Психологічно - педагогічна характеристика
…………………..
………. року народження,
учня 9 класу
………………..
………… навчався в даній школі з 1 класу. 28 серпня 2015 року вибув до ……….. 01 вересня 2017 року прибув до 5 класу …………………
Володіє учбовим матеріалом на середньому рівні, навчається не в повну міру своїх сил, потребує постійного контролю. На уроках не уважний, часто відволікає інших, розважає себе репліками вголос, недоречними коментарями. Зазвичай повільно і важко зосереджується, мало що засвоює через постійні відволікання, робить багато помилок через неуважність і порушення дисципліни. Має добрий фізичний розвиток та стан здоров’я.
Інтелектуальні можливості середні. Рівень розвитку пам’яті, уяви, уваги, мислення – середній; мовлення активне, змістовне. Має труднощі в навчанні, які пов’язані з недостатньо розвинутим емоційно – вольовим контролем: хлопець не доводить розпочату справу до кінця, шукає легких рішень. Валентину властивий вияв позитивних емоцій та хороше почуття гумору. В учня високий рівень потреби у спілкуванні з ровесниками; прагне займати місце лідера.
Самооцінка дещо завищена; рівень егоцентризму відповідає особливостям цього віку. Стиль спілкування з оточуючими домінантна; впевнений в собі, вміє відстоювати власну думку.
Валентин реально оцінює свої позитивні та негативні риси характеру, можливості і досягнення. Взаємини з однолітками товариські, у класі виконує роль неформального лідера, але для утвердження власного лідерства у колективі іноді може провокувати конфлікті ситуації. Прагне бути в центрі уваги, бути помітним для інших, значущим.
Валентин виховується в неповній сім’ї, батьки розлучені. Мати приділяє належну увагу вихованню сина.
Психологічно - педагогічна характеристика
…………………..
………….. року народження,
учня 9 класу
…………………..
………………….. навчається в даній школі з 1 класу.
Має навчальні досягнення середнього рівня. Навчається в повну міру своїх сил. Інтерес до навчання не сталий. На уроках часто пасивний, неуважний, може відволікатися на сторонні розмови. Має довільну слухову пам’ять, але повільно запам’ятовує навчальний матеріал. Інтелектуальні можливості середні. Рівень розвитку уяви, уваги, мислення – середній; словниковий запас достатній, але мовлення не активне, …………….. важко формулювати складні відповіді та вільно спілкуватися з дорослими. До виконання громадських доручень ставиться посередньо, потребує контролю з боку класного керівника.
………….. спокійний, врівноважений, але замкнутий учень. Мало з ким контактує в класі, легко піддається чужому впливу, намагається перекладати відповідальність за свої негативні вчинки на інших.
Хлопчик проживає з бабусею, яка є його опікуном. …………. забезпечений всім необхідним шкільним приладдям та іншими речами, завжди виглядає чисто та охайно. Бабуся приділяє належну увагу вихованню онука, цікавиться його навчанням, відвідує батьківські збори, але інколи може не визнавати вину онука, якщо він стає порушником дисципліни. З першого погляду у Михайла з бабусею довірливі і дружні стосунки, але можна помітити, що інколи їй важко втримувати його дисципліну, через особливості його змін у даному віці.
Характеристика
…………………..
……….. року народження,
учениці 9 класу
………………….. навчається у даній школі з першого класу. Володіє матеріалом на низькому та середньому рівні. На уроках працює несистематично. У вивченні точних наук відчував певні труднощі. На уроках проявляв себе як частково дисциплінована, часто може розмовами або зауваженнями іншим заважати учителю.
Домашнім вихованням дитини займається мати. Учениця часто пропускає заняття без поважних причин. Має здібності, проте в зв’язку з частими пропусками навчальних занять без вагомих на те причин навчається не в повну міру своїх сил. Має задовільну пам'ять. Не повною мірою використовує свій потенціал. На уроках не проявляє достатньої активності і уважності, тому не повністю справляється із завданнями програмового матеріалу. Особливий інтерес виявляє до уроків фізичної культури
…………. дуже емоційна, часто використовує домінуючий стиль спілкування. Хоче завжди всіх та все контролювати, але до виконання громадських доручень ставиться посередньо. Інколи може проявляти лідерство агресією та конфліктами. Часто відстоює свої думки лайкою та підвищенням тону. На зауваження та профілактичні розмови класного керівника реагує обіцянками виправитися. Але через деякий час після спілкування все повторюється знову.
Батьки рідко цікавляться успіхами дитини, не відвідують батьківські збори, слабо реагують на зауваження класного керівника. Немає постійного контролю за успішністю дитини в школі, за виконанням домашнього завдання. Батьки, також,не проявляють інтересу до успіхів і невдач дитини. Внаслідок цього, інколи, виникають проблеми з навчанням в школі.