Ранкова зустріч 1 клас

Про матеріал
Вітання, цікава подача потижневого матеріалу, групова робота, ігри та завдання розвивального характеру.
Перегляд файлу

Бабіченко Н.Ю., вчитель початкових класів

 Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11

Смілянської міської ради Черкаської області

Тиждень 7. Ми підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)

Як знаходити ідеї та можливості?

  1. Вітання

Учитель запрошує дітей стати в коло. Кожному пропонує назвати себе, а потім свої якості. Наприклад, Ганна – добра, чуйна, Олександр – веселий, кмітливий. Самопрезентацію розпочинає вчитель, тримаючи кінець нитки. Потім кидає клубок наступному учасникові. Насамкінець вправи повинна вийти «павутинка», що символізуватиме єдність класу.

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Як знаходити ідеї та можливості?»
  •  Саме зі спілкування починається будь-яка справа, чи то звичайна гра, чи то підприємницька діяльність, чи то великий бізнес. Тож ми зараз спробуємо розпочати свою діяльність із найпростішого – спілкування.

Вправа «Інтерв’ю»

Завдання – взяти інтерв’ю у свого товариша, а потім розповісти про нього всім. Запитання для інтерв’ю:

  • Що тобі цікаво?
  • Чим ти любиш займатися?
  • Від чого ти в захваті?

Турецька народна казка «П’ять монет»

Жила собі одна бідна жінка. І був у неї син.

Якось ішов хлопчик вулицею і знайшов п’ять монет. Приніс їх додому, і почали вони з матір’ю радитись, що б за них купити.

  • Якби це були не такі дрібні гроші, –  замріяно сказала мати, ми купили б собі шматок поля та збудували будинок.
  • А я, – сказав син, –  краще купив би осла та верблюда й возив на них товар людям на базар. Це теж був би добрий прибуток.

Мати гірко усміхнулася:

  • За п’ять монет нічого цього не купиш.
  • То давай, –  каже син, –  хоч купимо свіжого хліба й наїмося донесхочу.
  • Ні, сину – заперечила мати. – Піди краще купи собі вудку.

Хлопчик послухав мудрої материної поради, придбав вудку й щодня ловив по кілька рибин. Зловить – і несе на базар. За одну рибину йому давали одну-дві монети. Хлопчик купував за них хліб, сир, халву. І було їм з матір’ю синто й радісно, що так вдало витратили знайдені монети.

  • Що знайшов хлопчик?
  • Чи зміг би він на ці гроші розбагатіти?
  • Яке рішення було прийнято в родині?
  • Чи принесло це рішення достаток і стабільність у сім’ю?
  • Чи мали б мати й син кожного дня, що їсти, якби вчинили інакше?

Перш, ніж витратити гроші, поміркуйте, чи воно того варте. Можливо, у вас буде інший шанс витрат – більш корисний.

  1. Групове заняття

Фантастичні гіпотези

Якби я був дуже багатим, то я б…

Робота в групах. Гра «Комерсант»

Тлумачний словник. Комерсантом називають людину, яка займається торгівлею.

 

docx
Додано
18 серпня 2019
Переглядів
1148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку