Вправа 1 Поділіть текст на речення, визначивши місця, де має стояти крапка. Собака зі шматком м’яса в зубах переходив убрід річку побачивши у воді свою тінь, він вирішив, що там — інший пес, у якого ще більший шма?ток м’яса тому-то він кинув своє м’ясо й метнувся, щоб відібрати поживу та сталося так, що він позбувся свого й іншого не відібрав одне було недо?сяжне, бо його не існувало, а друге попливло за водою ця байка про зажер?ливу людину
Вправа 1 Поділіть текст на речення, визначивши місця, де має стояти крапка. Собака зі шматком м’яса в зубах переходив убрід річку. Побачивши у воді свою тінь, він вирішив, що там — інший пес, у якого ще більший шматок м’яса. Тому-то він кинув своє м’ясо й метнувся, щоб відібрати поживу та сталося так, що він позбувся свого й іншого не відібрав. Одне було недо?сяжне, бо його не існувало, а друге попливло за водою. Ця байка про зажерливу людину.
вправа 3 Визначте вид речення за метою висловлювання та емоційним забарвленням1. У дні весняних канікул готуємось до свята «День птахів», лаштуємо шпаківні.2. А в літню пору?3. Скільки шляхів-доріг відкрито кожному!4. З однолітками-туристами мандруй по рідній землі, милуючись її неповторною красою.5. Зустрічай схід сонця в полі, над річкою, в лузі.6. Будь сміливим, допитливим, спостережливим у світі природи, серед якої живеш, дари якої споживаєш.
вправа 3 Визначте вид речення за метою висловлювання та емоційним забарвленням1. У дні весняних канікул готуємось до свята «День птахів», лаштуємо шпаківні.2. А в літню пору?3. Скільки шляхів-доріг відкрито кожному!4. З однолітками-туристами мандруй по рідній землі, милуючись її неповторною красою.5. Зустрічай схід сонця в полі, над річкою, в лузі.6. Будь сміливим, допитливим, спостережливим у світі природи, серед якої живеш, дари якої споживаєш. Розповідне неокличне. Питальне неокличне. Розповідне окличне. Спонукальне неокличне. Спонукальне неокличне. Спонукальне неокличне