Психолого-педагогічна характеристика учениці

Про матеріал
Загальний фізичний розвиток відповідає віковим особливостям учениці, про що свідчить її активність на уроках фізичного виховання та взагалі в школі. _______ не має постійних проблем зі здоров’ям. Вона живе в повній сім’ї. До виховання доньки батьки ставляться серйозно, мають постійний контроль за успішністю навчання та поведінкою дочки. Між членами сім’ї існують доброзичливі стосунки, атмосфера взаємоповаги та взаєморозуміння.
Перегляд файлу

Психолого-педагогічна характеристика

__________________________________ учениці

I. Загальні відомості

________________________ народилася ___________ Навчається в _________________ Загальний фізичний розвиток відповідає віковим особливостям учениці, про що свідчить її активність на уроках фізичного виховання та взагалі в школі. _______ не має постійних проблем зі здоров’ям.

Вона живе в повній сім’ї. До виховання доньки батьки ставляться серйозно, мають постійний контроль за успішністю навчання та поведінкою дочки. Між членами сім’ї існують доброзичливі стосунки, атмосфера взаємоповаги та взаєморозуміння.

ІІ. Стосунки з колективом і ставлення до школи

______ навчається в класі в якому 14 учнів. Учнівський колектив класу є дуже специфічним. Вона навчається в даному класі з моменту зарахування до школи. Колектив практично залишився незмінним, за останній рік до нього прибув один  новий учень та вибула одна учениця. Загальний розвиток дітей – середній. В класі є  відмінники, більшість учнів навчаються на високому та середньому  рівнях. Невстигаючих немає. Колектив сформований, має певні традиції, щодо святкувань та позашкільної діяльності, а також громадської роботи. Учні достатньо виховані, ввічливо ставляться до вчителів та людей похилого віку. На уроках клас виявляє середній рівень активності, так як склад учнів неоднорідний за розвитком та інтересами. Існують мікрогрупи, тому конфліктні ситуації в класі спостерігаються часто.

За результатами тесту акцентуації характеру, __________ має нестійкий характер. Вона активна, заповзятлива, але надмірна веселість та жвавість не завжди дозволяють доводити справу до кінця.

Учениця ставиться до колективу з повагою, але водночас показує себе лідером і має сильну прихильність до друзів. До школи ходить із задоволенням. Любить ділитись власними думками, достатньо відкрита з друзями.

ІІІ. Навчання

Успішність та рівень знань середній.

Має широкий кругозір, цікавиться подіями у світі та новинками моди.

Мовлення розвите добре. ____ легко підбирає потрібні слова чи відповіді, так як має багатий словниковий запас. Мовлення логічне, зв’язне, обґрунтоване. Письмові відповіді нічим не відрізняються від усних.

Інтерес до навчання пасивний, але більшу перевагу віддає фізичному вихованню. До оцінок ставиться посередньо. В разі успіху відчувається гордість та самопіднесення. 

На уроках ______ часто відволікається. Легко переходить від виконання одного завдання до іншого. У навчанні не дуже старанна.

IV. Праця

До суспільно корисної праці ставиться активно і  старанно. Свою частку завдання виконує швидко, товаришам допомагає із задоволенням. Полюбляє похвалу за якісно виконану роботу.

V. Направленість особистості і соціальні здібності

Цікавиться музикою і модою. _____ любить читати пригодницьку літературу та романи про кохання. У вільній час дивиться фільми, зокрема комедії, спілкується с друзями. Дівчина справжня меломанка: слухає різну музику зважаючи на її настрій. Любить бути обізнаною з новинками у будь-якій сфері: музика, фільми, одяг, техніка. Серед основних переконань – успішне навчання, що є запорукою здобуття майбутньої професії, а також подальшого визначення у житті.

 

VI. Дисциплінованість

На уроках вигукує, не завжди дотримується правил етикету.

У ______ часто виникають проблеми з поведінкою, вона не завжди реагує на зауваження вчителів.

VII. Особливості характеру і темпераменту

Характер неспокійний, але врівноважений. Завжди має власну думку і відстоює її. Виявляє впертість, може наполягти на особисте рішення, незважаючи на доводи, якщо переконана в своїй правоті. Наполеглива.

За темпераментом холерик. Швидко виходить з – під самоконтролю.

Настрій переважно веселий. _____ полюбляє гумор, компанії, завжди присутня на позакласних заходах.

VIII. Загальні психолого-педагогічні висновки

На базі проведених тестів у _______ трохи завищена самооцінка, активна у спілкуванні, не схильна до депресивних відносин. У неї переважає активність, заповзятливість, разом з цим надмірна веселість і жвавість не завжди дозволяють доводити справу до кінця.

Загалом _______ має достатньо для даного віку сформовані особисті риси. Рівень розумового розвитку та моральної вихованості – вище середнього.

 

 

docx
Додано
27 вересня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку