1 семестр
|
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування і зміст уроку |
Очікувані результати навчання |
Види навчальної діяльності |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
|||||||||||||
|
Лексичний |
Граматичний |
|||||||||||||||||||
|
1 |
02.09 |
Повернення до школи. Повторення вивченого. |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
1.Я та моя сім’я |
||||||||||||||||||||
|
2 |
02.09 |
Знайомство . Розвиток діалогічного мовлення. Складання міні-діалогів з теми. |
Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. |
Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання. |
Прослуховування аудіо |
Написання свого імені. |
Алфавіт, вік |
Числівники |
||||||||||||
|
3 |
04.09 |
Особисті дані. Усне продукування. Складання розповіді.ГР2(УВ) |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення.. |
|
Представлення себе |
Дні тижня |
Правопис імен і числівників |
||||||||||||
|
4 |
04.09 |
Я і однокласники. Формування навичок участі у груповій бесіді. |
Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
|
Розмова про дні народження |
|
|
||||||||||||
|
5 |
09.09 |
Мої особисті речі. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи. |
Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах. |
Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення |
Опис речей |
|
|
Артиклі a/an |
||||||||||||
|
6 |
09.09 |
Спілкування з друзями. Розширення активного словникового запасу учнів. ГР1(УІС) |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.
|
Прослуховування аудіо щодо персональної інформації |
|
Речі в класній кімнаті, кольори |
Plural of nouns |
||||||||||||
|
7 |
11.09 |
Я і моє оточення. Розвиток навичок вести діалог. |
Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе |
Сприймання та реагування на похвалу і критику |
|
Розмова про місяці народження |
Місяці |
Вказівні займенники |
||||||||||||
|
8 |
11.09 |
Ранкова зустріч. Удосконалення аудіо-візуального сприймання і відтворення.ГР1(УІС) |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання. |
Прослуховування діалогів у фотоісторіях.
|
|
Привітання, прощання |
|
||||||||||||
|
9 |
13.09 |
Вітальна розмова. Складання міні-діалогів з теми. |
Визначає, що він/ вона має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні. |
Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір |
|
Етикет спілкування |
|
Прийменники My, his, her, your; |
||||||||||||
|
10 |
13.09 |
Мій номер телефону. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок. |
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину , використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.
|
Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення. |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
|
To be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях |
||||||||||||
|
11 |
16.09 |
Ми-різні. Удосконалення навичок у діалозі висловлювати власні погляди й думки.ГР2(УВ) |
Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. |
Участь у різних видах активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування інформації і вибір відповідної картинки |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
Країни |
|
||||||||||||
|
12 |
16.09 |
Національності. Опрацювання тематичного словнику.
|
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне з тривалими паузами час від часу. |
Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
Прослуховування інформації про персональні дані і походження. |
Коротка розповідь про себе та про своїх друзів. |
Національності |
tobe в PresentSimple в однині та множині |
||||||||||||
|
13 |
18.09 |
Громадяни світу. Розширення діапазону засвоєних простих мовленнєвих засобів для будови лінійної розповіді.ГР2(УВ) |
Відповідає на прості уточнювальні запитання, отримати допомогу у формулюванні відповідей. |
Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.
|
|
|
Слова зі звуком [ə] |
tobe в PresentSimple в заперечних реченнях |
||||||||||||
|
14 |
18.09 |
Сім’я. Робота з текстом для розвитку навичок читання. |
Визначає, що він/ вона має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні. |
Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання тексту про членів родини. |
Відповіді на запитання щодо прочитаного.
|
Вимова «and» у словосполученнях (редукція). |
|
||||||||||||
|
15 |
23.09 |
Родичі. Тривалий монолог: опис власного досвіду.ГР2(УВ) |
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. |
Сприймання та реагування на похвалу і критику |
|
Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео. |
|
Присвійні займенники. (my, your, his, her, our, their) |
||||||||||||
|
16 |
23.09 |
Близькі люди. Удосконалення аудіо-візуального сприймання і відтворення.ГР1(УІС) |
Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей. |
Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
Перегляд відео бесіди про членів родини. |
|
|
Присвійний відмінок (Ruby’s, Mother’s) |
||||||||||||
|
17 |
25.09 |
Почуття. Опрацювання мовного матеріалу теми: лексика.ГР1(УІС)
|
Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. |
. Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. |
Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою. |
|
Прикметники на опис станів і емоцій
|
|
||||||||||||
|
18 |
25.09 |
Почуття. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту з певною кількістю уточнюючих деталей.
|
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.
|
Робота в парах. Опитування (анкетування). |
Робота в парах. Створення опитування за зразком. |
|
To be – короткі відповіді. |
||||||||||||
|
19 |
27.09 |
Комплексна підсумкова робота (ГР1, ГР2) з теми “Я та моя сім'я.”
|
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
20 |
27.09 |
Велика Британія. Читання текстів з повідомленням описового характеру.ГР3(СПТ) |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.
|
Участь у креативній діяльності, створення нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт |
Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного. |
Англомовні країни. |
Proper names |
||||||||||||
|
21 |
30.09 |
Міста Великої Британії. Аудіювання тексту та виконання завдань. |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Використання доцільних стратегій для компенсації прогалин у мовленні. |
Сприймання на слух тексту про національності. Перегляд документального відео. |
|
Англомовні країни і національністі |
|
||||||||||||
|
22 |
30.09 |
Міста України. Робота з текстом. Розвиток навичок вибіркового читання.ГР3(СПТ) |
Пропонує, запрошує, просить вибачення. |
Командна робота, розподіл ролей в команді. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця. |
Розмова про улюблені міста України. |
Правопис рідного міста та інших міст України |
|
||||||||||||
|
23 |
02.10 |
Моя країна. Слухання аудіозаписів для підвищення рівня розуміння основного змісту та деталів почутого. |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
Сприймання на слух тексту про визначні місця великих міст України. |
Презентація проекту про рідне місто. |
Назви визначних місць. |
Proper names |
||||||||||||
|
24 |
02.10 |
Мій дім. Формування навичок вибіркового читання.ГР3(СПТ) |
Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику іноземною мовою. |
Сприймання тексту-опису житла. |
|
Кімнати |
Can see |
||||||||||||
|
25 |
07.10 |
Кімнати. Опрацювання тематичного словнику. |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. |
|
Опис інтер’єру на основі картинки. |
Частини інтер’єру |
|
||||||||||||
|
26 |
07.10 |
Житло. Удосконалення аудіо-візуального сприймання і відтворення. |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань.
|
. Використання доцільних стратегій для компенсації прогалин у мовленні. |
Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою. |
|
|
Конструкції There is/ there are |
||||||||||||
|
27 |
09.10 |
Розміщення кімнат і речей. Виконання граматичних вправ.ГР4(ПВ) |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
|
Опис місцезнаходження предметів і людей на основі картинки. |
|
Prepositions of place |
||||||||||||
|
28 |
09.10 |
Моє домашнє життя. Розвиток навичок вести діалог. |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. |
Зорове сприймання тексту-опису кімнати. |
Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді. |
Речі в кімнаті |
Personal Pronouns |
||||||||||||
|
29 |
11.10 |
Моя кімната. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.ГР4(ПВ) |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. |
Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію. |
|
Інтонація в реченнях з однорідними членами. |
Стверджувальні речення з have got. |
||||||||||||
|
30 |
11.10 |
Інтер’єр. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи. |
Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
|
Опис власної кімнати і речей в ній. |
Особисті речі:
|
Have /has got |
||||||||||||
|
31 |
14.10 |
Спальна кімната. Читання текстів з повідомленням описового характеру.ГР3(СПТ) |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Використання доцільних стратегій для компенсації прогалин у мовленні. |
Зорове сприймання тексту про особисті речі. |
|
Склади в словах. |
Використання also |
||||||||||||
|
32 |
14.10 |
Мої речі. Усне продукування. Складання опису. |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді. |
Розповідь про вміст сумки, майно. |
|
Заперечне речення з have got. |
||||||||||||
|
33 |
16.10 |
Розвиток аудіо-візуального сприймання і відтворення.
|
||||||||||||||||||
|
34 |
16.10 |
Опис речей. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту з певною кількістю уточнюючих деталей.ГР4(ПВ) |
Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову. |
Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. |
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. |
Опис власних речей. |
Порядок прикметників для однорідних означень |
Якісні прикметники |
||||||||||||
|
35 |
21.10 |
Речі вдома. Формування навичок участі у груповій бесіді. |
Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. |
Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
Перегляд відео інтерв’ю. |
Бесіда про речі, питання і відповіді. |
|
Питання з have got. |
||||||||||||
|
36 |
21.10 |
У будинку. Тренування навичок розміщення дописів отриманої інформації. |
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками. |
Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику іноземною мовою. |
|
Написання анкети для класного опитування і заповнення її.. |
|
Короткі відповіді з have got. |
||||||||||||
|
37 |
23.10 |
Сучасний дизайн. Розвиток навичок письма записок із повідомленням.ГР4(ПВ) |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (бібліотеку, інтернет тощо). |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом. |
|
|
||||||||||||
|
38 |
23.10 |
Креативність та інновації. Розвиток аудіо-візуального сприймання і відтворення. |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.
|
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. |
|
|
||||||||||||
|
39 |
25.10 |
Місце проживання. Тривалий монолог: опис власного досвіду. |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (бібліотеку, інтернет тощо). |
|
Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
|
|
||||||||||||
|
40 |
25.10 |
Комплексна підсумкова робота(ГР3, ГР4) з теми “Мій дім.”
|
||||||||||||||||||
|
3. Здоров’я |
||||||||||||||||||||
|
41 |
04.11 |
Вільний час із користю. Аудіювання тексту та виконання завдань.ГР1(А) |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навкол.середовище. |
Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. |
|
Заняття і уміння:
|
|
||||||||||||
|
42 |
04.11 |
Хобі та спорт. Опрацювання тематичного словнику. |
Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. |
Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. |
|
Бесіда про уміння. |
Види хобі |
Модальне Can– стверджувальні речення. |
||||||||||||
|
43 |
06.11 |
Розваги для здоров’я. Тренування навичок діалогічного мовлення: обґрунтування власної думки ГР2(УВ) |
Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. |
Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання |
Сприймання на слух коротких розмов. |
|
Вимова та інтонація can\can’tв реченнях |
Модальне Can. And/or/but |
||||||||||||
|
44 |
06.11 |
Моє тіло. Розширення активного словникового запасу учнів. |
Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
Участь у різних видах активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику . |
|
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. |
Будова тіла |
Prepositions: in, on, behind, under |
||||||||||||
|
45 |
11.11 |
Частини тіла. Робота з текстом для розвитку навичок читання. |
Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
Використання навчальних словників, а також інших додаткових ресурсів . |
Зорове сприймання тексту і точні відповіді на питання |
|
Частина тіла |
Can you?
|
||||||||||||
|
46 |
11.11 |
Що ти можеш? Розвиток діалогічного мовлення. Складання міні-діалогів з теми.ГР2(УВ) |
Визначає, що він/ вона має на увазі, вказуючи на це у висловлюванні. |
Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. |
Перегляд відео діалогу про уміння і можливості. |
Бесіда про можливості і таланти. |
|
|
||||||||||||
|
47 |
13.11 |
Святкове меню. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.ГР1(А) |
Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей. |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.
|
Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування. |
|
Продукти |
Злічені і незлічені іменники |
||||||||||||
|
48 |
13.11 |
Запрошення на вечірку. Розвиток навичок письма записок із повідомленням. |
Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).
|
Зорове сприймання інформації з листівки. |
Написання тексту запрошення. |
|
|
||||||||||||
|
49 |
15.11 |
Здорове харчування. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок. |
Розповідає про своє самопочуття, використовуючи прості мовні кліше. |
Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навкол. середовище. |
|
Опис картинки. Написання списку продуктів. |
Страви . Напої |
Quantifiers |
||||||||||||
|
50 |
15.11 |
Планування вільного часу. Тривалий монолог: опис власного досвіду.ГР2(УВ) |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігри. ситуацій). |
Визначення, кому з мовців належить повідомлення. |
|
Визначення часу і місця проведення події. |
Numerals |
||||||||||||
|
51 |
18.11 |
Тайменеджмент заходу. Тренувальні вправи на закріплення граматичного матеріалу. |
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень. |
Використовують відповідні стратегії для розвиткурозмови (прийняття, відмова запрошення) |
Написання короткого повідомлення про святкування. |
|
|
Prepositions: on, at, from, until |
||||||||||||
|
52 |
18.11 |
Особлива подія. Робота з листуванням онлайн на розвиток навичок письма. |
Пише короткі, прості листи-подяки та листи- вибачення. |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.
|
|
Запрошення, прийняття і відмова від запрошення. |
|
|
||||||||||||
|
53 |
20.11 |
Свята в США. Читання текстів з повідомленням описового характеру.
|
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень. |
Використання навчальних словників а також інших додаткових ресурсів. |
Сприймання письмового тексту про свята в США. |
|
Американські назви свят |
|
||||||||||||
|
54 |
20.11 |
Традиції святкування у США. Робота з текстом. Розвиток навичок вибіркового читання. |
Презентують модель веб-сторінки про свята в англомовній країні. |
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
|
Написання проекту. |
Дати |
Preposition of time |
||||||||||||
|
55 |
25.11 |
Свята в англомовних країнах. Усне продукування. Складання розповіді |
Визначає етапи приготування страв за простими рецептами, особливо якщо вони проілюстровані фото. |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. |
Презентація проекту. |
|
|
|
||||||||||||
|
56 |
25.11 |
Свята в Україні. Розвиток навичок аудіювання та виконанні вправ.ГР1(А)
|
Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
Використання навчальних словників, а також інших додаткових ресурсів. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування. |
|
Назви свят України |
|
||||||||||||
|
57 |
27.11 |
Традиції святкування в Україні. Тренування навичок діалогічного мовлення: обґрунтування власної думки ГР2(УВ) |
Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей |
Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
|
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. |
|
Ordinal numbers |
||||||||||||
|
58 |
27.11 |
День здоров’я. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту з певною кількістю уточнюючих деталей. |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань |
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.
|
Зорове сприймання тексту і його деталізація |
Написання анкети для класного опитування і заповнення її.. |
|
|
||||||||||||
|
59 |
29.11 |
Тренування навичок аудіювання ГР1(А)
|
||||||||||||||||||
|
60 |
29.11 |
Комплексна підсумкова робота (ГР1, ГР2) з теми “Здоров'я.” |
||||||||||||||||||
|
4. Школа |
||||||||||||||||||||
|
61 |
02.12 |
Мій ранок. Опрацювання мовного матеріалу теми: лексика. |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).
|
Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, |
|
Щоденні справи |
|
||||||||||||
|
62 |
02.12 |
Розпорядок дня. Виконання мовних вправ на формування граматичних навичок.ГР4(ПВ) |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні, використовують невербальні способи спілкування. |
Тренування точності сприймання тексту. |
Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди. |
|
Present Simple стверджувальні речення. |
||||||||||||
|
63 |
04.12 |
Розклад на день. Робота з текстом. Розвиток навичок вибіркового читання.ГР3(СПТ) |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).. |
Зорове сприймання тексту про щоденні справи. |
|
Годинник |
|
||||||||||||
|
64 |
04.12 |
Планування робочого дня. Розширення активного словникового запасу учнів. |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Участь у різних видах активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику … |
|
Називають час за годинником в контексті розпорядку. |
Години і хвилини |
Present Simple стверджувальні речення.(закінчення дієслів) |
||||||||||||
|
65 |
09.12 |
Навчання онлайн. . Мовні вправи. |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
|
|
Інтернет активності |
Adverbs of frequency (every day) |
||||||||||||
|
66 |
09.12 |
Шкільні будні. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.ГР4(ПВ) |
Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей. |
Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні: повідомлення про нерозуміння; невербальні способи спілкування; |
Сприймання на слух і перегляд відео діалогу. |
Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці. |
|
Present Simple – заперечні речення. |
||||||||||||
|
67 |
11.12 |
Шкільні предмети. Робота з текстом для розвитку навичок читання.ГР3(СПТ) |
Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах. |
Використовуємо стратегії тайм-менеджменту для посиленняуспішності |
Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі. |
|
Назви шкільних предметів |
|
||||||||||||
|
68 |
11.12 |
Заняття на уроках. Розвиток навичок будови лінійної розповіді. |
Пише низку простих фраз та речень про освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками. |
Сприймання та реагування на похвалу і критику;
|
|
Розповідь про улюблений предмет, час його проведення. |
|
|
||||||||||||
|
69 |
13.12 |
Шкільний розклад. Робота з текстом. Розвиток навичок вибіркового читання.ГР3(СПТ) |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику . |
Зорове сприймання таблиці з розкладом. |
|
|
Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді. |
||||||||||||
|
70 |
13.12 |
Уроки. Формування навичок участі у груповій бесіді. |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні: використовують невербальні способи спілкування; |
|
Бесіда відповідно до таблиці з розкладом. |
Шкільне приладдя |
|
||||||||||||
|
71 |
16.12 |
Типи шкіл. Читання текстів з повідомленням описового характеру.ГР3(СПТ) |
Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. |
На рівні речення можуть визначити значенняне відомого слова. |
Зорове сприймання тексту інтерв’ю про типи шкіл. |
|
Багатозначні слова |
|
||||||||||||
|
72 |
16.12 |
Шкільні звички. Тренування навичок розміщення дописів |
Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. |
Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. |
|
Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування. |
Питальні слова |
Wh- questions |
||||||||||||
|
73 |
18.12 |
Улюблений предмет. Тренування навичок діалогічного мовлення: обґрунтування власної думки |
Реагує на звернене повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій).
|
|
Опитування, бесіда і розповідь про улюблений предмет у школі. |
|
|
||||||||||||
|
74 |
18.12 |
Англійська мова в школі. Тренування навичок розуміння текстів щодо сфери інтересів учнів.ГР3(СПТ) |
Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).. |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
|
|
|
||||||||||||
|
75 |
23.12 |
Як вчити англійську. Усне продукування. Складання розповіді |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Участь у різних видах активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику . |
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
|
|
||||||||||||
|
76 |
23.12 |
Англійська онлайн. Робота з листуванням онлайн на розвиток навичок письма.ГР4(ПВ) |
Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи мовні засоби,хоча зазвичай звертається до онлайн словників |
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.
|
|
Написання списку порад. |
|
|
||||||||||||
|
77 |
25.12 |
Навчання вдома і допомога батьків. Розвиток навичок вести діалог. |
Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. |
Послуговується мімікою, жестами, для підтримки вербального спілкування. |
|
Розігрування ситуативних ситуацій |
|
|
||||||||||||
|
78 |
25.12 |
Здоровий розподіл часу під час навчання і канікул. Тренувальні вправи на закріплення граматичного матеріалу.ГР4(ПВ) |
Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
|
Написання списку порад |
|
|
||||||||||||
|
79 |
27.12 |
Комплексна підсумкова робота (ГР3, ГР4) з теми “Школа.”
|
||||||||||||||||||
|
80 |
27.12 |
Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.
|
||||||||||||||||||
2 семестр
|
№ |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Види навчальної діяльності |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
||||
|
Лексичний |
Граматика |
||||||||||
|
|
|||||||||||
|
81 |
13.01 |
Спорт. Опрацювання тематичного словнику.ГР1(А) |
Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. |
Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту. |
|
Види спорту |
|
|||
|
82 |
13.01 |
Заняття спортом. Робота з текстом для розвитку навичок читання. |
Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. |
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.
|
Робота з текстом |
|
|
|
|||
|
83 |
15.01 |
Спортивні ігри. Удосконалення навичок у діалозі висловлювати власні погляди й думки. |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. |
|
Опитування про улюблений вид спорту. |
|
Like – стверджувальні і заперечні речення. |
|||
|
84 |
15.01 |
Види спорту. Тривалий монолог: опис власного досвіду.ГР2(УВ) |
Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення. |
|
Розповідь про улюблений вид спорту. |
|
Вирази вподобання |
|||
|
85 |
17.01 |
Здоровий спосіб життя. Формування навичок вибіркового читання. |
Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря. |
|
Стан здоров’я, ушкодження |
|
|||
|
86 |
17.01 |
Спорт і безпека. Формування навичок участі у груповій бесіді.ГР2(УВ) |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. |
|
Бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання. |
|
|
|||
|
87 |
20.01 |
Безпечний відпочинок. Розширення діапазону засвоєних простих мовленнєвих засобів у для будови лінійної розповіді. |
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). |
|
Розповідь з порадами |
|
Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them |
|||
|
88 |
20.01 |
Медична допомога. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту з певною кількістю уточнюючих деталей. |
Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
|
Написання корисних порад |
|
|
|||
|
89 |
22.01 |
Хобі. Удосконалення аудіо-візуального сприймання і відтворення.ГР1(А) |
Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних . |
Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність. |
|
Назви хобі та занять у вільний час |
|
|||
|
90 |
22.01 |
Гуртки. Аудіювання тексту та виконання завдань.ГР1(А) |
Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах . |
Аудіювання та відтворення почутого |
|
|
Present continuous для стверджувальних речень. |
|||
|
91 |
27.01 |
Заняття у вільний час. Усне продукування. Складання розповідіГР2(УВ)
|
Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули. |
Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення. |
|
Розповідь про гуртки. |
|
Present continuous для і заперечних речень |
|||
|
92 |
27.01 |
Час із друзями. Розвиток навичок вести діалог.
|
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. |
|
Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення. |
|
|
|||
|
93 |
29.01 |
Домашні справи. Повторення граматичного матеріалу, вживання у комунікативному середовищі. |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше,а також щодо виконання повсякденних завдань. |
Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. |
|
Бесіда про домашні дії в момент мовлення. |
|
Make/do |
|||
|
94 |
29.01 |
Допомога вдома. Розвиток навичок письма записок із повідомленням. |
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень |
Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення. |
|
Написання списку справ |
Вимова: Yes/noquestions |
Present continuous для запитань. |
|||
|
95 |
31.01 |
Розклад на тиждень. Робота з листуванням онлайн на розвиток навичок письма. |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах |
Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо). |
|
Написання посту до блогу. |
|
Правопис ing |
|||
|
96 |
31.01 |
Дозвілля із користю. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок. |
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). |
|
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. |
|
|
|||
|
97 |
03.02 |
Гуртки у Британії. Читання текстів з повідомленням описового характеру. |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах |
Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
|
talkingtofriendsskateboardingdoingartsandcraftsrockclimbinghelpingpeople |
|
|||
|
98 |
03.02 |
Молодь і вільний час у Британії. Слухання аудіозаписів для підвищення рівня розуміння основного змісту та деталів почутого.ГР1(А) |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями.
|
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
|
|
|
|||
|
99 |
05.02 |
Мій відпочинок. Формування навичок участі у груповій бесіді.ГР2(УВ) |
Пропонує, запрошує, просить вибачення. |
Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо). |
|
Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
|
|
|||
|
100 |
05.02 |
Дитячі розваги. Удосконалення навичок у діалозі висловлювати власні погляди й думки. |
Запитує та розповідає на базовому рівні про подію. |
Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. |
|
Бесіди про позакласну діяльність |
|
|
|||
|
101 |
10.02 |
Комплексна підсумкова робота(ГР!,ГР2) з теми “Хобі / Дозвілля.”
|
|||||||||
|
|
|||||||||||
|
102 |
10.02 |
Онлайн ресурси. Аудіювання тексту та виконання завдань. |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення чітке й повільне. |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн |
Прослуховування аудіо |
|
Місця для розваг та дозвілля |
|
|||
|
103 |
12.02 |
Віртуальний світ. Удосконалення аудіо-візуального сприймання і відтворення.
|
Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах. |
Відтворення і деталізація почутого |
|
|
|
|||
|
104 |
12.02 |
Інтернет-розваги. Розвиток навичок вести діалог.
|
Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
|
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника |
|
Прислівники частоти: always, often, sometimes, never |
|||
|
105 |
14.02 |
Інтернет обслуговування . Робота в групах. |
Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. |
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
|
Бесіда з однокласниками про уподобання |
|
|
|||
|
106 |
14.02 |
Інтернет-магазин. Удосконалення навичок у діалозі висловлювати власні погляди й думки. |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах. |
Розгляд картинок та пошук відповідників |
|
Назви гаджетів |
|
|||
|
107 |
17.02 |
Ціна гаджетів. Тренувальні вправи на закріплення граматичного матеріалу. ГР3(СПТ) |
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. |
Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації прохання повторити сказане. |
|
Розповідь про речі повсякденного вжитку |
|
How much…? |
|||
|
108 |
17.02 |
Технології для життя. Розвиток комунікативних навичок учнів з теми на письмі.ГР4 (ПВ) |
Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
|
Опитування та анкетування |
|
|
|||
|
109 |
19.02 |
Доходи і витрати. Опрацювання тематичного словнику. |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Використання навчальних додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу. |
Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою |
|
Назви професій |
|
|||
|
110 |
19.02 |
Професії. Виконання мовних вправ. |
Пропонує, запрошує, просить вибачення. |
Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання |
|
Розповідь про професії членів своєї родини |
|
Present Simple and Present Continuous |
|||
|
111 |
24.02 |
У кафе. Робота з текстом для розвитку навичок читання.ГР3(СПТ) |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. |
Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. |
Зорове сприймання тексту в картинках |
|
|
|
|||
|
112 |
24.02 |
Ціни та послуги. Складання міні-діалогів з теми. |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
|
Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення. |
|
|
|||
|
113 |
26.02 |
Сфери обслуговування. Розвиток комунікативних навичок учнів з теми на письмі.ГР4(ПВ) |
Визначає етапи приготування страв за простими рецептами, особливо якщо вони проілюстровані малюнками/ фото. |
Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення. |
|
Навички написання мовленнєвих фраз |
Назви кухонних предметів/ Intonation |
Can: прохання і дозволи |
|||
|
114 |
26.02 |
Етикет спілкування у кафе. Формування орфографічних та лексико-граматичних навичок.ГР4(ПВ) |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
|
Написання діалогу-бесіди у ресторані |
|
|
|||
|
115 |
28.02 |
Безпека у інтернеті. Удосконалення навичок читання для отримання інформації та її аргументування.ГР3(СПТ) |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями. |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
|
|
|
|||
|
116 |
28.02 |
Небезпечні інтернет-покупки. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту.ГР4(ПВ) |
Пише короткі, прості листи-подяки та листи- вибачення |
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
|
Написання і презентація проекту |
|
|
|||
|
117 |
03.03 |
Гроші світу. Робота з текстом для розвитку навичок читання.ГР3(СПТ) |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Використання навчальних додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу. |
Зорове сприймання тексту, пошук конкретної інформації |
|
|
|
|||
|
118 |
03.03 |
Фінансова грамотність. Формування навичок вибіркового читання. |
Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання |
Пошук потрібної інформації в тексті |
|
|
|
|||
|
119 |
05.03 |
Покупки онлайн- переваги й недоліки.
|
|||||||||
|
120 |
05.03 |
Комплексна підсумкова робота (ГР3,ГР4) з теми “Покупки.”
|
|||||||||
|
|
|||||||||||
|
121 |
10.03 |
У місті. Удосконалення аудіо-візуального сприймання і відтворення. |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
Прослуховування аудіо |
|
Назви локацій у місті
|
|
|||
|
122 |
10.03 |
Міські споруди. Аудіювання тексту та виконання завдань.ГР1(А) |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного |
Прослуховування тексту про перебіг подій
|
|
|
|
|||
|
123 |
12.03 |
Моє рідне місто. Формування лексико-граматичних навичок |
Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. |
Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі. |
|
Побудова діалогу |
|
Is there are…? Are there any…? |
|||
|
124 |
12.03 |
Мапа міста. Виконання мовних вправ на формування граматичних навичок.ГР2(УВ) |
Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. |
Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного |
|
Опис мапи міста |
|
|
|||
|
125 |
14.03 |
Мандруємо світом. Читання текстів з повідомленням описового характеру. |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). |
Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями |
|
|
Спеціальні запитання |
|||
|
126 |
14.03 |
Міста планети Земля. Удосконалення аудіо-візуального сприймання і відтворення.ГР1(А) |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. |
Перегляд відео |
|
Прикметники на позначення місць |
|
|||
|
127 |
17.03 |
Моя адреса. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи. |
Пропонує, запрошує, просить вибачення. Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах. |
Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі. |
|
Діалогічне мовлення про місце проживання |
|
Prepositions: inside, outside, above, below, near |
|||
|
128 |
17.03 |
Біля будинку. Формування вмінь побудови лінійної розповіді.ГР2(УВ) |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного |
|
Опис місцевості |
|
|
|||
|
129 |
19.03 |
Лондон і Київ. Опрацювання тематичного словнику.ГР1(А) |
Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. |
Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
Зорове сприйняття тексту і зображень |
|
Види транспорту |
|
|||
|
130 |
19.03 |
Дві столиці. Робота з текстом для розвитку навичок читання. |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). |
Зорове сприйняття тексту |
|
|
Because, and, but, or
|
|||
|
131 |
31.03 |
Транспорт. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.ГР2(УВ) |
Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову. |
Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі. |
|
Анкетування |
Види транспорту |
|
|||
|
132 |
31.03 |
Транспорт мого міста. Підвищення рівня вмінь написання з’язного тексту. |
Пише низку простих фраз та речень про себе, житлові умови, про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками. |
Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного |
|
Створення і опис діаграми |
|
|
|||
|
133 |
02.04 |
Прогулянка містом. Слухання аудіозаписів для підвищення рівня розуміння основного змісту та деталів почутого.ГР1(А) |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. |
Прослуховування аудіо-бесід |
|
Фрази для проведення дозвілля |
|
|||
|
134 |
02.04 |
Міське дозвілля. Тренування навичок діалогічного мовлення: обґрунтування власної думки.ГР2(УВ) |
Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби,хоча зазвичай звертається до онлайн словників. |
Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. |
|
Складання діалогів за представленою моделлю |
|
Let’s…? |
|||
|
135
|
04.04 |
Запрошення зустрітися. Робота з листуванням онлайн на розвиток навичок письма. Планування зустрічі. |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. Пише короткі вітальні листівки. |
Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. |
Структура електронного листа |
|
|
|
|||
|
Запитує просту інформацію щодо подорожі, користування громадським транспортом; запитує й пояснює, як пройти до певного місця; купує квитки. |
Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
|
Листування онлайн |
|
Єднальні та протиставні сполучники |
||||||
|
136 |
04.04 |
Музеї світу. Читання текстів з повідомленням описового характеру. |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). |
Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу |
|
Прикметники на позначення музеїв |
|
|||
|
137 |
07.04 |
Музеї і галереї. Складання міні-діалогів з теми.ГР2(УВ) |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. |
|
Конструювання діалогів на пошук місця, маршруту |
|
|
|||
|
138 |
07.04 |
Екскурсія англомовними країнами. Опрацювання тематичного словнику.ГР1(А) |
Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули |
Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо). |
|
Підготовка проекту |
Назви країн та міст |
|
|||
|
139 |
09.04 |
Онлайн подорож. Усне продукування. Складання розповіді.ГР2(УВ) |
Пише низку простих фраз та речень про себе, людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками. |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.
|
|
Презентація проекту |
|
|
|||
|
140 |
09.04 |
Комплексна підсумкова робота (ГР!,ГР2) з теми “Україна та країна, мова якої вивчається.”
|
|||||||||
|
|
|||||||||||
|
141 |
14.04 |
Гардероб. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.ГР3(СПТ) |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
Перегляд відео |
|
Назви предметів одягу |
|
|||
|
142 |
14.04 |
Одяг. Удосконалення аудіо-візуального сприймання і відтворення. |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. |
|
Обговорення відео |
|
Речення з ‘like’ |
|||
|
143 |
16.04 |
Аксесуари. Аудіювання тексту та виконання завдань. |
Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями |
|
|
Множина |
|||
|
144 |
16.04 |
Вдягаємось до школи. Розширення активного словникового запасу учнів. |
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. |
Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі. |
|
Опис ілюстрацій |
|
|
|||
|
145 |
18.04 |
Костюмована вечірка. Виконання мовних вправ на формування граматичних навичок.ГР4(ПВ) |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
Прослуховування діалогу про опис зовнішності |
|
Характеристики зовнішності людей |
|
|||
|
146 |
18.04 |
Опис одягу.Усне продукування:обґрунтування власної думки. |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Використання навчальних словників , інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу. |
|
Усний опис карнавального костюма |
Описові прикметники |
Have got/ has got |
|||
|
147 |
21.04 |
Власний стиль. Тренувальні вправи на закріплення граматичного матеріалу. |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Сприймання та реагування на похвалу і критику. |
Читання коротких описів |
|
|
Речення з ‘be wearing’ |
|||
|
148 |
21.04 |
Карнавальний вечір. Формування вмінь написання короткого опису. ГР4(ПВ) |
Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі. |
|
Складання короткого опису за фото |
|
|
|||
|
149 |
23.04 |
В магазин за одягом. Розвиток діалогічного мовлення. |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.. |
Сприймання та реагування на похвалу і критику. |
Прослуховування діалогу |
|
Назви товарів |
|
|||
|
150 |
23.04 |
Обираємо одяг. Розвиток навичок вести діалог. |
Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. |
|
Діалогічна бесіда про свої потреби |
|
Need/want |
|||
|
151
|
28.04 |
Збираємо образ. Тренування навичок діалогічного мовлення. Придбання аксесуарів. Формування навичок участі у груповій бесіді. |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Сприймання та реагування на похвалу і критику. |
Читання діалогів |
|
|
Прислівники частотності з ‘need/want’ |
|||
|
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування. |
|
Побудова групової бесіди |
|
|
||||||
|
152 |
28.04 |
Бути в тренді. Робота з текстом для розвитку навичок читання.ГР3(СПТ) |
Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. |
Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
Зорове співвіднесення тексту із зображенням |
|
Позначення ціни |
|
|||
|
153 |
30.04 |
Онлайн закупка. Розвиток комунікативних навичок учнів з теми на письмі.ГР4(ПВ) |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. |
Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
|
Написання діалогу |
Гроші, розміри одягу |
|
|||
|
154 |
30.04 |
Власні потреби. Удосконалення навичок читання для отримання інформації та її аргументування. |
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. . |
Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі.
|
Пошук та аналіз магазинів онлайн |
|
|
too+adjective |
|||
|
155 |
02.05 |
Речі особистого вжитку. Формування вмінь написання короткого опису.ГР4(ПВ) |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. |
Використання навчальних словників а також інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу. |
|
Побудова описової розповіді |
|
|
|||
|
156
157 |
02.05
05.05 |
Соціальна відповідальність. Робота з текстом. Розвиток навичок вибіркового читання.ГР3(СПТ) З безпекою про довкілля. Формування вмінь складання анкет і схем. |
Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. |
Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів. |
Зорове сприйняття тексту про одяг |
|
|
|
|||
|
Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
Участь у роботі в парах, виконуючи різні ролі. |
|
Побудова списку порад |
|
|
||||||
|
158 |
05.05 |
Одяг як вираження особистості. Удосконалення навичок читання для отримання інформації та її аргументування.ГР3(СПТ) |
Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. |
Сприймання та реагування на похвалу і критику;
|
Аналіз речень на опис людини |
|
|
|
|||
|
159 |
07.05 |
Зовнішній вигляд. Розвиток навичок письма записок із повідомленням. |
Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
Використання навчальних словників для збагачення словникового запасу. |
|
Складання коротких повідомлень, відгуків |
|
|
|||
|
160 |
07.05 |
Комплексна пілсумкова робота (ГР3,ГР4) з теми “Одяг, зовнішній вигляд.”
|
|||||||||
|
9.Навколишнє середовище, погода
|
|||||||||||
|
161 |
12.05 |
Світ природи. Новий лексичний матеріал. Мовні вправи.ГР1(А) |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. |
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень |
|
Назви природних об’єктів |
|
|||
|
162 |
12.05 |
Природні зони. Тренувальні вправи на закріплення граматичного матеріалу. |
|
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
|
Усний опис зображень із залученням вивченої граматики |
|
Ступені порівняння: короткі прикметники |
|||
|
163 |
14.05 |
Світ навколо мене. Удосконалення аудіо-візуального сприймання і відтворення.ГР1(А) |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. |
Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті |
Обговорення відео |
Прикметники на позначення характеристики |
|
|||
|
164 |
14.05 |
Заповідні зони. Усне продукування. Складання розповіді.ГР2(УВ) |
|
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). |
|
Розповідь про улюблене місце на планеті |
|
Ступені порівняння: довгі прикметники |
|||
|
165 |
16.05 |
Пори року. Розширення активного словникового запасу учнів. |
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень. |
Обговорення того, як особисті звички, поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
Зорове сприйняття коментарів про погоду |
|
Назви видів погоди і пір року |
|
|||
|
166 |
16.05 |
Погода. Формування навичок участі у груповій бесіді.ГР2(УВ) |
Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
Перегляд відео |
Обговорення відео і розповідь класу звички друга |
|
Займенник it на позначення погоди |
|||
|
167
|
19.05 |
Види відпочинку. Розвиток навичок аудіювання та використання почутого при виконанні вправ. Літній відпочинок.ГР1(А) |
Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. |
Обговорення того, як особисті звички, поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні |
|
|
|
|||
|
Пише короткі вітальні листівки. |
Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного. |
|
Написання листівки з місця відпочинку |
Назви атрибутів відпустки |
Прийменники with, for, until |
||||||
|
168
|
19.05 |
Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії. Читання текстів з повідомленням описового характеру. Морський курорт. Розвиток діалогічного мовлення. |
Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями). |
Зорове сприйняття тексту |
|
|
|
|||
|
Пише короткі вітальні листівки. Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання. |
|
Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом |
Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow |
|
||||||
|
169 |
21.05 |
Відпочинок з друзями. Складання міні-діалогів з теми. Чудові спогади. Формування вмінь складання анкет і схем.ГР2(УВ) |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
|
Усні запитання і відповіді про події з минулого |
|
Past Simple: be |
|||
|
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. |
Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. |
|
Написання запитань і обговорення їх з партнером |
Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong |
|
||||||
|
170 |
21.05 |
Тваринний світ. Удосконалення навичок читання на пошук деталей. Дикі тварини. Опрацювання тематичного словнику.
|
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень. |
Обговорення того, як особисті звички, поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
Зорове сприйняття тексту |
|
|
Past Simple: be |
|||
|
Запитує та розповідає на базовому рівні про подію. Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули |
Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного. |
Зорове співвіднесення зображень зі словами |
|
Назви диких тварин |
Wh- questions |
||||||
|
171 |
26.05 |
Домашні улюбленці. Формування навичок участі у груповій бесіді. |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
Діалоги про домашніх тварин |
|
|
|||
|
172 |
26.05 |
Турпохід. Тренування навичок діалогічного мовлення.ГР2(УВ) |
Пропонує, запрошує, просить вибачення. Запитує та розповідає на базовому рівні про подію |
Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання. |
|
Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні |
|
Past Simple (affirmative) |
|||
|
173 |
28.05 |
Із друзями на природі. Читання коротких текстів та пост вправи. Разом на пікнік. Розвиток комунікативних навичок учнів з теми на письмі. |
Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них. |
Читання коротких запрошень |
|
|
|
|||
|
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Створення навчальних проєктів, використовуючи доступні ресурси (допомогу вчителя, інтернет тощо). |
|
Написання короткого запрошення |
|
Past Simple (negative) |
||||||
|
174 |
28.05 |
Подорож на канікулах. Удосконалення аудіо-візуального сприймання і відтворення. Удосконалення навичок у діалозі висловлювати власні погляди й думки. Повторення вивченого матеріалу за рік. |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
Зорове сприйняття тексту про фільми |
|
|
|
|||
|
Пише короткі вітальні листівки. Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули |
Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного. |
|
Участь у груповій бесіді |
|
|
||||||
|
175 |
30.05 |
Комплексна підсумкова робота (ГР1,ГР2) з теми “Навколишнє середовище, погода”
|
|||||||||