Прямокутний паралелепіпед . Презентація

Про матеріал
Матеріал призначений для контролю теми , формування умінь, навичок використання знань до розв’язування задач. Використовується як експрес – контроль при вивченні даної теми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Прямокутний паралелепіпед. Творча група вчителів математиким. Черкаси. Леонова Валентина Леонтіївна сш №285 клас. Урок №1

Номер слайду 2

Ці фігури дають уявлення про прямокутний паралелепіпед:r

Номер слайду 3

А В СМ NК D F Прямокутний паралелепіпед. АВСDKMNF- геометрична фігура, яка називаєтьсяпрямокутний паралелепіпедstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 4

А В СМ N Кількість граней. Грані прямокутного паралелепіпеда – прямокутники. К D F Грані прямокутного паралелепіпеда61) АDСВ,KMNF - нижня і верхня2)AKFB,DMNC - передня, задня. 3)АKMD,BFND- бічні;

Номер слайду 5

А В СМ N Кількість граней. Протилежні грані паралелепіпеда рівні між собою. К D F Грані прямокутного паралелепіпеда61) АDСВ=KMNF2)AKFB=DMNC . 3)АKMD=BFND

Номер слайду 6

А В СМ N Кількість граней. Протилежні грані паралелепіпеда рівні між собою. К D F Грані прямокутного паралелепіпеда61) АDСВ=KMNF2)AKFB=DMNC . 3)АKMD=BFND

Номер слайду 7

А В СМ NК D F Вершини – точки: А, В,С, D, К, М, N,F. Вершини прямокутного паралелепіпеда Прямокутний паралелепіпед має:8 Кількістьвершин -

Номер слайду 8

А В СМ NК D F Ребра прямокутного паралелепіпеда. Ребра прямокутного паралелепіпеда – відрізки : КМ, МN,NF,KF; AK,DM,CN,BF; AB,BC,DC,ADДовжина: АВ,DC,MN,KF. Ширина: АD,BC,KM,FN. Висота: АK, DM,CN,BF.444 Всього ребер : 12

Номер слайду 9

А В СМ NК D F Запишіть: 1) Грані, яким належить вершина С; Дано прямокутний паралелепіпед. Математичний диктант1 Перевірити1)АBCD,2)BCNF,3)DCNM

Номер слайду 10

А В СМ NК D F Запишіть: 2)Ребра, що дорівнюють ребру ВС; Дано прямокутний паралелепіпед. Математичний диктант2 Перевірити1)BC,AD, KM,FN

Номер слайду 11

А В СМ NК D F Запишіть: 3) Верхню грань; Дано прямокутний паралелепіпед. Математичний диктант3 Перевірити. KMNF

Номер слайду 12

А В СМ NК D F Запишіть: 4) Вершини, що належать нижній грані; Дано прямокутний паралелепіпед. Математичний диктант4 Перевірити. А,B,C,D style.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 13

А В СМ NК D F Запишіть: 5)Грані, що мають спільне ребро АК;Дано прямокутний паралелепіпед. Математичний диктант5 Перевірити1) АКFВ,2) АКМD

Номер слайду 14

А В СМ NК D Р Запишіть : 6)Грань, що дорівнюють грані DPKC. Дано: прямокутний паралелепіпед. Математичний диктант6 Перевірити. АМNВ

Номер слайду 15

А В СМ NК D F Дано прямокутний паралелепіпед. Математичний диктант7 Запишіть: 6)Грань, що дорівнюють грані ADCB. KМNFПеревірити

Номер слайду 16

a c V=abcb А В С D А1 D1 С1 В1 Об’єм прямокутного паралелепіпеда. Якщо a= 4м, в=5м, с=2м, то V=? 40м3

Номер слайду 17

a c V=abc. S=2(ab. S=2(ab+ac+bc)l=4(a+b+c)l=4ab Площа поверхні прямокутного паралелепіпеда. Довжина ребер+bc)+ac+4b+4c

Номер слайду 18

a c V=abc. V=SHb Об’єм. S=ab

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
2817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку