Психологічний супровід психічних хворих

Про матеріал
Психологічний супровід дітей із порушенням у розвитку розглядається як діяльність психолога, яка спрямована на створення комплексної системи клініко-психологічних, психолого-педагогічних і психотерапевтичних у мов, що сприяють успішній адаптації дітей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психологічний супровід психічних хворих. Виконала студентка групи ЗСПО-22-2м. Чернявська Тетяна

Номер слайду 2

Психологічний супровід дітей із порушенням у розвитку розглядається як діяльність психолога, яка спрямована на створення комплексної системи клініко-психологічних, психолого-педагогічних і психотерапевтичних у мов, що сприяють успішній адаптації дітей, їх реабілітації й особистісному становленні в соціумі. За визначенням ІЛ. Мамайчук (2001), супровід — це цілісна діяльність психолога, яка полягає у: — систематичному відстеженні клініко-психологічного і психолого-педагогічного статусів дитини в динаміці її психічного розвитку;— створенні соціально-психологічних умов з метою ефективного психічного розвитку дітей у соціумі;— систематичній психологічній допомозі дітям із порушеннями у розвитку — консультуванні, психокорекції, психологічній підтримці;— систематичній психологічній допомозі батькам дітей і підлітків з проблемами в розвитку;— організації життєдіяльності дитини з порушеннями у розвитку в соціумі з урахуванням ц психічних і фізичних можливостей.

Номер слайду 3

Розглянемо основні етапи процесу психологічного супроводу. Підготовчий етап. Завдання орієнтовного етапу. Етап планування. Соціально-психологічний супровід — це один із видів соціального "патронажу" як цілісної та комплексної системи соціальної підтримки і психологічної допомоги, що здійснюється у межах діяльності соціально-психологічних служб. Отже, психологічна підтримка — це важлива ланка у системі психологічної допомоги батькам дітей з проблемами у розвитку. Основною метою такої підтримки є підвищення сенситивності батьків до проблеми дитини,зменшення емоційного дискомфорту в батьків у зв'язку із захворюванням дитини, формування у них адекватних уявлень про потенційні можливості дитини, оптимізацію їх педагогічного потенціалу. З метою ефективної психологічної корекції дітей з проблемами у розвитку важливо враховувати складну системно-структурну й онтогенетичну моделі їх психічного дизонтогенезу.

Номер слайду 4

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Інкл
Додано
27 січня 2024
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку