі вчителя. Широкі можливості та величезне поле для реалізації навчальної діяльності в сучасних умовах (опитувальники, тести, сайти, віртуальні класи, документи  і т.д.)

 

Ухвалили:

  1. Продовжити залучати учнів до олімпіад. Продовжити виявляти обдарованих дітей, та освоювати форми роботи з ними.
  2. Використовувати інтерактивні технології для реалізації соціалізації учнів.
  3. Впроваджувати в практику сучасні ІКТ, та можливості Інтернету. Аби зацікавлювати учнів самостійним пошуком різних джерел інформації, розвивати творчі здібності, критичне мислення, вміння аргументувати власні думки аби підняти на новий рівень освоєння навчального матеріалу.
  4. Використовувати компетентнісний підхід при викладанні предметів природничо-математичного циклу.
  5. Розглянути блог як засіб формування іміджу педагога. Користуватись у своїй професійній діяльності сучасними благами сервісів Google.


Голова: Костенко Л.В.

Секретар: Лукичова Н.С.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рогозняк Валентина Танасіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
7 січня 2019
Переглядів
14987
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку