КРУГЛИЙ СТІЛ НА ТЕМУ:
«Зміни життя- зупини насильство!»
Мета:Формування ненасильницьких моделей поведінки, розвиток вміння вибудовувати доброзичливі стосунки, мирного співіснування людей у суспільстві, школі і сім ї.
ХІД ЗАСІДАНННЯ
I етап. Привітання. Вступне слово ЗВР- повідомлення теми та мети зустрічі,актуальність проблеми насильства та булінгу в суспільстві.
Виступ педагога- організатора : «Проблема насильства у школі- діємо разом із шкільним парламентом».
Виступ президента шкільного парламенту: «Сучасне молоде покоління- виклики та перспективи».
Виступ практичного психолога:
-Сьогодні ми зібралися щоб проаналізувати прояви насильства,протиправних дій в ОСВІТНЬОМУ середовищі, зосередити увагу на тому, як побороти це явище вцілому, допомогти учням захистити себе та інших, а також розробити антибулінгову стратегію.Оскільки весь сучасний, цивілізований світ не сприймає насильство і майже викоринело з життя його прояви. Ми теж «йдемо в ногу з часом»- тому що саме цей круглий стіл зібрав педагогів, учнівське самоврядування для того щоб підтвердити і нашу антибулінгову позицію та наміри зупинити це явище в освітньому середовищі і в нашому житті. Тому що немає виправдання бездушності, цинізму, агресивності та жорстокості.
Наслідки насильства важкі-це стреси, низька самооцінка, депресія, девіантна поведінка, а також психічні розлади. І не потрібно це явище терпіти та приховувати, тому що це не пустощі чи грубість – на сьогоднішній день це злочин, за вчинення якого наступає адміністративна та кримінальна відповідальність. Наприклад, у Канаді накладають штраф навіть на свідків цькування, які не розповіли про ці факти відповідальним особам або тим, хто може втрутитися в ситуацію.
Причиною частих проявів насильства є:
- бажання звернути увагу;
- мати авторитет серед однолітків;
- потерпання від насильства у власній сім ї ;
- психологічна схильність до агресії;
- нездастатність контролювати свій гнів;
- побоювання стати жертвою.
Тобто важливу роль відіграє середовище в якому живе, росте та виховується дитина- якщо стосунки будуть для неї взірцем людяності, доброти, поваги, та любові- тоді нам не буде потрібно наголошувати на правах дітей, тому що їх ніхто не буде порушувати, а обов язки будуть сприйматися не як обтяжливий тягар, а як органічний прояв поваги, підтримки, людської гідності, любові.
II етап. Робота в групах-розробка антибулінгової стратегії:
Вчителі: «Що робити для того щоб побороти насильство у школі та в суспільстві».
Учні: «Як захистити себе та інших дітей?».
III етап. Підсумки і побажання.
Світ зміниться, якщо люди замість булінгу робитимуть добро один для одного. Сучасна людина діятиме ефективніше, якщо не буде ворожою до світу, а доброзичливою. Відкривайте свої серця для гарних вчинків, для добра- будьте толерантними і милосердними, поважайте один одного, подавайте руку допомоги.