Прямі та обернені задачі частина 1 для першого класу нуш

Про матеріал
Закріплення вмінь розв’язування прямих та обернених задач.Закріплення вмінь розв’язування прямих та обернених задач.Закріплення вмінь розв’язування прямих та обернених задач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Закріплення вміньрозв’язування задач

Номер слайду 2

Задачана знаходження суми. ПРЯМА ЗАДАЧАУ загоні було 3 білих кролики та 5 чорнихкроликів. Скільки всього було кроликів у загоні?Задача Білих – 3 кр. ? кр. Чорних – 5 кр.3+5=

Номер слайду 3

Вибір дії1). Усього буде кроликів більше,ніж окремобілих та чорних, тому задача розв’язується дією додавання.2). Якщо булих було 3 кролики, а чорних - 5 кроликів, то число кроликів дорівнює сумі чисел 3 і 5. Треба до числа 3 додати 5, буде 8.3). Усього кроликів було 3 і 5, а 3 і 5 разом знаходимо дією додавання.

Номер слайду 4

Розв’язання:1). 3 + 5 = 8 ( кр.) – всього. Відповідь: 8 кроликів всього у загоні

Номер слайду 5

Задача на знаходження І доданка. ОБЕРНЕНА ЗАДАЧА ДО ПРЯМОЇУ загоні було 8 білих та чорних кроликів. Чорних кроликів було 5. Скільки білихкролів у загоні?Задача. Білих – ? кр. 8 кр. Чорних – 5 кр.+5=8

Номер слайду 6

Вибір дії1). За правилом знаходження невідомого доданка.2). 8 кроликів – це кількість білих і чорних кроликів. Якщо чорних – 5 кроликів, то, щоб дізнатись, скільки білих, треба від числа всіх кроликів відняти число чорних кроликів. Від числа 8 – 5, буде 3.3). 8 кроликів – це кількість білих і чорних кроликів, якщо чорних було 5 кроликів, то решта білі кролики. А щоб знайти решту,треба виконати дію віднімання, від більшого відняти меньше.

Номер слайду 7

Розв’язання:1). 8 - 5 = 3 ( кр.) – білих. Відповідь: 3 білих кроликиу загоні.

Номер слайду 8

Задача на знаходження ІІ доданка. ОБЕРНЕНА ЗАДАЧА ДО ПРЯМОЇУ загоні було 8 білих та чорних кроликів. Білих кроликів було 3. Скільки чорнихкролів у загоні?Задача. Білих – 3 кр. 8 кр. Чорних – ? кр.3 + = 8

Номер слайду 9

Вибір дії1). За правилом знаходження невідомого доданка.2). 8 кроликів – це кількість білих і чорних кроликів. Якщо білих – 3 кролики, то, щоб дізнатись, скільки чорних, треба від числа всіх кроликів відняти число білих кроликів. Від числа 8 – 3, буде 5.3). 8 кроликів – це кількість білих і чорних кроликів, якщо білих було 3 кролики, то решта чорні. А щоб знайти решту,треба виконати дію віднімання, від більшого відняти меньше.

Номер слайду 10

Розв’язання:1). 8 - 3 = 5 ( кр.) – чорних. Відповідь: 5 чорних кроліву загоні.

Номер слайду 11

Домашнє завдання: Усно скласти подібну за зразком пряму задачу та дві обернені. Записати одну з обернених задач у зошит, скласти короткий запис до неї та розв’язати її.

Номер слайду 12

Молодці!Ви розумнички!

Номер слайду 13

Бувайте!До зустрічі!

pptx
Додав(-ла)
Семенова Марія
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
19 травня 2020
Переглядів
3527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку