Сценарій гри «Психологічна показуха»
Доброго дня!
Сьогодні ми з вами пограємо в гру, в якій використаємо все те, чому ми з вами навчилися за цей рік. (гра проводилась для учнів 5 класу, які відвідували гурток з психології «Психологія спілкування»)
Ми вчилися спілкуванню, вчилися розуміти один одного без слів, вчилися розпізнавати свій та чужий настрій, вчилися розуміти емоції та їх причини і наслідки.
Отже, починаємо «Психологічну показуху!»
Грають дві команди. Але перед тим, як ми їх побачимо та почуємо назви команд, нам необхідно трохи розігрітися, розім’ятися. Але спочатку дайте відповіді на питання:
Станьте усі щільно-щільно один до одного. По моєму сигналу, ви перетворюєтеся на пінгвінів. Коли цим птахам стає дуже холодно, вони збиваються в купу, притуляються один до одного, щоб зігрітися. А ті, що з краю, мерзнуть найдужче, тому намагаються з усіх сил пропхатися до самого центру зграї.
Переходимо до гри.
Перший конкурс. Команди повинні показати без слів назву своєї команди. Можна використати заздалегідь підготовлений плакат, який метафорично розкриває назву.
Для нашого другого конкурсу нам треба пригадати, які емоції ми знаємо.
Представники команд показують емоції, всі відгадують. За кожну відгадану емоцію – 1 бал.
В мене є набор карток, на яких зображені різні птахи та тварини. Ви повинні показати своїй команді того, хто зображений без слів. Журі оцінює швидкість та зрозумілість.
Наступний конкурс трохи важчий.
Кожна з команд повинна за 1 хвилину (можна 5-7 хвилин) підготувати та показати невеличку сценку з життя тварин.
Емоції: вовк – злий, а потім сумний, бо залишився голодним; заєць – переляканий, але щасливий, що втік.
Емоції: ведмідь – спокійний і впевнений, потім переляканий, йому дуже боляче, їжак – здивований спочатку та сумний, бо не хотів образити.
Наступне завдання таке. Я даю вам малюнок, на якому схематично зображена людина. Завдання: придумати якомога більше дій, які вона може виконувати, знаходячись у такому положенні.
Завдання. Намалювати приказку так, щоб суперники відгадали. Обидва командам дається роздрукований список приказок. Можна ведучому відмітити приказку, а можна дати команді право вибору.
А перед останнім конкурсом нам потрібно розім’ятися. Станьте всі у коло, кожна команда у своє. Поверніться направо. Ви – скульптори, а той, хто попереду вас- глина. Так кожен є і скульптором, і глиною одночасно.
Що треба зробити з глиною, щоб можна було зліпити скульптуру? Цим ми зараз і займемося.
Глина готова. Починаємо конкурс скульптур.
На цьому конкурсну програму закінчено. Слово надається журі.
Підсумки.
Нагородження .