23 вересня о 18:00Вебінар: Математика на дотик: формати роботи та ідеї завдань для дітей із порушеннями зору

Психолого-педагогічна характеристика дитини для подання до ПМПК

Про матеріал

Особистісні особливості: пасивний у різних видах діяльності, відсутність ініціативи, поступливий, пасивний у процесі спілкування з дітьми та дорослими; сором'язливий. Поведінка спокійна, адекватна ситуації. Моральні якості: адекватність відносин до рідних, однолітків, інших людей, почуття прихильності, любові, добра, схильності прийти на допомогу, вміння виконувати вимоги дорослих, акуратність, охайність, адекватність емоційних реакцій на схвалення і осуд.





Перегляд файлу

Психолого-педагогічна характеристика вихованця підготовчої групи «Капітошка» КУ «Шевченківська ЗОШ І-ІІІ ступенів»

 Білича Івана Володимировича

Дата народження: 18.11.2012 р.

Навчальний заклад: КУ «Шевченківська ЗОШ І-ІІІ ступенів»

Склад сім'ї: повна (мама, тато, молодший брат).

 Іван відвідує підготовчу групу з вересня 2017 року.  Період адаптації тривав чотири тижні.

Вихованням хлопчика займається переважно мама.

Вихованець має початковий рівень навчальної діяльності. Фрагментарно відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об’єкт вивчення. Виявляє здатність елементарно висловлювати думку.

 Працездатність низька. Дитина швидко втомлюється, виснажується. На занятті грамоти дитина може назвати лише загальну тему заняття (вчимо букву А). На занятті математики вміє лише за допомогою вихователя порахувати предмети. Відсутні навички самостійного виконання математичних дій. На занятті художньо-мовленнєвої діяльності проявляє  зацікавленість до літературних творів, та не спроможний самостійно відповісти на питання та сформувати  свою відповідь. На занятті розвитку мовлення самостійно може назвати своє прізвище, ім'я та імена своїх рідних, не виявляє бажання висловити свою думку, не володіє навичками звя'зного мовлення. На занятті з природознавства проявляє певні елементарні знання (називає домашніх тварин, розрізняє диких та свійських тварин). На занятті музики не відчуває ритм музики, не співвідносить рухи з музичним тактом. Малювання, ліплення, аплікаці: частково володіє навичками малювання, ліплення та вирізання. Вміє тримати олівець, пензлик, ножиці; якість виконання робіт неохайні. Заняття з фізкультури: виконання вправ нечітко, некоординовано. На занятті з письма самостійно може виконувати завдання з написання паличок, всі інші завдання виконуються з допомогою вихователя. Заняття з ознайомлення з предметним довкілям: вихованець з допомогою вихователя може назвати свою домашню адресу. На заняттях економічної освіти та правового виховання засвоює лише елеменарні поняття, не вдається до логічних міркувань, та відмовляється виконувати практичні завдання. На заняттях швидко виснажується, працює повільно і нерівномірно. Завжди приймає допомогу вихователя, в більшій мірі практичну. За виникнення труднощів переживає та нервує.

 В ігровій діяльності переважає маніпулятивна гра.

 Основними труднощами в навчанні є незасвоєння програми.

 Увага недостатньо стійка. Пам'ять переважає змішана. Повільно запам'ятовує та швидко забуває. Є дефекти тонкої дрібної моторики. Мовлення не виразне, є порушення звуковимови. Соціально-побутові навички недостатньо сформовані.

 Особистісні особливості: пасивний у різних видах діяльності, відсутність ініціативи, поступливий, пасивний у процесі спілкування з дітьми та дорослими; сором'язливий. Поведінка спокійна, адекватна ситуації. Моральні якості: адекватність відносин до рідних, однолітків, інших людей, почуття прихильності, любові, добра, схильності прийти на допомогу, вміння виконувати  вимоги дорослих, акуратність, охайність, адекватність емоційних реакцій на схвалення і осуд.

 

 

25.01.2018 р.

 

Директор школи Хлистун А.П.

 

Вихователь Скрипка Ю.М.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
2 липня 2018
Переглядів
25238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку