Тест Модуль "Гімнастика"

Про матеріал
Збірник тестових завдань складений у відповідності до програми навчальної дисципліни «Фізична культура», модуль « Гімнастика» для учнів старшої школи та студентів коледжу. Запропоновані тестові завдання є основою для розширення знань та самоконтролю. Збірник адресовано учням, студентам, учителям та викладачам педагогічних коледжів, які працюють за освітньою програмою. Тести складені у відповідності до навчальної програми, в якій передбачений цикл теоретичних знань та практичних занять.   
Перегляд файлу

                   ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ ГІМНАСТИКИ.

Тестові завдання

  Варіант 1.

1. В якій країні виник такий вид спорту , як «Гімнастика»?

А. Китай.

Б. Франція.

В. Греція.

Г. Радянський союз.

2. Яку назву мали школи для розвитку фізичних якостей у древніх греків:

А. Школи вищої майстерності.

Б. Гімназії.

В. Університети.

Г. Спортивні коледжі.

3.Хто є засновником гімнастичних вправ?

А. Стародавні греки.

Б. Стародавні римляни.

В. Макаренко.

Г. П’єр де Кубертен.

4. Жіночий олімпійський вид спорту:

А. Акробатика.

Б. Фрістайл.

В. Художня гімнастика.

Г. Аеробіка.

5. Засобами фізичного виховання Фіт вважав:

А. Загартування.

Б. Ігри та розваги.

В. Фізична праця.

Г.Вправи  верхової їзди та танці.

6. Позначте вірну відповідь. Усі спортивні види гімнастики.

А. Акробатика ,спортивна гімнастика , аеробіка ,художня гімнастика.

Б. Художня гімнастика ,ранкова гімнастика, акробатика,спортивна гімнастика.

В. Гігієнічна гімнастика , художня гімнастика ,аеробіка ,спортивна гімнастика.

Г. Художня гімнастика , аеробіка , акробатика ,спортивна гімнастика.

7. Яке правило з техніки безпеки на заняттях з гімнастики

    сформульовано невірно:

А.Займатися в гімнастичному залі без нагляду вчителя чи тренера.

Б. Займатися на несправних приладах тільки в разі необхідності.

В. виконувати складні вправи тільки зі «страховкою».

Г. Коли втратив рівновагу,  не падай на витягнуті руки.

8.  Знайдіть правильне співвідношення між класифікацією видів  гімнастики та їх тлумаченнями:

                          Види гімнастики

                Освітньо - розвивальні

Ранкова гімнастика, ритмічна гімнастика, професійна, лікувальна

                       Спортивні

Основна гімнастика, жіноча гімнастика, атлетична гімнастика, шейпінг

                       Оздоровчі

Спортивна гімнастика,  акробатика, художня гімнастика ,спортивна аеробіка.

 

 Варіант 2.

 1.  « Гімнастика» це:

 А. Спортивний гімн.

 Б. Комплекс фізичних вправ, що виконуються, як правило, вранці.

 В. Спортивну термінологію.

 Г. Систему спеціальних фізичних вправ які використовуються з метою з

     фізичного виховання, освіти, спортивної підготовки,

      оздоровлення, набуття  життєво необхідних навичок.

2. Як за спеціальним призначенням поділяють гімнастичні вправи?

А. Підготовчі.

Б. Танцювальні.

В. Спеціально - підготовчі вправи.

Г. Основні - спеціальні вправи.

3. Коли вперше був озвучений термін «Гімнастика» і де?

А. У американців в ІV столітті до н.е.

Б. У німців у V столітті.

В. У китайців в ХІ столітті.

Г. У греків у VШ столітті до н.е..

4. Які види гімнастики відносяться до спортивних видів ?

А. Шейпінг.

Б. Спортивна гімнастика.

В. Акробатика.

Г. Художня гімнастика.

5. Які вправи сприяють вихованню доброї постави?

А. Загально розвивальні вправи.

Б. Стройові вправи.

В. Стрибки.

Г. Акробатичні вправи.

6. Знайдіть правильнее  співвідношення  між  частинами методики викладання

                                 гімнастики  на  заняттях  та  їх  тлумаченням:

1.   Способи шикування учнів під час уроку  

 

1. І ндивідуальний; груповий; фронтальний;

                  поточний; коловий.

 

2.  Способи організації  учнів  під час уроку

 

2.   Безпечності та оздоровчої направленості; у  струрності; від простого до складного;  природного характеру; емоційності .

 

3. Принципи організації уроків з гімнастики

 

3. Самостійно; відділеннями або групою; бігом             кроком або приставним кроком;за командою    (сигналом);одноразово або за завершенням виконання .

 

 

4.     Сособи переходу від одного місця занять до ін        іншого

 

4. В одну шеренгу або більше; в колону по  одному або більше; у замкнутому або      розімкнутому   строю; уступом; поза строєм у                        довільному   порядку .  

 

7. Стройові прийоми та їх значення (визначіть).

                        « Ставай »

   Учні приймають стройову стійку

                       « Рівняйсь»

   Учні займають місце в строю

                       « Струнко»

  В  строю учень розслабляє в  коліні ногу, не сходячи з місця.

                          « Вільно »

 Учні  повертають голову направо

 (  на    направляючого)і вирівнюються .

   8. Сокольська система  гімнастики  виникла:

А. Одразу після німецької.

 Б.У зв’язку з національно - визвольною боротьбою слов’янських народів, які

      входили до Австро-Угорщини.

 В. Склалася у період окупації  Прусії  Наполеоном.

 Г. На основі військово - прикладного напрямку.

 

   Варіант 3

1. Відстань між учнями в колоні має назву:

А.Інтервал.

Б.Фланг.

В. Лад.

Г. Відстань.

2. Які завдання вирішуються за допомогою ЗРВ?

А. Розвиток рухових здібностей.

Б. Оволодіння основними рухами.

В. Підготовка організму до основної роботи.

Г. Оволодіння складними рухами.

3. Навчання руховим діям та розвиток фізичних якостей становить основу:

А. Фізичної  культури.

В. Фізичного  розвитку.

В. Зміцнення  здоров'я.

Г. Фізичного  виховання.

 4.Назвіть відомих українських гімнастів.

А. Клочкова.

Б. Подкопаєва.

В. Верастюк.

Г. Серебрянська.

5. Колона – це:

А. Стрій , в якому учні розміщені один за одним по одному.

Б. Сторона строю, до якої учні стоять обличчям.

В. Встановлене розміщення учнів для спеціальних дій.

Г. Стрій, в якому учні розміщені на одній лінії один поруч з іншим (плече до

     плеча).

6. « Вихідне » положення…

 А. Положення з виходом.

 Б. Вихідне положення.

 В. Положення тулуба, голови, рук, ніг, що є початковим у виконанні вправи.

 Г. Положення тулуба, голови, рук, ніг, що є кінцевим у виконанні вправи.

7. Для визначення яких рухів  вживають термін « нахил »?

А. Руками.

Б.  Ногами.

В. Тулубом.

Г.  Головою.

8.  Яку поставу можна  вважати правильною, якщо, стоячи біля стіни,  

     відбувається торкання.

 А. Потилицею,  сідницями,  п’ятами.

 Б. Потилицею,  спиною,  п’ятами .

 В. Потилицею,  лопатками,  п’ятами.

 Г. Потилицею,  лопатками,  сідницями,  п’ятами .

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 січня
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку