Івент «Чаювання»Організаційний момент: Обрати онлайн-платформу для проведення заходу;Не забудьте про використання власного хештегу. Хештег - ключове слово або декілька слів повідомлення, тег (позначка), який використовується в мікроблогах і соціальних мережах, полегшує пошук повідомлень по темі або змісту і починається зі знака решітки. Являє собою слово або об'єднання слів (без пробілів), якому передує символ # [3] [4] [5], наприклад: # мистецтво, # театр, #Чаювання_ЦДЮРД_БЕМССтворіть Facebook-подію в групі ЦДЮРД та активно використовуйте опцію запрошень;
Забезпечте наявність дрес-коду учасників (піжама, велика яскрава склянка для чаю). Використання технічних можливостей платформи зустрічі для встановлення тематичного фону учасників. Розсилка попередніх завдань та форм їх виконання (відео, презентація, інтерактивні плакати, тощо)Використання ігрових прийомів (рекомендуємо онлайн-дошку classroom screen (гральні кубики, світлофор, пісочний годинник, смайлики, командні емблеми, інтерактивний список гуртківців)Спільне виконання інтерактивних ігор та вправ
Веб-квест – це проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету. Основні елементи веб-квесту:вступ, у якому обов’язково вказуються терміни проведення роботи, етапи «Ситуації успіху» надається вихідна ситуація або завдання;покликання на ресурси мережі, у яких міститься необхідний для веб-квесту матеріал: електронні адреси, тематичні форуми, книжки або методичні посібники з бібліотечних фондів;поетапний опис процесу виконання завдання з поясненням принципів обробки інформації. висновки, які мають містити приклад оформлення результатів виконання завдання або їх презентації, шляхи подальшого застосування отриманих результатів і навичок.
Оформлення результатів. У межах цього етапу відбувається усвідомлення результатів проведеного дослідження. Робота передбачає відбір значущої інформації і представлення її у вигляді слайд-шоу, буклета, анімації, постера або фоторепортажу. Обговорення результатів роботи над веб-квестами можна провести у формі ZOOM-конференції, щоб педагоги мали можливість продемонструвати власний практичний доробок, гуртківці – власні матеріали створені під час квесту. Матеріали заходу висвітлити у групі ЦДЮРД
Переваги веб-квесту:допомагає ефективно вирішувати низку практичних завдань;створює можливості для формування навичок спілкування в Інтернеті;дає можливість учаснику квесту отримати додаткову можливість для здійснення професійної експертизи власних творчих здібностей та вмінь;вчить педагогів використовувати інформаційний простір мережі Інтернет із метою розширення сфери власної творчої діяльності;спонукає педагогів використовувати комп’ютерні технології у навчально-виховній діяльності;сприяє формуванню навичок щодо використання інформаційних технологій із метою вирішення професійних завдань;спонукає до самонавчання та самоорганізації;розвиває вміння знаходити кілька способів вирішення проблемної ситуації.
Онлайн воркшоп. Організаційні моменти: Підготовка інформаційного листа з порадами для учасників воркшопу (розміщення в чатах вихованців): – заходити на конференцію за 5 хв до початку;– вказувати своє імʼя, але можна нікнейм (за темою); – підготувати вітання для учасників воркшопу; – не провокувати конфлікти під час заходу, бути толерантними, поважати іншу думку навіть за умови, що вона комусь не дуже подобається; – чат використовувати тільки за призначенням. Найпоширеніші способи – підняти руку, поставити питання по мікрофону або написати його в чаті.
Зміст/план підсумкового воркшопу:1. Вітання від кожного2. Вступне слово педагога 3. Розділ дітей на групи та виконання завдань у групах.4. Групова дискусія (групи після повернення по черзі презентують свої думки, наробки, які можна розміщати зразу ж на дошці Padlet..5. Активне оцінювання лайками учасників кожної групи6. Підсумкова активність групи (можна на дошці ZOOM чи будь-якій онлайн-дошці)7. Демонстрація онлайн-галерей з роботами вихованців (можна екскурсії, обговорення)
Онлайн-ринг. Попереднє розділення дітей на дві команди. Ознайомлення з питаннями , що є підсумковими з направлення гуртка (розмістити в чатах та групі Facebook)Індивідуальний супровід кожної групи до заходу Дрес-код кожної групи, назва, девіз команди. Ознайомлення з гумористичними номінаціями переможців. Організаційні моменти схожі з моментами попередніх заходів