План-конспект відкритого уроку для учнів 7-А класу Вчитель фізичної культури КЗО «СЗШ №20» ДМР Мороз Євген Володимирович

Про матеріал
Тема уроку: Волейбол. Вдосконалення техніки виконання елементів волейболу. Мета уроку: 1. Удосконалення техніки подачі та прийому м'яча. 2. Навчальна гра. Завдання уроку: Освітні завдання: 1. Вдосконалення техніки виконання передачі м'яча зверху та знизу двома руками. 2. Повторити техніку виконання прямої подачі зверху. 3. Закріпити техніку виконання прийому м'яча. Оздоровчі завдання: - Розвивати в учнів координаційні здібності - Виховні завдання: - Виховувати в учнів навички колективних дій у грі волейбол .
Перегляд файлу

План-конспект 

відкритого уроку для учнів 7-А класу Вчитель фізичної культури

КЗО «СЗШ №20» ДМР

Мороз Євген Володимирович

 

 

Модуль: Волейбол.

Тема уроку: Волейбол. Вдосконалення техніки виконання елементів

волейболу.

 

Мета уроку:

1. Удосконалення техніки подачі та прийому м'яча.

2. Навчальна гра.

Завдання уроку:

Освітні завдання:

1. Вдосконалення техніки виконання передачі м'яча зверху та знизу двома руками.

2. Повторити техніку виконання прямої подачі зверху.

3. Закріпити техніку виконання прийому м'яча.

Оздоровчі завдання:

  • Розвивати в учнів координаційні здібності
  • Виховні завдання:
  • Виховувати в учнів навички колективних дій у грі волейбол .

Тип уроку : вдосконалення знань, умінь і навичок.

Метод проведення: фронтальний, поточний, індивідуальний, ігровий.

Місце проведення: Спортивна зала школи.

 


Інвентар : Волейбольні м'ячі, секундомір, фішки, волейбольна сітка.

п/п

Зміст

Дозу-

вання

Організаційно – методичні

вказівки

І

Вступна частина

10-12 хв

 

1.

2.

Організований вхід в спортзал

Побудова, привітання, інструктаж з

охорони праці.

30сек

30сек

Черговий здає рапорт вчителю

про готовність класу до уроку. Звернути увагу: на поставу.

3.

4.

Вимірювання ЧСС.

Повідомлення завдання на урок.

 

 

1хв

 

5.

Ходьба і її різновиди в колоні по одному

а) на носках, руки в сторону;

б) на п’ятах, руки на поясі;

в) в напівприсяді, руки на поясі;

г) в присяді, руки на колінах;

д) стрибками у присяді, руки на колінах.

 

 

 

 

1хв

Звернути увагу: на поставу

Не згинатися в тазостегновому

суглобі;

витримувати дистанцію

 

6.

Рівномірний біг:

а ) у колоні по одному;

б) біг «змійкою» (по лініях площадки);

в) переміщення («змійкою») в середній

стійці волейболіста, приставними кроками лівим, правим боком, з імітацією руками передачі м’яча двома зверху;

г) біг в колоні по одному, біля баскетбольного щита стрибок вгору, торкання рукою щита.

 

 

 

 

 

2хв

Самоконтроль учнів за диханням, витримувати дистанцію.

 

 

Імітація руками передачі м’яча двома зверху;

стрибок вгору виконувати з обох ніг.

7.

Ходьба в колоні по одному з виконанням

вправи на відновлення дихання

30сек

3-4 рази

1-2 – Руки вгору – вдих

3-4 – Нахил вперед, руки вниз – видих (озвучити)

8.

ЗРВ на місці:

 

  1. В.П. руки зігнуті перед собою

1-4 колові оберти передпліччями вперед

5-8 колові оберти передпліччями назад

 

  1. В.П. руки вгору

1-4 колові оберти руками вперед

  1.               колові оберти руками назад

 

  1. В.П. руки на поясі

1-3 – нахил

4 – в.п.

 

  1. В.П. руки на поясі
  1. випад правою ногою вперед, правою

рукою торкнутися лівої п’ятки

2-В.П.

3-випад лівою ногою вперед, лівою рукою торкнутися правої п’ятки

4-В.П.

 

  1.              В.П. руки за спиною, пальці переплетені в «замок»

1-нахил вперед, руки в гору

2-В.П.

3-4 те ж саме

 

  1. В.П. – ос.

1-упор присівши

2-упор лежачи

3-упор присівши

4-в.п.

 

  1. Стрибкові вправи

-Стрибки на правій нозі

-стрибки на лівій нозі

-стрибки на двох ногах

 

 

 

  1. Перехід на ходьбу.

7хв

30сек

 

 

6-8р.

 

 

6-8р.

 

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 р.

Підготувати м’язову систему для виконання вправ основної частини уроку

Фронтальний метод.

Стежити за поставою, за правильним виконанням вправ

 

Спину тримати рівно та намагатися виконувати з максимальною амплітудою.

 

Плечі вперед не нахилятися. Тулуб тримаємо прямо.

 

Ноги в колінному суглобі - не згинати, руками, руками торкатися підлоги

 

Спину тримати рівно. Вправу виконуємо з високою амплітудою.

 

При виконанні нахилу ноги не згинати, спину тримати рівно паралельно підлозі. Руки намагатися звести максимально вперед.

 

Ноги разом. Виконувати за рахунком. Корпус прямо.

 

 

 

 

Підготувати м’язи ніг до виконання задач основної частини уроку.

Виконувати з просуванням вперед.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

Стрибки через дві гімнастичні лави :

а ) В.П. - о.с., лава праворуч

  • стрибки вгору вліво і вправо з просуванням вперед.

б) В. п. - стійка ноги нарізно над лавкою:

  •       Вскочити на лавку, зіскок - з просуванням вперед

Стрибок вгору, над лавкою з'єднати ноги разом, приземлення - стійка ноги нарізно лавкою між ногами

30 сек

 

2 р.

 

 

2 р.

 

 

2 р.

Ноги над лавкою в колінному суглобі не згинати, рух рук- знизу вгору.

 

Ноги над лавкою прямі.

Рух рук – знизу вгору.

10.

Ходьба, з виконанням вправи на відновлення дихання

30 сек.

3-4 р.

1-2 – Руки вгору- вдих

3-4 – Нахил вперед, руки вниз – видих.

11.

Перешикування в русі в колони.

Вимірювання ЧСС

 

Вправи виконуються фронтально за 10 с. (15 уд.)

ІІ.

Основна частина

30-31

 

2.

Вправи з набивання м’ячами:

1.Кидати м’яча з-за голови двома руками партнеру.

2.Кидати м’яча двома руками від грудей партнеру.

3. Кидати м’яча двома руками над головою.

 

 

 

 

4 хв

Відстань 5-6 м.

 

Відстань 5-6 м.

 

Відстань 3-4 м.

 

3.

 

Передача м’яча в парах через сітку.

Верхня передача – прийом м’яча.

 

5 хв

Відстань 3 – 4 м. ноги розставлені, одна нога попереду. Руки винесені вперед – вверх і зігнуті в ліктях

Руки стискаються з м’ячем на рівні лиця над головою, кисті знаходяться в положенні тильного згинання, пальці трохи напружені і зігнуті, вони щільно обгортають м’яч, утворюючи специфічну воронку (момент прийому). Основне навантаження при передачі лягає виключно на вказівні і середні пальці. Ноги і руки випрямляються, розгинанням в променевозап’ястних  суглобах і еластичними рухами пальців м’ячу надається потрібний напрямок.

4.

Нижня передача в парах

Прийом м’яча

5 хв

Краще ставити одну ногу попереду другої. Загальний центр важкості тіла при цьому опускається, ноги  зігнуті в коліна, тулуб дещо нахилений вперед. Краще усього руки розміщувати перпендикулярно до траєкторії польоту м’яча. При наближенні м’яча зустрічний рух починають ноги: їх розгинають в колінах, тіло гравця піднімається вверх і дещо вперед. Ноги випрямляються швидко і енергійно, що утворює для рук початкову швидкість руху. Руки включаються в роботу трохи пізніше; швидкість їх руху росте незначно. Удар по м’ячу виконується передпліччями. Час контакту з м’ячем дуже малий при цьому ноги майже повністю випрямляються, руки витягуються вперед.

5.

Вдосконалення техніки виконання подачі.

а) нижня пряма подача через сітку. Нижня – пряма подача

 

 

 

 

 

 

 

б) верхня пряма подача через сітку.

Верхня пряма подача. В.П. – висока стійка лицем до сітки.

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

Гравець стоїть обличчям до сітки, тулуб нахилений вперед, ноги зігнуті, ліва нога попереду. М’яч в лівій руці, рука трохи зігнута та на рівні поясу. М’яч підкидається на 20-30 см рука відводиться максимально назад, удар по м’ячу відбувається знизу-вперед-вгору, на рівні поясу.

 

М’яч тримати на рівні грудей, ліва нога попереду. Після підкидання м’яча над головою ( попереду себе) гравець виконує нахил тулуба назад, замах вверх-назад, і відводить плече руки назад-вгору. Удар здійснюється трохи зігнутою рукою попереду себе.

 

 

ІІІ.

Двостороння навчально – тренувальна гра Ігрове завдання:

  1. Гравець зони 1 виконує верхню подачу м’яча на протилежну сторону майданчика, гравці виконують прийом м’яча. Після виконання ігрового завдання всі гравці роблять перехід по майданчику за годинниковою стрілкою.

12 хв

Вчитель здійснює суддівство

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина

5 хв

 

 

  1. Шикування
  2. Вимірювання ЧСС
  3. Підведення підсумку уроку

 

 

  1. Домашнє завдання

 

 

  1. Організований вихід зі спортивної зали.

30 сек.

3 хв

1 хв

 

 

30 сек.

Організований вихід із зали

Активізувати увагу учнів

1.Відповісти на питання.

 

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (Х) – 2х20 раз, (Д) 2х10 раз

 

Звернути увагу: на дисципліну

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
6 червня 2022
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку