КТП з групами результатів англійська мова 5 клас НУШ підручник Prepare

Про матеріал
Кледарне планування містить логічний розподіл груп результатів на поточні уроки та їх систематизацію у підсумкових роботах.
Перегляд файлу

1 семестр

Дата

Тематика ситуативного спілкування і зміст уроку

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Лексичний

Граматичний

1

02.09

Повернення до школи. Повторення вивченого.

 

 

 

 

 

 

1.Я та моя сім’я

2

02.09

Знайомство . Розвиток діалогічного мовлення. Складання міні-діалогів з теми.

Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе.

Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

Прослуховування аудіо

Написання свого імені.

Алфавіт, вік

Числівники

3

04.09

Особисті дані. Усне продукування. Складання розповіді.ГР2(УВ)

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення..

 

Представлення себе

Дні тижня

Правопис імен і числівників

4

04.09

Я і однокласники. Формування навичок участі у груповій бесіді.

Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову.

Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику.

 

Розмова про дні народження

 

 

5

09.09

Мої особисті речі. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.

Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах.

Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення

Опис речей

 

 

Артиклі a/an

6

09.09

Спілкування з друзями. Розширення активного словникового запасу учнів. ГР1(УІС)

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

 

Прослуховування аудіо щодо персональної інформації

 

Речі в класній кімнаті, кольори

Plural of nouns

7

11.09

Я і моє оточення. Розвиток навичок вести діалог.

Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе

Сприймання та реагування на похвалу і критику

 

Розмова про місяці народження

Місяці

Вказівні займенники

8

11.09

Ранкова зустріч. Удосконалення аудіо-візуального сприймання  і відтворення.ГР1(УІС)

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

Прослуховування діалогів у фотоісторіях.

 

 

Привітання, прощання

 

9

13.09

Вітальна розмова. Складання міні-діалогів з теми.

Визначає, що він/ вона має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні.

Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір

 

Етикет спілкування

 

Прийменники My, his, her, your;

10

13.09

Мій номер телефону. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину , використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії.

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

 

Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення.

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

 

To be в Present Simple в однині та множині,  в стверджувальних реченнях

11

16.09

Ми-різні. Удосконалення навичок  у діалозі висловлювати власні погляди й думки.ГР2(УВ)

Використовує числа, дати, імена, власні

іменники тощо, щоб визначити тему тексту. 

Участь у різних видах

активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику.

Прослуховування інформації і вибір відповідної картинки

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

Країни

 

12

16.09

Національності. Опрацювання тематичного словнику.

 

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже  повільне з тривалими паузами час від часу.

Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

Прослуховування інформації про персональні дані і походження.

Коротка розповідь про себе та про своїх друзів.

Національності

tobe в  PresentSimple в однині та множині

13

18.09

Громадяни світу. Розширення  діапазону засвоєних простих мовленнєвих засобів  для будови лінійної розповіді.ГР2(УВ)

Відповідає на прості уточнювальні запитання, отримати допомогу у формулюванні відповідей.

Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

 

 

 

Слова зі звуком [ə]

tobe в  PresentSimple в заперечних реченнях

14

18.09

Сім’я. Робота з текстом для розвитку навичок читання.

Визначає, що він/ вона має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні.

Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання тексту про членів родини.

Відповіді на запитання щодо прочитаного.

 

Вимова «and» у словосполученнях (редукція).

 

15

23.09

Родичі. Тривалий монолог: опис власного досвіду.ГР2(УВ)

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому  рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення.

Сприймання та реагування на похвалу і критику

 

Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео.

 

Присвійні займенники. (my, your, his, her, our, their)

16

23.09

Близькі люди. Удосконалення аудіо-візуального сприймання  і відтворення.ГР1(УІС)

Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей.

Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

Перегляд відео бесіди про  членів родини.

 

 

Присвійний відмінок (Ruby’s, Mother’s)

17

25.09

Почуття. Опрацювання мовного матеріалу теми: лексика.ГР1(УІС)

 

 

Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання.

. Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями.

Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою.

 

Прикметники на опис станів і емоцій

 

 

18

25.09

Почуття. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту з певною кількістю уточнюючих деталей.

 

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

 

Робота в парах. Опитування (анкетування).

Робота в парах. Створення опитування за зразком.

 

To be – короткі відповіді.

19

27.09

Комплексна підсумкова робота (ГР1, ГР2) з теми “Я та моя сім'я.”

 

  1. Мій дім

20

27.09

Велика Британія. Читання текстів з повідомленням описового характеру.ГР3(СПТ)

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

Участь у креативній діяльності, створення нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт

Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного.

Англомовні країни.

Proper names

21

30.09

Міста Великої Британії.  Аудіювання тексту та виконання завдань.

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Використання доцільних стратегій для компенсації прогалин у мовленні.

Сприймання на слух тексту про національності. Перегляд документального відео.

 

Англомовні країни і національністі

 

22

30.09

Міста України. Робота з текстом. Розвиток навичок вибіркового читання.ГР3(СПТ)

Пропонує, запрошує, просить вибачення.

Командна робота, розподіл ролей в команді.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця.

Розмова про улюблені міста України.

Правопис рідного міста та інших міст України

 

23

02.10

Моя країна. Слухання аудіозаписів для підвищення рівня розуміння основного змісту та деталів почутого.

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

Сприймання на слух тексту про визначні місця великих міст України.

Презентація проекту про рідне місто.

Назви визначних місць.

Proper names

24

02.10

Мій дім. Формування навичок вибіркового читання.ГР3(СПТ)

Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати.

Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику іноземною мовою.

Сприймання тексту-опису житла.

 

Кімнати

Can see

25

07.10

Кімнати. Опрацювання тематичного словнику.

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

 Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

 

Опис інтер’єру на основі картинки.

Частини інтер’єру

 

26

07.10

Житло. Удосконалення аудіо-візуального сприймання  і відтворення.

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань.

 

. Використання доцільних стратегій для компенсації прогалин у мовленні.

Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою.

 

 

Конструкції There is/ there are

27

09.10

Розміщення кімнат і речей. Виконання граматичних вправ.ГР4(ПВ)

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на  інших та на навколишнє середовище.

 

Опис місцезнаходження предметів і людей на основі картинки.

 

Prepositions of place

28

09.10

Моє домашнє життя. Розвиток навичок вести діалог.

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

Зорове сприймання тексту-опису кімнати.

Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді.

Речі в кімнаті

Personal Pronouns

29

11.10

Моя кімната. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.ГР4(ПВ)

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію.

 

Інтонація в реченнях з однорідними членами.

Стверджувальні речення з have got.

30

11.10

Інтер’єр. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на  інших та на навколишнє середовище.

 

Опис власної кімнати і речей в ній.

Особисті речі:

 

Have /has got

31

14.10

Спальна кімната. Читання текстів з повідомленням описового характеру.ГР3(СПТ)

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Використання доцільних стратегій для компенсації прогалин у мовленні.

Зорове сприймання тексту про особисті речі.

 

Склади в словах.

Використання also

32

14.10

Мої речі. Усне продукування. Складання опису.

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді.

Розповідь про вміст сумки, майно.

 

Заперечне речення з have got.

33

16.10

Розвиток аудіо-візуального сприймання  і відтворення.

 

34

16.10

Опис речей. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту з певною кількістю уточнюючих деталей.ГР4(ПВ)

Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову.

Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації.

Опис власних речей.

Порядок прикметників для однорідних означень

Якісні прикметники

35

21.10

Речі вдома. Формування навичок участі у груповій бесіді.

Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах.

Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на  інших та на навколишнє середовище.

Перегляд відео інтерв’ю.

Бесіда про речі, питання і відповіді.

 

Питання з have got.

36

21.10

У будинку. Тренування навичок розміщення дописів отриманої інформації.

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику іноземною мовою.

 

Написання анкети для класного опитування і заповнення її..

 

Короткі відповіді з have got.

37

23.10

Сучасний дизайн. Розвиток навичок письма записок із повідомленням.ГР4(ПВ)

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (бібліотеку, інтернет тощо).

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом.

 

 

38

23.10

Креативність та інновації. Розвиток аудіо-візуального сприймання  і відтворення.

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

 

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого.

 

 

39

25.10

Місце проживання. Тривалий монолог: опис власного досвіду.

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (бібліотеку, інтернет тощо).

 

Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

 

 

40

25.10

Комплексна підсумкова робота(ГР3, ГР4) з теми “Мій дім.”

 

3. Здоров’я

41

04.11

Вільний час із користю. Аудіювання тексту та виконання завдань.ГР1(А)

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Обговорення того, як  особисті звички та поведінка мають вплив на  інших та на навкол.середовище.

Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння.

 

Заняття і уміння:

 

 

42

04.11

Хобі та спорт. Опрацювання тематичного словнику.

Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у виразах, що вживаються у повсякденних контекстах.

Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями.

 

Бесіда про уміння.

Види хобі

Модальне Can– стверджувальні речення.

43

06.11

Розваги для здоров’я. Тренування навичок діалогічного мовлення: обґрунтування власної думки ГР2(УВ)

Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання.

Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання

Сприймання на слух коротких розмов.

 

Вимова та інтонація can\can’tв реченнях

Модальне Can. And/or/but

44

06.11

Моє тіло. Розширення активного словникового запасу учнів.

Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову.

Участь у різних видах активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику .

 

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого.

Будова тіла

Prepositions: in, on,

behind, under

45

11.11

Частини тіла. Робота з текстом для розвитку навичок читання.

Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати.

Використання навчальних словників, а також інших додаткових ресурсів .

Зорове сприймання тексту і точні відповіді на питання

 

Частина тіла

Can you?

 

46

11.11

Що ти можеш? Розвиток діалогічного мовлення. Складання міні-діалогів з теми.ГР2(УВ)

Визначає, що він/ вона має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні.

Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями.

Перегляд відео діалогу про уміння і можливості.

Бесіда про можливості і таланти.

 

 

47

13.11

Святкове меню. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.ГР1(А)

Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей.

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

 

Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування.

 

Продукти

Злічені і незлічені іменники

48

13.11

Запрошення на вечірку. Розвиток навичок письма записок із повідомленням.

Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

 

Зорове сприймання інформації з листівки.

Написання тексту запрошення.

 

 

49

15.11

Здорове харчування. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.

Розповідає про своє самопочуття, використовуючи прості мовні кліше.

Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на  інших та на навкол. середовище.

 

Опис картинки. Написання списку продуктів.

Страви . Напої

Quantifiers

50

15.11

Планування вільного часу. Тривалий монолог: опис власного досвіду.ГР2(УВ)

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігри. ситуацій).

Визначення, кому з мовців належить повідомлення.

 

Визначення часу і місця проведення події.

Numerals

51

18.11

Тайменеджмент заходу. Тренувальні вправи на закріплення граматичного матеріалу.

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень.

Використовують відповідні стратегії для розвиткурозмови (прийняття, відмова запрошення)

Написання короткого повідомлення про святкування.

 

 

Prepositions: on, at, from, until

52

18.11

Особлива подія. Робота з листуванням онлайн на розвиток навичок письма.

Пише короткі, прості листи-подяки та листи- вибачення.

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

 

 

Запрошення, прийняття і відмова від запрошення.

 

 

53

20.11

Свята в США. Читання текстів з повідомленням описового характеру.

 

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень.

Використання навчальних словників а також інших додаткових ресурсів.

Сприймання письмового тексту про свята в США.

 

Американські назви свят

 

54

20.11

Традиції святкування у США. Робота з текстом. Розвиток навичок вибіркового читання.

Презентують модель веб-сторінки про свята в англомовній країні.

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

 

Написання проекту.

Дати

Preposition of time

55

25.11

Свята в англомовних країнах. Усне продукування. Складання розповіді

Визначає етапи приготування страв за простими рецептами, особливо якщо вони проілюстровані фото.

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

Презентація проекту.

 

 

 

56

25.11

Свята в Україні. Розвиток навичок аудіювання та виконанні вправ.ГР1(А)

 

Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову.

Використання навчальних словників, а також інших додаткових ресурсів.

Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування.

 

Назви свят України

 

57

27.11

Традиції святкування в Україні. Тренування навичок діалогічного мовлення: обґрунтування власної думки ГР2(УВ)

Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей

Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на  інших та на навколишнє середовище.

 

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого.

 

Ordinal numbers

58

27.11

День здоров’я. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту з певною кількістю уточнюючих деталей.

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

 

Зорове сприймання тексту і його деталізація

Написання анкети для класного опитування і заповнення її..

 

 

59

29.11

Тренування навичок аудіювання ГР1(А)

 

60

29.11

Комплексна підсумкова робота (ГР1, ГР2) з теми “Здоров'я.”

4. Школа

61

02.12

Мій ранок. Опрацювання мовного матеріалу теми: лексика.

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

 

Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців,

 

Щоденні справи

 

62

02.12

Розпорядок дня. Виконання мовних вправ на формування граматичних навичок.ГР4(ПВ)

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні, використовують невербальні способи спілкування.

Тренування точності сприймання тексту.

Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди.

 

Present Simple стверджувальні речення.

63

04.12

Розклад на день. Робота з текстом. Розвиток навичок вибіркового читання.ГР3(СПТ)

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне.

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями)..

Зорове сприймання тексту про щоденні справи.

 

Годинник

 

64

04.12

Планування робочого дня. Розширення активного словникового запасу учнів.

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Участь у різних видах активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику

 

Називають час за годинником в контексті розпорядку.

Години і хвилини

Present Simple стверджувальні речення.(закінчення дієслів)

65

09.12

Навчання онлайн. . Мовні вправи.

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

 

 

Інтернет активності

Adverbs of frequency (every day)

66

09.12

Шкільні будні. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.ГР4(ПВ)

Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей.

Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні: повідомлення про нерозуміння; невербальні способи спілкування;

Сприймання на слух і перегляд відео діалогу.

Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці.

 

Present Simple – заперечні речення.

67

11.12

Шкільні предмети. Робота з текстом для розвитку навичок читання.ГР3(СПТ)

Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах.

Використовуємо стратегії тайм-менеджменту для посиленняуспішності

Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі.

 

Назви шкільних предметів

 

68

11.12

Заняття на уроках. Розвиток навичок будови лінійної розповіді.

Пише низку простих фраз та речень про освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Сприймання та реагування на похвалу і критику;

 

 

Розповідь про улюблений предмет, час його проведення.

 

 

69

13.12

Шкільний розклад. Робота з текстом. Розвиток навичок вибіркового читання.ГР3(СПТ)

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику .

Зорове сприймання таблиці з розкладом.

 

 

Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді.

70

13.12

Уроки. Формування навичок участі у груповій бесіді.

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні: використовують невербальні способи спілкування;

 

Бесіда відповідно до таблиці з розкладом.

Шкільне приладдя

 

71

16.12

Типи шкіл. Читання текстів з повідомленням описового характеру.ГР3(СПТ)

Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. 

На рівні речення можуть визначити значенняне відомого слова.

Зорове сприймання тексту інтерв’ю про типи шкіл.

 

Багатозначні слова

 

72

16.12

Шкільні звички. Тренування навичок розміщення дописів

Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе.

Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування.

 

Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування.

Питальні слова

Wh- questions

73

18.12

Улюблений предмет. Тренування навичок діалогічного мовлення: обґрунтування власної думки

Реагує на звернене повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

 

 

Опитування, бесіда і розповідь про улюблений предмет у школі.

 

 

74

18.12

Англійська мова в школі. Тренування навичок розуміння текстів щодо сфери інтересів учнів.ГР3(СПТ)

Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. 

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями)..

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

 

 

 

75

23.12

Як вчити англійську. Усне продукування. Складання розповіді

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Участь у різних видах активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику .

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

 

 

76

23.12

Англійська онлайн. Робота з листуванням онлайн на розвиток навичок письма.ГР4(ПВ)

Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи мовні засоби,хоча зазвичай звертається до онлайн словників

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

 

 

Написання списку порад.

 

 

77

25.12

Навчання вдома і допомога батьків. Розвиток навичок вести діалог.

Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе.

Послуговується мімікою, жестами, для підтримки вербального спілкування.

 

Розігрування ситуативних ситуацій

 

 

78

25.12

Здоровий розподіл часу під час навчання і канікул. Тренувальні вправи на закріплення граматичного матеріалу.ГР4(ПВ)

Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. 

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

 

Написання списку порад

 

 

79

27.12

Комплексна підсумкова робота (ГР3, ГР4) з теми “Школа.”

 

80

27.12

Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

 

 

 


2 семестр

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Лексичний

Граматика

 

  1. Хобі/ Дозвілля

 

81

13.01

Спорт. Опрацювання тематичного словнику.ГР1(А)

Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати.

Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування.

Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту.

 

Види спорту

 

82

13.01

Заняття спортом. Робота з текстом для розвитку навичок читання.

Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах.

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

 

Робота з текстом

 

 

 

83

15.01

Спортивні ігри. Удосконалення навичок  у діалозі висловлювати власні погляди й думки.

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

 

Опитування про улюблений вид спорту.

 

Like – стверджувальні і заперечні речення.

84

15.01

Види спорту. Тривалий монолог: опис власного досвіду.ГР2(УВ)

Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову.

Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення.

 

Розповідь про улюблений вид спорту.

 

Вирази вподобання

85

17.01

Здоровий спосіб життя. Формування навичок вибіркового читання.

Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря.

 

Стан здоров’я, ушкодження

 

86

17.01

Спорт і безпека. Формування навичок участі у груповій бесіді.ГР2(УВ)

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями.

 

Бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання.

 

 

87

20.01

Безпечний відпочинок. Розширення  діапазону засвоєних простих мовленнєвих засобів у для будови лінійної розповіді.

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії.

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).

 

Розповідь з порадами

 

Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them

88

20.01

Медична допомога. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту з певною кількістю уточнюючих деталей.

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

 

Написання корисних порад

 

 

89

22.01

Хобі. Удосконалення аудіо-візуального сприймання  і відтворення.ГР1(А)

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних .

Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність.

 

Назви хобі та занять у вільний час

 

90

22.01

Гуртки. Аудіювання тексту та виконання завдань.ГР1(А)

Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення.

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах .

Аудіювання та відтворення почутого

 

 

Present continuous для стверджувальних речень.

91

27.01

Заняття у вільний час. Усне продукування. Складання розповідіГР2(УВ)

 

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули.

Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення.

 

Розповідь про гуртки.

 

Present continuous для і заперечних речень

92

27.01

Час із друзями. Розвиток навичок вести діалог.

 

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення.

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

 

Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення.

 

 

93

29.01

Домашні справи. Повторення граматичного матеріалу, вживання у комунікативному середовищі.

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань.

Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування.

 

Бесіда про домашні дії в момент мовлення.

 

Make/do

94

29.01

Допомога вдома. Розвиток навичок письма записок із повідомленням.

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень

Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення.

 

Написання списку справ

Вимова: Yes/noquestions

Present continuous для запитань.

95

31.01

Розклад на тиждень. Робота з листуванням онлайн на розвиток навичок письма.

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах

Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо).

 

Написання посту до блогу.

 

Правопис ing

96

31.01

Дозвілля із користю.  Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення.

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).

 

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого.

 

 

97

03.02

Гуртки у Британії.  Читання текстів з повідомленням описового характеру.

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах

Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування.

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

 

talkingtofriendsskateboardingdoingartsandcraftsrockclimbinghelpingpeople

 

98

03.02

Молодь і вільний час у Британії. Слухання аудіозаписів для підвищення рівня розуміння основного змісту та деталів почутого.ГР1(А)

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями.

 

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

 

 

 

99

05.02

Мій відпочинок. Формування навичок участі у груповій бесіді.ГР2(УВ)

Пропонує, запрошує, просить вибачення.

Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо).

 

Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

 

 

100

05.02

Дитячі розваги. Удосконалення навичок  у діалозі висловлювати власні погляди й думки.

Запитує та розповідає на базовому рівні про подію.

Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями.

 

Бесіди про позакласну діяльність

 

 

101

10.02

Комплексна підсумкова робота(ГР!,ГР2) з теми “Хобі / Дозвілля.”

 

 

  1. Покупки

 

102

10.02

Онлайн ресурси. Аудіювання тексту та виконання завдань.

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення  чітке й повільне.

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Прослуховування аудіо

 

Місця для розваг та дозвілля

 

103

12.02

Віртуальний світ. Удосконалення аудіо-візуального сприймання  і відтворення.

 

Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах.

Відтворення і деталізація почутого

 

 

 

104

12.02

Інтернет-розваги. Розвиток навичок вести діалог.

 

Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

 

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

 

Прислівники частоти: always, often, sometimes, never

105

14.02

Інтернет обслуговування . Робота в групах.

Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання.

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

 

Бесіда з однокласниками про уподобання

 

 

106

14.02

Інтернет-магазин. Удосконалення навичок  у діалозі висловлювати власні погляди й думки.

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах.

Розгляд картинок та пошук відповідників

 

Назви гаджетів

 

107

17.02

Ціна гаджетів. Тренувальні вправи на закріплення граматичного матеріалу. ГР3(СПТ)

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення.

Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації прохання повторити сказане.

 

Розповідь про речі повсякденного вжитку

 

How much…?
How many…?

108

17.02

Технології для життя. Розвиток комунікативних навичок учнів з теми на письмі.ГР4 (ПВ)

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

 

Опитування та анкетування

 

 

109

19.02

Доходи і витрати. Опрацювання тематичного словнику.

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Використання навчальних додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу.

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

 

Назви професій

 

110

19.02

Професії. Виконання мовних вправ.

Пропонує, запрошує, просить вибачення.

Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання

 

Розповідь про професії членів своєї родини

 

Present Simple and Present Continuous

111

24.02

У кафе. Робота з текстом для розвитку навичок читання.ГР3(СПТ)

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями.

Зорове сприймання тексту в картинках

 

 

 

112

24.02

Ціни та послуги. Складання міні-діалогів з теми.

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

 

Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення.

 

 

113

26.02

Сфери обслуговування. Розвиток комунікативних навичок учнів з теми на письмі.ГР4(ПВ)

Визначає етапи приготування страв за простими рецептами, особливо якщо вони проілюстровані малюнками/ фото.

Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення.

 

Навички написання мовленнєвих фраз

Назви кухонних предметів/

Intonation

Can: прохання і дозволи

114

26.02

Етикет спілкування у кафе. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.ГР4(ПВ)

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

 

Написання діалогу-бесіди у ресторані

 

 

115

28.02

Безпека у інтернеті. Удосконалення навичок читання для отримання інформації та її аргументування.ГР3(СПТ)

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями.

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

 

 

 

116

28.02

Небезпечні інтернет-покупки. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту.ГР4(ПВ)

Пише короткі, прості листи-подяки та листи- вибачення

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

 

Написання і презентація проекту

 

 

117

03.03

Гроші світу. Робота з текстом для розвитку навичок читання.ГР3(СПТ)

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Використання навчальних додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу.

Зорове сприймання тексту, пошук конкретної інформації

 

 

 

118

03.03

Фінансова грамотність. Формування навичок вибіркового читання.

Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати.

Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання

Пошук потрібної інформації в тексті

 

 

 

119

05.03

Покупки онлайн- переваги й недоліки.

 

120

05.03

Комплексна підсумкова робота (ГР3,ГР4) з теми “Покупки.”

 

 

  1. Україна та країна, мова якої вивчається

 

121

10.03

У місті. Удосконалення аудіо-візуального сприймання  і відтворення.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

Прослуховування аудіо

 

Назви локацій у місті

 

 

122

10.03

Міські споруди. Аудіювання тексту та виконання завдань.ГР1(А)

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного

Прослуховування тексту про перебіг подій

 

 

 

 

123

12.03

Моє рідне місто. Формування лексико-граматичних навичок

Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання.

Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі.

 

Побудова діалогу

 

Is there are…? Are there any…?

124

12.03

Мапа міста. Виконання мовних вправ на формування граматичних навичок.ГР2(УВ)

Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе.

Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного

 

Опис мапи міста

 

 

125

14.03

Мандруємо світом. Читання текстів з повідомленням описового характеру.

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне.

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).

Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями

 

 

Спеціальні запитання

126

14.03

Міста планети Земля. Удосконалення аудіо-візуального сприймання  і відтворення.ГР1(А)

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

Перегляд відео

 

Прикметники на позначення місць

 

127

17.03

Моя адреса. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.

Пропонує, запрошує, просить вибачення. Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах.

Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі.

 

Діалогічне мовлення про місце проживання

 

Prepositions: inside, outside, above, below, near

128

17.03

Біля будинку. Формування вмінь побудови лінійної розповіді.ГР2(УВ)

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного

 

Опис місцевості

 

 

129

19.03

Лондон і Київ. Опрацювання тематичного словнику.ГР1(А)

Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. 

Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

Зорове сприйняття тексту і зображень

 

Види транспорту

 

130

19.03

Дві столиці. Робота з текстом для розвитку навичок читання.

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).

Зорове сприйняття тексту

 

 

Because, and, but, or

 

131

31.03

Транспорт. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.ГР2(УВ)

Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову.

Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі.

 

Анкетування

Види транспорту

 

132

31.03

Транспорт мого міста. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту.

Пише низку простих фраз та речень про себе, житлові умови, про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного

 

Створення і опис діаграми

 

 

133

02.04

Прогулянка містом. Слухання аудіозаписів для підвищення рівня розуміння основного змісту та деталів почутого.ГР1(А)

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

Прослуховування аудіо-бесід

 

Фрази для проведення дозвілля

 

134

02.04

Міське дозвілля. Тренування навичок діалогічного мовлення: обґрунтування власної думки.ГР2(УВ)

Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби,хоча зазвичай звертається до онлайн словників.

Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування.

 

Складання діалогів за представленою моделлю

 

Let’s…?
Shall we…?

135

 

04.04

Запрошення зустрітися. Робота з листуванням онлайн на розвиток навичок письма.

Планування зустрічі.

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. Пише короткі вітальні листівки.

Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

Структура електронного листа

 

 

 

Запитує просту інформацію щодо подорожі, користування громадським транспортом; запитує й пояснює, як пройти до певного місця; купує квитки.

Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

 

Листування онлайн

 

Єднальні та протиставні сполучники

136

04.04

Музеї світу. Читання текстів з повідомленням описового характеру.

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).

Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу

 

Прикметники на позначення музеїв

 

137

07.04

Музеї і галереї. Складання міні-діалогів з теми.ГР2(УВ)

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування.

 

Конструювання діалогів на пошук місця, маршруту

 

 

138

07.04

Екскурсія англомовними країнами. Опрацювання тематичного словнику.ГР1(А)

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо).

 

Підготовка проекту

Назви країн та міст

 

139

09.04

Онлайн подорож. Усне продукування. Складання розповіді.ГР2(УВ)

Пише низку простих фраз та речень про себе, людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками.

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

 

 

Презентація проекту

 

 

140

09.04

Комплексна підсумкова робота (ГР!,ГР2) з теми “Україна та країна, мова якої вивчається.”

 

 

  1. Одяг, зовнішній вигляд

 

141

14.04

Гардероб. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.ГР3(СПТ)

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

Перегляд відео

 

Назви предметів одягу

 

142

14.04

Одяг. Удосконалення аудіо-візуального сприймання  і відтворення.

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування.

 

Обговорення відео

 

Речення з ‘like’

143

16.04

Аксесуари. Аудіювання тексту та виконання завдань.

Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями

 

 

Множина

144

16.04

Вдягаємось до школи. Розширення активного словникового запасу учнів.

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії.

Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі.

 

Опис ілюстрацій

 

 

145

18.04

Костюмована вечірка. Виконання мовних вправ на формування граматичних навичок.ГР4(ПВ)

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

Прослуховування діалогу про опис зовнішності

 

Характеристики зовнішності людей

 

146

18.04

Опис одягу.Усне продукування:обґрунтування власної думки.

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

Використання навчальних словників , інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу.

 

Усний опис карнавального костюма

Описові прикметники

Have got/ has got

147

21.04

Власний стиль. Тренувальні вправи на закріплення граматичного матеріалу.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Сприймання та реагування на похвалу і критику.

Читання коротких описів

 

 

Речення з ‘be wearing’

148

21.04

Карнавальний вечір. Формування вмінь написання короткого опису. ГР4(ПВ)

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі.

 

Складання короткого опису за фото

 

 

149

23.04

В магазин за одягом. Розвиток діалогічного мовлення.

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу..

Сприймання та реагування на похвалу і критику.

Прослуховування діалогу

 

Назви товарів

 

150

23.04

Обираємо одяг. Розвиток навичок вести діалог.

Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову.

Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування.

 

Діалогічна бесіда про свої потреби

 

Need/want

151

 

28.04

Збираємо образ. Тренування навичок діалогічного мовлення.

Придбання аксесуарів. Формування навичок участі у груповій бесіді.

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Сприймання та реагування на похвалу і критику.

Читання діалогів

 

 

Прислівники частотності з ‘need/want’

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування.

 

Побудова групової бесіди

 

 

152

28.04

Бути в тренді. Робота з текстом для розвитку навичок читання.ГР3(СПТ)

Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах.

Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

Зорове співвіднесення тексту із зображенням

 

Позначення ціни

 

153

30.04

Онлайн закупка. Розвиток комунікативних навичок учнів з теми на письмі.ГР4(ПВ)

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).

 

Написання діалогу

Гроші, розміри одягу

 

154

30.04

Власні потреби. Удосконалення навичок читання для отримання інформації та її аргументування.

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. .

Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі.

 

Пошук та аналіз магазинів онлайн

 

 

too+adjective

155

02.05

Речі особистого вжитку. Формування вмінь написання короткого опису.ГР4(ПВ)

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Використання навчальних словників а також інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу.

 

Побудова описової розповіді

 

 

156

 

 

 

 

 

157

02.05

 

 

 

 

 

05.05

Соціальна відповідальність. Робота з текстом. Розвиток навичок вибіркового читання.ГР3(СПТ)

З безпекою про довкілля. Формування вмінь складання анкет і схем.

Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах.

Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

Зорове сприйняття тексту про одяг

 

 

 

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі.

 

Побудова списку порад

 

 

158

05.05

Одяг як вираження особистості. Удосконалення навичок читання для отримання інформації та її аргументування.ГР3(СПТ)

Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах.

Сприймання та реагування на похвалу і критику;

 

Аналіз речень на опис людини

 

 

 

159

07.05

Зовнішній вигляд. Розвиток навичок письма записок із повідомленням.

Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб.

Використання навчальних словників для збагачення словникового запасу.

 

Складання коротких повідомлень, відгуків

 

 

160

07.05

Комплексна пілсумкова робота (ГР3,ГР4) з теми “Одяг, зовнішній вигляд.”

 

 

9.Навколишнє середовище, погода

 

161

12.05

Світ природи. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.ГР1(А)

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

 

Назви природних об’єктів

 

162

12.05

Природні зони. Тренувальні вправи на закріплення граматичного матеріалу.

 

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

 

Усний опис зображень із залученням вивченої граматики

 

Ступені порівняння: короткі прикметники

163

14.05

Світ навколо мене. Удосконалення аудіо-візуального сприймання  і відтворення.ГР1(А)

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Обговорення відео

Прикметники на позначення характеристики

 

164

14.05

Заповідні зони. Усне продукування. Складання розповіді.ГР2(УВ)

 

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).

 

Розповідь про улюблене місце на планеті

 

Ступені порівняння: довгі прикметники

165

16.05

Пори року. Розширення активного словникового запасу учнів.

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень.

Обговорення того, як особисті звички, поведінка мають вплив на  інших та на навколишнє середовище.

Зорове сприйняття коментарів про погоду

 

Назви видів погоди і пір року

 

166

16.05

Погода. Формування навичок участі у груповій бесіді.ГР2(УВ)

Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову.

Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Перегляд відео

Обговорення відео і розповідь класу звички друга

 

Займенник it на позначення погоди

167

 

19.05

Види відпочинку. Розвиток навичок аудіювання та використання почутого при виконанні вправ.

Літній відпочинок.ГР1(А)

Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання.

Обговорення того, як особисті звички, поведінка мають вплив на  інших та на навколишнє середовище.

Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні

 

 

 

Пише короткі вітальні листівки.

Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного.

 

Написання листівки з місця відпочинку

Назви атрибутів відпустки

Прийменники with, for, until

168

 

19.05

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії. Читання текстів з повідомленням описового характеру.

Морський курорт. Розвиток діалогічного мовлення.

Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. 

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).

Зорове сприйняття тексту

 

 

 

Пише короткі вітальні листівки. Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову.

Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом

Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow

 

169

21.05

Відпочинок з друзями. Складання міні-діалогів з теми.

Чудові спогади. Формування вмінь складання анкет і схем.ГР2(УВ)

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

 

Усні запитання і відповіді про події з минулого

 

Past Simple: be

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії.

Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером

Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong

 

170

21.05

Тваринний світ. Удосконалення навичок читання на пошук деталей.

Дикі тварини. Опрацювання тематичного словнику.

 

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень.

Обговорення того, як особисті звички, поведінка мають вплив на  інших та на навколишнє середовище.

Зорове сприйняття тексту

 

 

Past Simple: be

Запитує та розповідає на базовому рівні про подію. Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного.

Зорове співвіднесення зображень зі словами

 

Назви диких тварин

Wh- questions

171

26.05

Домашні улюбленці. Формування навичок участі у груповій бесіді.

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

Діалоги про домашніх тварин

 

 

172

26.05

Турпохід. Тренування навичок діалогічного мовлення.ГР2(УВ)

Пропонує, запрошує, просить вибачення. Запитує та розповідає на базовому рівні про подію

Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні

 

Past Simple (affirmative)

173

28.05

Із друзями на природі. Читання коротких текстів та пост вправи.

Разом на пікнік. Розвиток комунікативних навичок учнів з теми на письмі.

Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати.

Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

Читання коротких запрошень

 

 

 

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, інтернет тощо).

 

Написання короткого запрошення

 

Past Simple (negative)

174

28.05

Подорож на канікулах. Удосконалення аудіо-візуального сприймання  і відтворення.

Удосконалення навичок  у діалозі висловлювати власні погляди й думки. Повторення вивченого матеріалу за рік.

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

Зорове сприйняття тексту про фільми

 

 

 

Пише короткі вітальні листівки. Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного.

 

Участь у груповій бесіді

 

 

175

30.05

Комплексна підсумкова робота (ГР1,ГР2) з теми “Навколишнє середовище, погода”