Радіоактивність. Види радіоактивного випромінювання.

Про матеріал
Мета уроку: навчальна – ввести поняття радіоактивності та ознайомити з видами радіоактивного випромінювання. розвивальна – формувати в учнів вміння користуватися науково-популярною літературою та виявлення творчих здібностей при розв’язуванні вправ; виховна – виховати трудолюбивість, точність і чіткість при відповідях і розв’язуванні завдань та навчити дітей «бачити» фізику навколо себе.
Перегляд файлу

___________

План-конспект

уроку фізики  у 9 класі

 

Тема уроку:  Радіоактивність. Види радіоактивного випромінювання.

Мета уроку: навчальнаввести поняття радіоактивності та ознайомити з видами радіоактивного випромінювання.             

 розвивальнаформувати в учнів вміння користуватися науково-популярною літературою та виявлення творчих здібностей при розв’язуванні вправ;

виховна – виховати трудолюбивість, точність і чіткість при відповідях  і розв’язуванні завдань та навчити дітей  «бачити» фізику навколо себе.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

План уроку

  1.        Історія відкриття радіоактивності
  2.        Радіоактивні елементи
  3.        Складові радіоактивного випромінювання
  4.        Природа -випромінювання
  5.        Природа β- випромінювання
  6.        Зв’язок між світлом і γ- випромінювання
  7.        Захист від радіоактивного випромінювання

І. Організаційна частина (привітання, перевірка д/з)

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності учнів

Оголошення теми і мети уроку

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Дізнаємося про історію відкриття радіоактивності

 З відкриття рентгенівських променів почалася іс­торія відкриття радіоактивності, й допоміг у цьому випадок.

Поштовхом до досліджень стало припущення вчених, що рентгенівські промені можуть виника­ти під час короткочасного світіння деяких речовин, опромінених перед тим сонячним світлом. До та­ких речовин належать, наприклад, деякі солі Ура­ну. Одною з них і скористався А. Беккерель, щоб перевірити зазначене припущення.

Учений узяв крупинки уранової солі, поклав їх на загорнуту в чорний папір фотопластинку й на кілька годин виніс увесь пристрій на яскраве сонячне світло. Після проявлення на фотопластин­ці з'явилися темні плями саме в тих місцях, де лежала уранова сіль. Тобто з'ясувалося, що урано­ва сіль дійсно випускає випромінювання, яке про­ходить крізь чорний папір і діє на фотопластинку.




 

V. Домашнє завдання: Опрацювати § 32. Дати відповіді на питання після параграфа

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
Додано
31 березня 2020
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку