Психологічна майстерня «Сучасні перестороги: булінг і кібербулінг»

Про матеріал

Психологічна майстерня «Сучасні перестороги: булінг і кібербулінг» розроблена для педагогів та учнів. Вправи вчать бачити різницю між конфліктами та булінгом; акцентують увагу на серйозності наслідків, заподіяних жертві цькувань, знущань, залякувань; зʼясовують причини поведінки учасників булінгу та допомагають виробленню навичок безпечної поведінки у конкретній ситуації, пошукові шляхів захисту в ситуації булінгу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психологічна майстерня «Сучасні перестороги: булінг і кібербулінг»Солдатенкова Лариса Євгеніївна, методист КПНЗ «МПДЮТ «Горицвіт» КМР,Шушаріна Світлана Володимирівна, практичний психолог КНВК № 35 «Імпульс» КМР

Номер слайду 2

Асоціативний мозковий штурм «Булінг, кібербулінг»Які асоціації виникають, коли ви чуєте слова «булінг, кібербулінг»?

Номер слайду 3

Вправа «Булінг чи непорозуміння?»Що трапляється частіше: булінг чи піддражнювання, непорозуміння? Як відрізнити?

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Інформаційне повідомлення «Відмінність булінгу та кібербулінгу»Чим відрізняється віртуальна агресія від реальної? Флеймінг. Нападки. Наклеп. СамозванствоІзоляція. Кіберпереслідування. Хеппіслепінг. Які наслідки Інтернет-терору?

Номер слайду 13

Вправа «Зім’ятий папірець»Чи можливо цей папірець зробити таким самим рівним і гладеньким він був спочатку?Чому неможливо повернути йому попередньої форми?

Номер слайду 14

Вправа «Зім’ятий папірець»Що переживають жертви булінгу?неадекватне сприйняття себенегативне сприйняття однолітківнеадекватне сприйняття реальностідевіантну поведінку. Булінг вкрай негативно впливає на соціалізацію жертви, спричиняючи:

Номер слайду 15

Вправа «Чому так стається та як знайти вихід?»Соціальна структура булінгу

Номер слайду 16

Вправа «Чому так стається та як знайти вихід?»написати причини, які спонукають кривдника себе так поводити та рекомендації «Як допомогти дитині, якщо вона виявилась агресором?»написати причини, чому діти стають легкими мішенями для кривдників та рекомендації «Що робити, якщо тебе булять?»написати причини, чому спостерігачі часто не втручаються в процес булінгу та рекомендації «Що робити, якщо ти бачиш, як булять іншого?»

Номер слайду 17

Вправа «Протидія булінгу»Ситуація 1. Вона як завжди сиділа за партою, хоча всі її однолітки метушилися та галасували під час перерви. Світлана спостерігала щодня одну й ту саму картину: дівчатка весело сміються, жартують та кокетливо поглядають на хлопців. Звичайно, адже вони не носять цих потворних окулярів та брекетів на зубах. Через них вона терпіла стільки знущань та насмішок серед однокласників..! Тільки вдома вона могла насолодитися любов’ю та теплом, яке дарували їй її батьки. Порожній клас. За партою самотньо сидить Світлана. До неї підходять двоє дівчат. Це її однокласнці. Починають насміхатися з дівчинки: забирають окуляри, кидають на підлогу зошити та книжки, топчуть їх. Дівчинка починає плакати. І раптом….. СТОП!

Номер слайду 18

Вправа «Протидія булінгу»Ситуація 2. Кожен ранок Максима починався з того, що він чув чергову сварку батька та матері. Так сталося і цього разу. Проспавши, він похапцем одягнувся і вибіг на вулицю. Снідати не хотілось, та й ні мама, ні тато не помітять, що його вже нема. Він звик. Адже давно його у сім’ї не помічали. До школи також не хотілося іти. Адже там старші хлопці знову почнуть знущатися з нього: чіпляти на спину образливі прізвиська, давати стусани, ставити підніжки. Було дуже важко, адже пожалітися було нікому… Школа. Продзвенів дзвінок на перерву. Із засмученим обличчям Максим вийшов з класу. В цей час до нього підійшли троє старшокласників. Почали знущатися, насміхатися. Один з них поплескав Максима по спині, причепивши листок з написом «Вдар мене». Хлопець про це не знав. Максима боляче штовхнули і він упав. Було дуже боляче. На очі навернулися сльози. І раптом….. СТОП!

Номер слайду 19

Вправа «Протидія булінгу»Ситуація 3. Колись Саша жив у щасливій та повноцінній сім’ї. Але після розлучення батьків мати була постійно зайнята. А він так хотів уваги та тепла. Адже він також важко переживав розлучення батьків, хоча і не показував цього. Через це він почав погано вчитися. Часто конфліктував з вчителями та дітьми. Цей день у школі не був винятком. Після уроку він побився з однокласником, нагрубив вчительці, яка зробила йому зауваження і як завжди прийшов на уроки не підготовленим. Однокласники Сашка незлюбили і часто насміхалися та глузували з нього, не приймали у спільну компанію. Але він не виказував свого болю через це. Насправді йому було страшно… Школа. Уроки давно закінчилися. Всі порозходилися. Сашкові не хотілося іти додому. Сашко одягає свою куртку. В цей час до нього підходять двоє старшокласників, пропонують цигарку. Сашко, спочатку вагається, але потім погоджується піти з ними закурити. Виходячи з гардеробу, старшокласники починають вимагати у хлопця гроші. Сашко пояснює, що у нього немає грошей. Хлопців це обурює і вони починають його бити. І раптом….. СТОП!

Номер слайду 20

Вправа «Рука допомоги»

Номер слайду 21

Притча «Все залишає свій слід»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колодич Світлана Аврамівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
12 вересня 2018
Переглядів
2441
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку