Діагностувальна робота з англійської мови:«Відпочинок і дозвілля »
Name _________________________________________________________
3. Read and choose can or can’t
4. Read and write have got or has got
1. The cat ____ two ears.
2. Crocodiles ___ big teeth.
3. Emily ____ a book.
4. My sister ____ twenty pencils.
5. Tom and Ann ____ many toys.
5. Read and answer the questions
Бланк
оцінювання результатів діагностичної роботи з англійської мови:
«Відпочинок і дозвілля»
Характеристика навчальної діяльності |
№ завдань |
Очікувані результати навчання по завданнях |
Результат виконаних завдань |
Загальний рівень |
1. |
1, 2 |
Д, Д |
|
|
2. |
3, 4, 5 |
Д, Д, В |
|
|
3. |
В |
|
|
|
4. |
3, 4, 5 |
Д, Д, В |
|
|
Підпис батьків: |
||||
Характеристика результатів навчання
1 |
Сприймає з розумінням іноземну мову. |
2 |
Читає з розумінням іноземну мову. |
3 |
Висловлюється іноземною мовою. |
4 |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
«В» - Високий, «Д» - достатній, «С» - Середній, «П» - початковий