Психологічна підтримка суб’єктів освітнього процесу в умовах війни в Україні.

Про матеріал
Сьогоднішнім вчителям випала непроста справа працювати з дітьми з досвідом війни, працювати під час війни, з дітьми які знаходяться в дуже різних умовах (хтось виходить на навчання із-за кордону, хтось з рідного міста, де ще немає повної безпеки, хтось із села у бабусі...).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психологічна підтримка суб’єктів освітнього процесу в умовах війни в Україні.

Номер слайду 2

Діти все ж сприймають небезпеку і світ через призму авторитетних для них дорослих. А це батьки насамперед і у другу чергу — вчителі. Сьогоднішнім вчителям випала непроста справа працювати з дітьми з досвідом війни, працювати під час війни, з дітьми які знаходяться в дуже різних умовах (хтось виходить на навчання із-за кордону, хтось з рідного міста, де ще немає повної безпеки, хтось із села у бабусі...).

Номер слайду 3

Співпраця з батьками. Стійкість. ТИ зі мною. Я поруч. Я подбаю про тебе. Я дбаю про твою безпеку. Багато людей навколо дбають про твою безпеку. Активність участь у проектах. Мова любовіСлова підтримки, заохочення, подяки. Проведений разом час. Допомога. Подарунки

Номер слайду 4

Наше головне завдання – створити на своїх уроках довірливу і невимушену атмосферу поваги й взаємної підтримки, де учні не бояться ділитися своїми думками та емоціями. Підтримка учнів

Номер слайду 5

Як проводити уроки під час війни. Чуйність + вимогливість

Номер слайду 6

НА УРОЦІПравила поведінки і реагування. Лімітований час (10хв) на « а поговорити»Розмова вчителя про єдність і різність умов. Прохання бути з увімкненими віконечками. Емоційне налаштування учнів Регулярні вправи на емоційну саморегуляції

Номер слайду 7

Візуали, аудіали, кінестетики1. Що мої учні сьогодні побачать?Зовнішній вигляд вчителя, очі, презентацію, відео…2. Що і про що моїм учням варто чути?Як звучить мій голос, слова підтримки, цікава інформація не обговорювати вчителям на онлайн-уроках переживання дітей та їх пережитий досвід, пов'язаний з воєнними подіями.3. Які відчуття, емоції варто прийняти, перетворити, подарувати? «Я розумію, що тобі було (є) дуже важко», «Я бачу, що ти хвилюєшся за батька, який захищає нашу країну»… Плед, чай, обійми себе

Номер слайду 8

Супер-сила в кожному. Я навчаюся= я захищаю свою країну. Я несу відповідальність за те, якою буде моя країна у майбутньому. Я справляюся. Я обираю стійкістьЄднаємося! Ми здатні вистояти, перемогти!

Номер слайду 9

Заборонено. Знецінювати. Фраза «скоро війна закінчиться» Фрази: «Не бійся», «Нічого страшного не сталося», «Все добре» Коментарі « я ж тобі казала, а ти не зробив…»Припини плакати.

Номер слайду 10

Навчання у такий складний час – це новий виклик для педагогів, але знайте, що ваша безумовна любов до дітей, підтримка допоможе їм стабілізувати психологічний стан. Пам’ятайте, педагог – не психолог, тому якщо ви побачили, що ваш учень надто тривожний або агресивний, одразу зверніться до психолога закладу для подальшої психологічної підтримки.

Номер слайду 11

Вправи на емоційну саморегуляцію. Вправи на дихання. Квадратне дихання 4х4х4х4

Номер слайду 12

Зняття мязової напруги

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Вправа для зняття панічної атаки

Номер слайду 15

Швидкий рецепт психологічної стійкостіЩоб вистояти, перемогти, відродитися1. Цінності - основа-дають відчуття сенсу, незламну витримку: любов, майбутнє2 Мудрі, світлі думки, надихаючи вислови, молитви, бойові мантри, поезія, сповнена Мудрістю, світлом3. Дія у надії- ефективно, організовано діяти, зайнявши своє місце у строї. Діяти з Надією, з глибоким знанням, що кожен крок наближає нас до неминучої перемоги. Збалансована дія і для праці і для відновлення.

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
21 жовтня
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку