ВИХОВНА ГОДИНА НА ТЕМУ:
ПТАХИ - ДІТИ ПОВІТРЯ
ВИКОНАЛА: ЛОПОШИНСЬКА А.С.
МЕТА:
Поглибити знання учнів про птахів як особливих істот, що мешкають у повітрі.
Розвивати почуття відповідальності за природу та збереження. Сприяти формуванню позитивного ставлення до птахів і бережливого ставлення до їх середовища існування.
ОБЛАДНАННЯ: відео, презентація.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: година спілкування.
МІСЦЕ: класна кімната.
ХІД ЗАХОДУ:
1.ВСТУПНА ЧАСТИНА
2. ІНТЕРАКТИВНЕ ЗНАЙОМСТВО
- Хто може розпов сти про своїх улюблених птах в та їх особливост ?
ТЕПЕР, КОЛИ МИ НАВЧИЛИСЯ ЛІТАТИ ПО ПОВІТРЮ, ЯК ПТАХИ, ПЛАВАТИ ПІД ВОДОЮ, ЯК РИБИ, НАМ НЕ ВИСТАЧАЄ ТІЛЬКИ ОДНОГО: НАВЧИТИСЯ ЖИТИ НА ЗЕМЛІ, ЯК ЛЮДИ. ДЖОРДЖ БЕРНАРД ШОУ |
3. ІСТОРІЯ. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ПТАХІВ
Перегляд вдеоматералу.
4.
-Турботу про птах в може повинна проявляти кожна людина. Найдоступн ш способи турботи про збереження птах в у природ — виготовлення розв шування штучних гн зд вель: дуплянок, шпак вень, синичник в, в яких поселяються синиц , шпаки, горихв стки, стриж нш птахи, а також посадка навколо сад в живоплот в з колючих чагарник в.
Узимку, особливо в сильн морози, птахам може не вистачати корм в. Влаштовуючи год внички, ми рятуємо птах в в д голоду допомагаємо їм пережити важкий час.
ЯКЩО ПОБАЧИШ НА ДЕРЕВІ ХОЧА Б ОДНОГО СПІВАЮЧОГО ПТАХА, ВІДКЛАДИ СОКИРУ. ВАЛЕРІУ БУТУЛЕСКУ |
6. ОБГОВОРЕННЯ
-ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ САМЕ ЗАРАЗ ДЛЯ ДОПОМОГИ ПТАХАМ І ЇХ СЕРЕДОВИЩУ ІСНУВАННЯ?
7. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
-Не слд забувати про наших
пернатих друзв. Любть бережть природу, будьте природ другом!
СТЕЖИТИ ЗА ПТАХАМИ У СВОЄМУ ОТОЧЕННІ ( 2 ДНІ), ВЕДУЧИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ЗАПИСИ ПРО ЇХНЮ ПОВЕДІНКУ.
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!