Задатки,здібності,обдарованість в контексті успішного розвитку особистостіСереда О. М.вчитель англійської мови2017-2018 н. р.
Номер слайду 2
Задатки, здібності, обдарованість. Фактори, що впливають на розвиток обдарованості. Створення умов. Пізнавальна активність. Здатності до творчої самореалізації
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Рівні розвитку здібностей. Задатки ЗдібностіОбдарованість. Майстерність. Талант. Геніальність
Номер слайду 5
Типи обдарованостіЛідерська або соціальна. Художня Психомоторна АкадемічнаІнтелектуальна Творча (креативна)
Номер слайду 6
Ознаки обдарованості у дітей прекрасна пам’ять яскрава уява тонка моторна координація логічне мислення величезна допитливість
Номер слайду 7
Критерії прояву обдарованостігострота мислення спостережливістьрізнобічний інтересуміння висловлювати свою думкушвидке і легке запам'ятовування
Номер слайду 8
Система пошуку обдарованих дітей урокрезультати письмових робітучнівські олімпіади, конкурси анкетування, тестування
Номер слайду 9
Як розвивати творчі здібностіПідхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу. Підкреслюй інтерес дітей до нового Заохочуй матеріалами, ідеями. Вчи дітей самооцінці кожної думки.
Номер слайду 10
Форми та методи роботи з обдарованими дітьми ТРВЗ Ейдетика Принцип відкритих перспектив Проблемні запитання Побудова гіпотезІнтерактивне навчання: «запитання –відповідь» Jigsaw «ажурна пилка»«Інформаційно – пізнавальна суперечність».