Проведення рефлексії настрою і емоційного стану на початку уроку "Дерево настрою"

Про матеріал
Проведення рефлексії настрою і емоційного стану на початку уроку з метою встановлення емоційного контакту з групою учнів. Застосовуються картки із зображенням осіб (смайликів), колірне зображення настрою (Жолт і синій), емоційно-художнє оформлення (плакат дерева). Пропонуємо дітям порівняти свій настрій з смайлом (сумним або веселим) і прикріпити його на "дерево настрою", можна пояснити словами.
Перегляд файлу

Рефлексія настрою,
емоційний стан учня на початку уроку.
"Дерево настрою"

В учнів на партах 2 смайлика :
веселий    
сумний    

Кожен учень показує смайлик свого настрою і клеїть його на дерево (яке прикріплення на дошку)
Коли всі учні наклеють свої смайли вчитель формує загальний настрій.
*Дорогі, діти! Я рада вас бачити в доброму гуморі і дуже хочу почати роботу з вами!

  Нехай цей урок принесе нам радість спілкування і наповнить душі прекрасними почуттями! почнемо наш урок з посмішки, посміхніться один одному і мені!
*Дорогі, діти! Я рада вас бачити дуже шкода що у деяких дітей поганий настрій, я хочу бачити вас завжди в гарному настрої!

  Нехай цей урок принесе нам радість спілкування і наповнить душі прекрасними почуттями! почнемо наш урок з посмішки, посміхніться один одному і мені!

docx
Додано
8 вересня 2019
Переглядів
2354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку