Внести іграшку-ведмедика. Мишко: «Здрастуйте діти! Можна до вас?»Діти: «Здрастуй, мишко, проходь»Заєць мені розповів, що бував у вас в гостях на сніданку, а ще розповідав, що у вас багато чому можна навчитися. Мені стало так цікаво, що не втримався і прибіг до вас раніше, щоб знань яких-небудь почерпнути. Діти, ви мене чогось навчити?»Діти: «Навчимо»Мишко: «Я готовий вчитися всьому»
Вихователь:«Діти,а давайте запитаємо ведмедика, робить він вранці ранкову гімнастику». Діти: «Міша, ти гімнастику робиш?»Міша: «А що це таке?» Вихователь: «Все зрозуміло. Мішу будемо вчити виконувати гімнастику. Міша, ти хочеш бути сильним і сміливим?»Мишко: «Дуже хочу!»Вихователь: «Тоді зарядка тобі просто необхідна. Це засіб для здоров'я і бадьорості на цілий день. Наші хлопці завжди її виконують. Правда, діти?»Діти: «Так, вставай з нами, ведмедик»
Вихователь: «Ми кожен день з дітьми в кого-небудь перетворюємося: зайців, метеликів, жуків і т. д. А зараз спробуємо в птахів. Міша, полетіли з нами!»Міша: «Добре, полетіли»Вихователь перетворює дітей у гусей (з допомогою «чарівної» палички), постає в ролі гусака-ватажка, веде своїх «гусенят» за собою.
Гуси прилетіли»А) В. п.: стоячи, руки вздовж тулуба. Виконання: нахил голови вперед сказати «га-га»Б) «Гуси шиплять»І. п.: стоячи, руки вздовж тулуба. Виконання: поступово піднімати обидві руки в сторони, широко розсуваючи лопатки. Нахилитися корпусом вперед, сказати «ш-ш-ш». В) «Гуси клюють зернятка»І. п.: присісти. Виконання: імітація рухів руками «збираємо зернятка»Г) «Гуси полетіли»Легкий біг по кругу з поступовим почерговим підніманням рук.