Пунктуаційна помилка 5 НУШ

Про матеріал
Мета: Навчальна – формувати вміння правильно розставляти та обґрунтовувати розділові знаки в реченнях, помічати й виправляти пунктуаційні помилки; повторити вивчене про словосполучення, речення; Розвиваюча – розвивати образне і логічне мислення учнів, усне і писемне мовлення; Виховна – прищеплювати любов до мови, як засобу формування ціннісної позиції щодо громадянського патріотизму.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пунктуаційна помилка. Тренувальні вправи

Номер слайду 2

гра “Так-ні”За емоційним забарвленням речення поділяються на окличні, неокличні, дуже окличні?За метою висловлення речення бувають розповідні, питальні, спонукальні?У кінці окличного речення ставиться знак питання?Речення «Плекайте мову!» розповідне?

Номер слайду 3

гра “Так-ні”За емоційним забарвленням речення поділяються на окличні, неокличні, дуже окличні?- НіЗа метою висловлення речення бувають розповідні, питальні, спонукальні? - Так. У кінці окличного речення ставиться знак питання? - НіРечення «Плекайте мову!» розповідне? - Ні

Номер слайду 4

недотримання правил уживання розділових знаків. Пунктуаційна помилка-це

Номер слайду 5

види пунктуаційних помилокнеправильна розстановка розділових знаків;відсутність розділового знака в середині або наприкінці реченняуживання одного розділового знака замість іншого;

Номер слайду 6

Вправа 1 Поділіть текст на речення, визначивши місця, де має стояти крапка. Собака зі шматком м’яса в зубах переходив убрід річку побачивши у воді свою тінь, він вирішив, що там — інший пес, у якого ще більший шма?ток м’яса тому-то він кинув своє м’ясо й метнувся, щоб відібрати поживу та сталося так, що він позбувся свого й іншого не відібрав одне було недо?сяжне, бо його не існувало, а друге попливло за водою ця байка про зажер?ливу людину

Номер слайду 7

Вправа 1 Поділіть текст на речення, визначивши місця, де має стояти крапка. Собака зі шматком м’яса в зубах переходив убрід річку. Побачивши у воді свою тінь, він вирішив, що там — інший пес, у якого ще більший шматок м’яса. Тому-то він кинув своє м’ясо й метнувся, щоб відібрати поживу та сталося так, що він позбувся свого й іншого не відібрав. Одне було недо?сяжне, бо його не існувало, а друге попливло за водою. Ця байка про зажерливу людину.

Номер слайду 8

Вправа 2 Знайти і виправити пунктуаційні помилки Веселий місяць, цей травень? Збіглися хлопці на вулиці! Куди йти гуляти. Прийшли діти до рівчака, зарослого низькими кущами. Гуляли в лісі, рвали квіти, ловили метеликів?

Номер слайду 9

Вправа 2 Знайти і виправити пунктуаційні помилки Веселий місяць, цей травень. Збіглися хлопці на вулиці. Куди йти гуляти? Прийшли діти до рівчака, зарослого низькими кущами. Гуляли в лісі, рвали квіти, ловили метеликів.

Номер слайду 10

вправа 3 Визначте вид речення за метою висловлювання та емоційним забарвленням1. У дні весняних канікул готуємось до свята «День птахів», лаштуємо шпаківні.2. А в літню пору?3. Скільки шляхів-доріг відкрито кожному!4. З однолітками-туристами мандруй по рідній землі, милуючись її неповторною красою.5. Зустрічай схід сонця в полі, над річкою, в лузі.6. Будь сміливим, допитливим, спостережливим у світі природи, серед якої живеш, дари якої споживаєш.

Номер слайду 11

вправа 3 Визначте вид речення за метою висловлювання та емоційним забарвленням1. У дні весняних канікул готуємось до свята «День птахів», лаштуємо шпаківні.2. А в літню пору?3. Скільки шляхів-доріг відкрито кожному!4. З однолітками-туристами мандруй по рідній землі, милуючись її неповторною красою.5. Зустрічай схід сонця в полі, над річкою, в лузі.6. Будь сміливим, допитливим, спостережливим у світі природи, серед якої живеш, дари якої споживаєш. Розповідне неокличне. Питальне неокличне. Розповідне окличне. Спонукальне неокличне. Спонукальне неокличне. Спонукальне неокличне

pptx
Додано
14 березня
Переглядів
1375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку